SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

(prive) sauna

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nelykievit
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 9:09 am    Onderwerp: (prive) sauna Reageer met quote

Beste saunabezoekers,

Dit jaar hoop ik af te studeren. Als afstudeerproject doe ik marktonderzoek naar saunagebruik en privesaunagebruik.

Zouden jullie misschien mijn enquete willen invullen?

deze enquete gaat over algemeen saunagebruik http://www.surveymonkey.com/s/KSSY6SD

en/of

deze (vervolg) enquete gaat over prive sauna
https://www.surveymonkey.com/s/33XXPFV

Helemaal super als jullie mee willen doen!

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Nely

Laatst aangepast door nelykievit op Zo Jul 24, 2011 5:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 10:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb hem dus ingevuld.
Heb me niet aangemeld voor de vervolg enquête, omdat ik nooit gebruik maak van een privé sauna en omdat ik niet in de buurt van Ouddorp woon. (loop ik niet het risico een gratis entree voor deze privé sauna te winnen)
Maar verder succes met de enquête. Mocht de te winnen prijs anders zijn, wil ik er nog wel over nadenken.
Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 10:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb 'm ook ingevuld maar me evenals Kevin ook niet aangemeld voor de vervolg enquete
Naar boven
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 11:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb allebei de enquete,s ingevuld en me ook aangemeld voor de vervolg enquete en niet om iets te winnen dat had ik trouwens niet eens gelezen , maar om te helpen . vreemd dat mensen alleen iemand willen helpen als ze er iets vooor krijgen of als ze er iets mee kunnen winnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 2:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wl.t schreef:
ik heb allebei de enquete,s ingevuld en me ook aangemeld voor de vervolg enquete en niet om iets te winnen dat had ik trouwens niet eens gelezen , maar om te helpen . vreemd dat mensen alleen iemand willen helpen als ze er iets vooor krijgen of als ze er iets mee kunnen winnen

Ik ben geen gebruiker van privé sauna's en verwacht ook niet er in de (nabije) toekomst gebruik van te maken. Zodoende zou ik niet weten wat mijn bijdrage zou kunnen zijn voor een enquete over privé sauna's.
Wink
Naar boven
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 2:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb ze beiden ingevuld.
Maarre.... waarom geen groot saunacomplex op Flakkee Very Happy
Kunnen we straks met de fiets Very Happy

Privé zou ik niet zo snel bezoeken. Hou wel van het sfeertje van 'met z'n allen'.
Naar boven
nelykievit
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wauw! heel erg bedankt voor jullie medewerking! ik vind het echt heel leuk dat het dus ook op zo'n manier kan! en niet alleen via bekenden uit mijn eigen adresboek!

de prijzen zijn trouwens een massage van 30 minuten en een welzijnscheck... De massage wordt gegeven door mijn nichtje (woonachtig in Sommelsdijk) en de welzijnscheck door mijzelf (woon ook in Sommelsdijk)...
dus die massage kan wel eens lastig worden tenzij de prijswinnaar bereid is naar Sommelsdijk te komen!

Maar nogmaals, ik vind het echt heel ergleuk dat jullie de enquete hebben ingevuld!
Bedankt!
Naar boven
nelykievit
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ow ja... die vervolg enquete dat was die tweede enquete over de prive sauna! dus bedankt als je je hebt aangemeld daarvoor, maar die heb je dus al ingevuld! dat is helemaal super!

Die vraag voor vervolg enquete is eigenlijk gekomen omdat ik per mail eerst de algemene enquete had verzonden en dan als mensen bereid waren nog een enquete in te vullen heb ik die tweede enquete verzonden...! vandaar dat dat nu een beetje raar staat in dit forum.

en juist wanneer je geen gebruiker bent van prive sauna's ben ik juist beniewd wat je zou bewegen er wel gebruik van te maken.
Want als je een groepje mensen om je heen verzameld en lekker met dat groepje een prive sauna huurt is het denk ik supergezellig!? maar je komt inderdaad geen nieuwe mensen tegen..
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 6:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de 2e enquête ook maar even ingevuld en tevens mijn mail-adres gegeven. Een goede massage kan ik wel gebruiken. Razz
Verder toch geprobeerd wat tips te geven, al val ik zelf denk ik toch buiten de doelgroep van de privé sauna.
Wink
Naar boven
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 6:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Doe maar een prijsje, kom ik met de fiets, hahaha. (woon ook in Sommelsdijk)
Naar boven
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wij hebben thuis een kompleet sauna gebeuren met daarbij een finse sauna met een stoomgedeelte in de kachel een soft stoombad zoals de fabrikant dat noemt een behoorlijke cabine waar 4 mensen ruim in kunnen liggen of 8 mensen in kunnen zitten , verder een aparte ir sauna cabine een stoomcabine een douche gedeelte een zonnebank en een relaxruimte buiten nog een jacuzi en dompelbadje we maken hier veelvuldig gebruik van maar gaan toch nog wel eens naar een sauna resort voor de uitgebreidere faciliteiten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[email protected] schreef:
Doe maar een prijsje, kom ik met de fiets, hahaha. (woon ook in Sommelsdijk)

Da's dan ook toevallig. En jullie zijn geen bekenden? Of wist zij van jouw saunaverslaving en dat je ook uit Sommelsdijk komt en er zo een markt voor een sauna in Sommelsdijk moet zijn?
Very Happy
Naar boven
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2011 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb al zitten verzinnen, maar nee, ken haar echt niet. Misschien als ik haar zou zien dat het wel bekend is.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: