SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
1. Klantonvriendelijkheid: Receptie/thermenmedewerkers/horecamedewerkers
11%
 11%  [ 16 ]
2. Publiek (bv. kletsen in de sauna of deur open laten staan van cabine, groeperingen)
38%
 38%  [ 52 ]
3. Onverzorgdheid of slecht onderhouden sauna
33%
 33%  [ 45 ]
4. Betaalbaarheid (bv. duur entree, eten/drinken of behandelingen)
12%
 12%  [ 17 ]
5. Cabines die het niet (goed) doen
2%
 2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Auteur Bericht
Peter40
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2004 5:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pica,

Ik baseer me vooral op ervaringen in Villa Aqua. In de buitensauna heb ik nog nooit iemand zien liggen. We zitten er steeds rond het vuur en het is er steeds erg gezellig...
Meestal is er ook te veel volk om echt te kunnen liggen, vandaar ....
Ik weet het, het is zeer persoonlijk.
Daar is bvb ook een kleurensauna en daar zou het me enorm storen, zelfs al wordt er gefluisterd .
En meestal wordt er niet gesproken, zonder dat daarvoor een bordje ivm stilte uithangt. Het spreekt voor zichzelf.
De panoramische sauna, nodigt dan weer uit tot stille gesprekken....

Ligt het aan mij ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
nancy
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 10:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tijdens mijn bezoekje heb ik 2 borden gezien met "stilte aub" Dat betekent dat je in de rest gewoon kletsen kunt.
Naar boven
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 2:59 pm    Onderwerp: Onbeschreven regel ... Reageer met quote

Tussen dit en dat is ook weer wat...

Er zijn inderdaad SPECIALE STILTE SAUNA's, maar dat neemt niet weg dat de rest van de sauna's of dergelijke cabines dan fungeren als VILLA KAKELBONT!
Ik kom er voornamelijk voor mijn rust en ontspanning... en vind het helemaal niet erg als er gepraat wordt, gelachen, gefluisterd o.d.
Maar om nou hele discussies te moeten meegenieten tussen 2 of meer bevriende mensen, waar je het gevoel hebt dat dit nog uren kan duren... dan zou ik mij er vreselijk aan kunnen storen!
Doe dit a.u.b. buiten... . En waardeer en respecteer ieder ander ...

>>>Was ik nu maar te saunaŽn, instead of talking about...<<<
Naar boven
nancy
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 3:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat heeft dat met respect te maken. Er staat niet dat je stil moet zijn. En de plaatsen waar je dat wel moet zijn, wordt dit aangegeven.
Moet je in een sauna stil zijn...
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JA !!!
Naar boven
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 3:13 pm    Onderwerp: Goed lezen... Reageer met quote

Als je heel goed leest Nancy, dan suggereer ik dit ook niet!

>>>Was ik nu maar te saunaŽn, instead of talking about...<<<
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2004 10:26 am    Onderwerp: herrie in de sauna Reageer met quote

Een sauna is geen pretpark noch een speelzwembad.Ik denk dat heftige discussies, meestal over sport of politiek, de ontspanning echt niet bevorderen. Rolling Eyes
Naar boven
Marc
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2004 11:39 am    Onderwerp: Re: herrie in de sauna Reageer met quote

Anonymous schreef:
...Ik denk dat heftige discussies, meestal over sport of politiek, de ontspanning echt niet bevorderen.
Misschien is "verhitte" discussies in dit geval een betere woordkeuze! Razz

...ok... Toegegeven.... Beetje flauw.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Bata4
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2004 9:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

nancy schreef:
wat heeft dat met respect te maken. Er staat niet dat je stil moet zijn. En de plaatsen waar je dat wel moet zijn, wordt dit aangegeven.
Moet je in een sauna stil zijn...

Er zijn twee manieren om iets te regelen:
1. Alles mag behalve wat verboden is.
2. Niets mag behalve dat wat toegestaan is.

Ik vind dat je praten/discusieren nergens doet, behalve waar het toegestaan is (restaurant/tuin/ontspanningsruimte).
Even iets fluisteren valt daar niet onder.

Dit alles uit respect voor diegene die inderdaad voor rust en ontspanning komen. Zij kunnen dan zelf kiezen of ze zich in het rumoer bevinden of niet. Misschien wat beladen maar vergelijk het maar met roken.
the real martini
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Okt 05, 2004 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zelf kan me aan alle 5 de dingen ergeren. Maar het ergste vind ik als mensen heel hard en luidruchtig praten. Doe het rustig, aangezien veel mensen voor de rust zitten. Hoeft van mij niet muisstil te zijn, als is het wel fijn, maar soms heb je gelukkig een stilte sauna, ook heel relaxed zo af en toe.

The real martini
Naar boven
roekeno
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Dec 22, 2004 12:07 am    Onderwerp: discipline in de sauna Reageer met quote

mensen die met hun bezwete lichaam , zonder eerst te douchen
zo in het zwembad of dompelbad springen

zie ik toch teveel
Naar boven
ria6
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Dec 22, 2004 10:18 pm    Onderwerp: storen Reageer met quote

ik stoor me voornamelijk aan het kippenhok gedrag van die vriendinnen clupjes.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Crying or Very sad ik stoor me het meest aan mensen die zich storen, zelf ga ik naar putten saunadrome en vind het top, als ik dan lees dat de receptie te klein is en er aangeklede mensen aan de bar zijn en het wordt vergeleken met een bruin cafe denk ik blijf lekker weg.

dan wordt het misschien minder druk.....hihihhi maar zelfs in putten zijn er stille sauna,s maar ook hele gezellige waar onderling gepraat wordt, als je daar al niet tegen kunt bouw zelf een sauna en blijf thuis, geloof me heel veel gezellige mensen zullen je niet missen.

Er zijn al teveel muggezifters.

Twisted Evil lekker wegblijven Twisted Evil
Naar boven
Bata4
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 6:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous schreef:
Crying or Very sad ik stoor me het meest aan mensen die zich storen, zelf ga ik naar putten saunadrome en vind het top, als ik dan lees dat de receptie te klein is en er aangeklede mensen aan de bar zijn en het wordt vergeleken met een bruin cafe denk ik blijf lekker weg.

dan wordt het misschien minder druk.....hihihhi maar zelfs in putten zijn er stille sauna,s maar ook hele gezellige waar onderling gepraat wordt, als je daar al niet tegen kunt bouw zelf een sauna en blijf thuis, geloof me heel veel gezellige mensen zullen je niet missen.

Er zijn al teveel muggezifters.

Twisted Evil lekker wegblijven Twisted Evil

En daar maak jij je druk om?

Als je echt een mening hebt, ben dan niet bang om die te geven... Maar doe het dan niet annoniem! Dat staat zo kinderachtig.
Resia
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 10:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Peter40 schreef:
Forumgangers,

Graag eens jullie mening.

Mag er gebabbeld worden in een houtgestookte buitensauna ?
Of wil je dat daar ook een sacrale stilte heerst ?

Peter

Buiten of binnen, als iedereen zit is de sfeer meestal ook wel zo dat er gesprekken ontstaan. Dat vind ik prima. Als de meeste mensen liggen, houd ik rekening met de (diepe) ontspanning waarin mensen verkeren en begin ik dus geen gesprek. Ik hoop tenslotte zelf ook in de toestand te komen Very Happy
Het type sauna doet er niet toe voor mij. Het hangt er puur vanaf wat voor sfeer er op dat moment in die specifieke sauna hangt. Een uur later kan het weer anders zijn.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 2 van 13

Ga naar: