SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Sauna Spaubeek

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JohnDoe
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2011 12:25 am    Onderwerp: Sauna Spaubeek Reageer met quote

Afgelopen donderdag heb ik sauna Spaubeek bezocht. Via desaunaveiling.nl had ik een waardebon voor een dagentree gekocht. Sauna Spaubeek heeft een all-inclusive formule en dat betekent dat het eten en drinken bij de prijs inbegrepen zit.

Vanaf Sittard had ik de bus naar Spaubeek genomen en deze bus stopt bijna voor de deur. Bij aankomst (15.45 uur) bleek de deur van de sauna op slot te zitten en werd er niet direct opengedaan. Na twee keer aanbellen werd ik door een vriendelijke vrouw ontvangen en ze vertelde me dat ze de bel niet had gehoord omdat ze zelf in de zon lag. Cool Ze vertelde me ook dat ik de enige gast was Shocked en ze had geen idee hoe ze de bon van desaunaveiling.nl kon verifiŽren. Ze vroeg me verder of ik bekend was met het saunagebruik (JA!), legde het gebruik van de kluisjes uit en ze zei dat ik mijn weg gauw genoeg zou vinden.

Sauna Spaubeek is niet modern en verdwalen zul je er zeker niet maar een plezierige saunadag kun je in deze kleine sauna zondermeer beleven. Er is een 85 graden stiltesauna met zoutkristallen, een 90 graden sauna, een infraroodsauna en een mintstoombad, verder zijn er genoeg mogelijkheden om af te koelen en uit te rusten.

Na een warm voetenbad ben ik mijn dag begonnen in de 85 graden sauna met de zuiverende zoutkristallen. Na de gebruikelijke rituelen (koelen, rust etc.) ben ik verder gegaan in de 90 graden sauna. Daarna heb ik een heerlijke aspergesoep met een vers afgebakken broodje gegeten en ook nog genoten van de lentezon. De dame die mij ontvangen had wenste mij toen nog een fijne dag en na later bleek had de eigenaar zelf de dienst van haar overgenomen.

Mijn weg vervolgde ik in het mintstoombad met sterrenhemel, dit was een ieniemienie cabine maar ook hier was weer alles aanwezig wat je van een professionele sauna mag verwachten; een waterslang, een trekkertje, voldoende stoom en een heerlijke geur. Toen begon ik weer trek te krijgen en heb ik gesmuld van het uitgebreide saladebuffet, wat werkelijk een feestje was voor het oog en de tong. Ook heb ik een gezellig praatje gemaakt met de vriendelijke eigenaar en toen kwamen er nog vier avondgasten binnen.

Daarna heb ik nog even gepoedeld in het binnenzwembad (31 graden) en toen besloot ik om nog een keer de zoutkristalsauna in te gaan. Na mijn rust te hebben genomen en nog een lekkere kop kruidenthee te hebben gedronken sloot ik om 20.45 uur mijn bezoek af. Toen ben ik rustig naar het station van Spaubeek gewandeld en de terugreis richting Nijmegen aangevangen.

Conclusie: Sauna Spaubeek is de ideale bestemming voor een dagje sauna zonder poespas en de all-inclusive formule is wat mij betreft een gouden vondst. Of je nu kijkt naar het buffet of naar de hygiŽne in het complex, aan alles kun je zien dat hier mensen met hart werken. Sauna Spaubeek krijgt van mij als cijfer een dikverdiende 8+. Wie volgt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
aron
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2013 12:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

....
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2013 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

aron schreef:
?.l
ip ban?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2013 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

whulsbergen schreef:
aron schreef:
?...
ip ban?

Ja!
Alweer een IP adres uit Pakistan.
Geen logische plaats voor een sauna liefhebber....
Arthur69
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2013 9:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

geplaatst 4 mei 2011??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: