SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
1. Klantonvriendelijkheid: Receptie/thermenmedewerkers/horecamedewerkers
11%
 11%  [ 16 ]
2. Publiek (bv. kletsen in de sauna of deur open laten staan van cabine, groeperingen)
38%
 38%  [ 52 ]
3. Onverzorgdheid of slecht onderhouden sauna
33%
 33%  [ 45 ]
4. Betaalbaarheid (bv. duur entree, eten/drinken of behandelingen)
12%
 12%  [ 17 ]
5. Cabines die het niet (goed) doen
2%
 2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Auteur Bericht
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 9:39 pm    Onderwerp: Waar stoor JIJ je aan in de sauna? Reageer met quote

Ben benieuwd waar jullie als saunagangers aan kunnen storen aan een dagje relaxen en genieten in de sauna... . Staat jouw ergernis er niet bij... vermeld dit dan apart... (ik had zelf ook 10 voorbeelden... maar de poll kon het niet aan) Sad

>>>Was ik nu maar te saunaŽn, instead of talking about...<<<
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
guy.cras
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 8:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

kan me aan alle 5 storen doch het meeste kom ik ongepast puliek tegen,
in de zin van storend gedrag dat mij irriteert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Peter40
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 10:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet dat er hier een aantal forumgangers zijn die er helemaal niet tegenkunnen dat er gekletst wordt in de sauna.
Ik heb daar een (misschien wat rare) opvatting over:

In een binnensauna moet het inderdaad stil zijn, zodat je plat kun liggen genieten, met de ogen toe, door niets afgeleid, ook niet door getjilp van CD-mussen.

In een buitensauna mag er gekletst, gezwansd en gelold worden. Ik vergelijk dat met een toog in een gezellige bruine kroeg.
Daar zit iedereen recht en wordt er gewoon gebabbeld over koetjes en kalfjes.

Graag jullie mening ...

Inderdaad, mensen die ongevraagd hout stoken en water plensen dat het niet meer mooi is, buitengaan met de deur open, soppend hun zweet opensmakken over hun buik, .... Voor mij hoeft dit zeker niet !

Peter
Naar boven
Peter40
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 10:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet dat er hier een aantal forumgangers zijn die er helemaal niet tegenkunnen dat er gekletst wordt in de sauna.
Ik heb daar een (misschien wat rare) opvatting over:

In een binnensauna moet het inderdaad stil zijn, zodat je plat kun liggen genieten, met de ogen toe, door niets afgeleid, ook niet door getjilp van CD-mussen.

In een buitensauna mag er gekletst, gezwansd en gelold worden. Ik vergelijk dat met een toog in een gezellige bruine kroeg.
Daar zit iedereen recht en wordt er gewoon gebabbeld over koetjes en kalfjes.

Graag jullie mening ...

Inderdaad, mensen die ongevraagd hout stoken en water plensen dat het niet meer mooi is, buitengaan met de deur open, soppend hun zweet opensmakken over hun buik, .... Voor mij hoeft dit zeker niet !

Peter
Naar boven
Marc
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 3:45 pm    Onderwerp: Knopje "ok" Reageer met quote

Peter, alsjeblieft.... …ťnmaal op het knopje "OK" klikken is voldoende...
/Marc (Let op de slash, het is vriendelijk bedoeld! Razz )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Marc
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 3:46 pm    Onderwerp: Re: Waar stoor JIJ je aan in de sauna? Reageer met quote

juliejuultje schreef:
...Staat jouw ergernis er niet bij...
Twijfelgevalletje tussen 2 en 3...
/Marc
Naar boven
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 3:58 pm    Onderwerp: / Reageer met quote

Aha... ik wil niet zeggen dat ik mij eraan ergerde... maar het viel mij steeds meer op en dacht.. ik ga het je toch eens zeggen... want misschien zie je het zelf niet.
Het is wel vreemd om te zien... btw. voor de niet (zweedse was het toch) zwedenaars onder ons.

Ik heb het iets subtieler gebracht.. dat van Peter (met een privťberichtje)... . Maar is wel duidelijk..

Naar boven
Peter40
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

/marc en Juliejuultje

Ik kan er niets aan doen. Ligt dat nu aan het feit dat ik via een draadloze router werk ?

Soms blijf ik ergens halverwege hangen.... en blijk ik twee maal te verschijnen.

Ik beloof het: ik zal erop letten !!

Peter
Naar boven
Peter40
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 4:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Forumgangers,

Graag eens jullie mening.

Mag er gebabbeld worden in een houtgestookte buitensauna ?
Of wil je dat daar ook een sacrale stilte heerst ?

Peter
Naar boven
Marc
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 4:08 pm    Onderwerp: Dubbele entry Reageer met quote

Peter40 schreef:
...Ik kan er niets aan doen. Ligt dat nu aan het feit dat ik via een draadloze router werk ?
Soms blijf ik ergens halverwege hangen.... en blijk ik twee maal te verschijnen.
Hoi Peter,

Dat van die draadloze verbinding kan ik me haast niet voorstellen (dat het daaraan zou liggen dan). Ik heb dat zelf toevallig ook... Wink ”ůk heb ik wel eens dat het lang duurt na het klikken van "OK". Maar dat is op mijn werk ook, en daar hebben we een (bekabelde) 2 Mbps verbinding, dus kan het daar niet aan liggen.
Maarreehhhh..... Heb je misschien vaker problemen met de communicatie? Andere sites met het zelfde of soortgelijk probleem?

/Marc

PS: Gooi je antwoord maar in een PB. Het hoort hier helemaal niet thuis...
Naar boven
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2004 4:29 pm    Onderwerp: Peterrr... Reageer met quote

Ik ken geen voorschriften in de sauna's, weet wel dat ik mij aanpas aan de sfeer in de sauna.
In Elysium (weet ik dat er buiten een stilte sauna is, wel moeilijk omdat ie zo LOEI HEET IS... en ik kan erg goed tegen Hitte..., dus dat wil wel wat zeggen) Ik praat ook wel hoor soms in de sauna als ik met vriend ben of me meng met het onderwerp)
... maar dat voel je wel aan of mensen daar aan storen of niet... en dan pas ik mij gewoon aan! Maar meestal ben ik aan het relaxen en kom tot mijn innerlijke IK.
Ben ook een kreeft en voel dus dingen... soms HINDERLIJK aan, want ik wil NIEMAND tot last zijn.... (mits ik een dwarse bui heb...)! Maar daar merk ik zelf niet veel van... gelukkig!!!

Naar boven
saunastelletje
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Aug 13, 2004 11:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waar wij ons aan kunnen storen is dat in voornamelijk de kleinere sauna's mensen komen die elkaar vaak tegen komen en elkaar kennen. Dat is verder prima, maar wanneer je dan in een stilte sauna zit en deze gasten zitten buiten op het bankje de dagelijkse boodschappen te bespreken en wie er nu weer in het ziekenhuis ligt, dat gaat ons te ver.... de mensen komen er te lang en passen zich niet meer aan, aan de regels die in de sauna van kracht zijn!!
Naar boven
stelletje sauna
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Aug 13, 2004 11:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waar wij ons aan kunnen storen is dat in voornamelijk de kleinere sauna's mensen komen die elkaar vaak tegen komen en elkaar kennen. Dat is verder prima, maar wanneer je dan in een stilte sauna zit en deze gasten zitten buiten op het bankje de dagelijkse boodschappen te bespreken en wie er nu weer in het ziekenhuis ligt, dat gaat ons te ver.... de mensen komen er te lang en passen zich niet meer aan, aan de regels die in de sauna van kracht zijn!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
pica
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Aug 15, 2004 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Peter, iets begrijp ik niet hoor...
Het is idd.voor iedereen verschillend of ze al dan niet geklets willen horen in een sauna, met alle begrip hiervoor. Stil praten of fluisteren dat stoort mij niet bepaald.
Maar wat ik niet begrijp is dat jij het erg vind dat mensen in een binnensauna kletsen maar in een buitensaua niet???
Wat is het verschil? In tegendeel vind ik, de buitensauna's zijn vaak veel heter en daar kan geklets juist wťl storen. En in een buitensauna enkel zitten??? Er wordt toch ook gelegen in een buitensauna.
Persoonlijke voorkeur natuurlijk maar dit vind ik "raar".
Groetjes.
oswald
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Aug 15, 2004 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

laat ze maar kletsen ik stoor er mij niet aan, ik doe gewoon mijn ding en rest, ..... of **** it
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 1 van 14

Ga naar: