SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Met lotgenoten naar de sauna
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> ThemaArrangementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 3:59 pm    Onderwerp: Met lotgenoten naar de sauna Reageer met quote

MET LOTGENOTEN NAAR DE SAUNA!
Sauna Wellness Winterswijk wil mensen met een borst amputatie, stoma of andere ingrijpende, emotionele lichamelijke veranderingen, de mogelijkheid bieden om de stap naar de sauna makkelijker te maken.
Dit doen we door op donderdag 27 oktober van 10.30 uur tot 18.00 uur een dag te organiseren voor lotgenoten.
Uiteraard is hier dan ook de partner/ het saunamaatje welkom.

Naar aanleiding van de vraag van een familielid die altijd graag naar de sauna ging, maar dit vanwege een borstamputatie toch moeilijk vind, of het mogelijk is een dag speciaal voor deze doelgroep te organiseren, zijn we gaan brainstormen en hebben we besloten de aanpak ruimer te maken.
Vaak horen we van mensen die vroeger naar de sauna gingen, het erg moeilijk vinden na een operatie, waardoor hun lichaam ingrijpend is veranderd, zich weer naar de sauna te begeven. Gelukkig zijn er ook mensen die deze stap wel durven te zetten, maar deze groep is zeer klein.
Wij denken dat het voor deze mensen wellicht gemakkelijker is de stap te zetten, wanneer ze met hun partner/saunamaatje alleen met lotgenoten in de sauna zijn en willen deze mensen hierbij de mogelijkheid bieden zo te proberen.
Voor deze dag rekenen we ter kennismaking ťťnmalig Ä 10.--p.p. Bij voldoende belangstelling willen we er een maandelijkse dag van maken.
Heeft u vragen en/ of suggesties, om deze dagen onvergetelijk te maken, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Tel: 0543 513225
Voor verdere mogelijkheden en prijzen zie onze website http://www.sauna-wellness-winterswijk.nl.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Uitstekend initiatief !

Ik heb wel vaker vrouwen gezien met EEN borst en heb er alleen maar bewondering voor dat men toch naar de sauna gaat. Maar kan mij voorstellen dat het voor anderen in zo'n situatie moeilijker is terwijl graag zou gaan. Met dit mooie initiatief wordt de drempel waarschijnlijk lager en kan men genieten net zoals anderen, terwijl men het in zo'n situatie EXTRA nodig heeft !!!

CHAPEAU !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zeker een goed initiatief!

Voor deze doelgroep heb ik respect en kan me voorstellen dat mensen met handicaps of amputatie moeite hebben met het naar de sauna gaan.

Ik heb ook regelmatig vrouwen met een borstamputatie of mensen met ťťn been in de "gewone" sauna gezien. Niks mis mee, waarom ook niet.
De kans bestaat wel dat deze doelgroep zich ongemakkelijk en aangestaard voelt.
Vandaar dat ik je initiatief goed vind.

Voor badkledingdragers heb ik geen respect, maar voor de bovenstaande groep des te meer.
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2011 10:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan me alleen maar aansluiten bij het bovenstaande van Han en Saunafan. Momenteel zijn er ook weer overal acties in het kader van Pink Ribbon.
Ikzelf denk dat er zeker een markt moet zijn voor deze doelgroep.
Veel succes met de organisatie van deze dag!!!
Wink
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Za Okt 08, 2011 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag in de Gelderlander 3/4 pagina over onze lotgenotendag.
klik hier voor het artikel met de reakties

Laatst aangepast door P-A-N-G op Ma Okt 10, 2011 7:03 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Okt 08, 2011 3:46 pm    Onderwerp: Mooi werk Reageer met quote

Mooi en goed werk daar in Winterswijk, prima initiatief!
Wij komen wel eens mensen tegen in een rolstoel en dat kan bij sauna's met een bovenverdieping en zonder lift lastig zijn maar volgens ons is men in de normale sauna erg behulpzaam (anders willen de andere bezoekers vast wel even helpen om boven en weer beneden te komen) en kunnen ook deze saunagebruikers hier dan ook erg van genieten.
Er de saunabezoekers die b.v. met een borst of een beenkomen om gebruik te maken van de sauna:
Welkom allemaal namens (denken wij toch) iedereen!
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Okt 10, 2011 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben zopas een vraaggesprek gehad op radio2 over onze lotgenotendag, het lijkt op een sneeuwbal die een ongekende omvang bereikt, gasten van ons hebben ons ook al bij Hart van Nederland aangemeld, wij vragen ons af wat we in vredesnaam aangehaald hebben
hier te beluisteren

Laatst aangepast door P-A-N-G op Di Okt 18, 2011 9:34 am, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Okt 10, 2011 6:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Prima al die media aandacht.
Het forum hier is gericht op een doelgroep die toch al in sauna's komt.
Met een artikel in de krant bereik je nog meer mensen en juist de groep die je nu wilt aanspreken zal dit wel lezen of anders via een "lotgenoot" hierop geattendeerd worden.
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Okt 28, 2011 12:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben gisteren een prachtige dag beleefd met de lotgenoten, er waren een tiental gasten op af gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar, het was super relaxt en erg gezellig. De gasten waren ook heel erg tevreden en komen zeker terug, naar ze ons verzekerd hebben, en ze gaan de lotgenotendagen nog meer promoten
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Okt 28, 2011 1:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er deze week nog aan gedacht inderdaad, gelukkig dat het succesvol was.
Mijn broer had ook een stoma dus ik weet wel hoe ingrijpend zoiets is. Mede daarom had ik meteen gereageerd en complimenten gegeven voor jullie initiatief.
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Do Nov 17, 2011 8:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Onze lotgenotendag krijgt een vervolg.
Op 29 november van 12.00 tot 23.00 uur en op 27 december ook van 12.00 tot 23.00 uur.
Deze dagen zijn we alleen voor de doelgroep geopend
Onze doelgroep zijn mensen met een emotionele lichamelijke verandering zoals borstamputaties, stoma's brandwondlidtekens enz.
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2012 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Maandag 26maart is er weer een lotgenotendag vanaf 12.00 uur zijn onze deuren geopend. reserveren is gewenst
Naar boven
james103
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2012 10:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Naar aanleiding van de vraag van een familielid die altijd graag naar de sauna ging, maar dit vanwege een borstamputatie toch moeilijk vind, of het mogelijk is een dag speciaal voor deze doelgroep te organiseren,
PoppeSchuitema
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2012 1:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben bijna een jaar lotgenotendagen georganiseerd, hebben veel publiciteit gehad, hebben ook veel reclame gemaakt , hebben ontzettend veel en leuke reacties gekregen maar de opkomst was zo bedroevend dat wij er weer mee gestopt zijn, In de 8 keer dat er bij ons een lotgenotendag was hebben in totaal 10 bezoekers gehad waarvan 2 er 5x geweest zijn dus feitelijk hebben 7 verschillende mensen onze lotgenotendagen bezocht. Dat heeft ons doen besluiten om deze dagen niet meer te organiseren want wij offerden onze enige wekelijkse vrije dag er voor op, maar als er dan zo weinig respons op komt motiveert dat niet echt.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
AV
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2012 3:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer, maar begrijpelijk.
Het is dat de afstand Amsterdam-Winterswijk toch wel er ver is, anders waren we wel vaker geweest

Bram
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> ThemaArrangementen Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: