SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Mobiele apparatuur mee naar de sauna?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Mobiele gadgets toestaan? (GSM's, laptops, MP3 spelers, Ereaders)
Ja, moet kunnen, twitteren, email, SMS-en is toch normaal?
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, maar beperkt, geen mobiele apparatuur met camera functie, foto/video
14%
 14%  [ 5 ]
Nee, al dit soort apparatuur verbieden in de sauna vanwege de privacy en rust
71%
 71%  [ 25 ]
Anders, schrijf je toelichting in een bericht hieronder
11%
 11%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 35

Auteur Bericht
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 28, 2011 10:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Petra screef :
Even bellen in de kleedkamer heb ik geen problemen mee. Ga er dan eigenlijk hťťl naief van uit dat er geen foto's gemaakt worden

Ik ook niet, ben mezelf tot dusver nog niet tegengekomen op internet... ha ha

Haha, en ik mezelf ook niet hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Meier
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Mrt 01, 2011 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Even bellen of je sms checken moet kunnen in de kleedkamer.
Daar kan ik me niet echt aan storen. Foto's maken is natuurlijk een ander verhaal.
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat iemand stiekem foto's zat te maken.
Volgens mij gebeurt dit ook niet vaak, toch?
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Mrt 01, 2011 11:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja wie zal het zeggen? Ik denk van niet maar ik denk dat het ook niet zo moeilijk is om te doen alsfo je een SMS checkt, maar in plaats daarvan een foto maakt.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Mrt 01, 2011 8:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Meier schreef:
Even bellen of je sms checken moet kunnen in de kleedkamer.
Daar kan ik me niet echt aan storen. Foto's maken is natuurlijk een ander verhaal.
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat iemand stiekem foto's zat te maken.
Volgens mij gebeurt dit ook niet vaak, toch?

Je kunt helaas het verschil niet zien tussen iemand die zit te SMS-en of een foto/video aan het maken is. Vandaar de regel GSM uitzetten in de kleedkamer.
En wat is er zo moeilijk aan?
Als je zo nodig toch moet bellen of SMS-en pak je je telefoon en loop je even naar de receptie of plaats waar je wel even rustig kunt bellen.
Probleem opgelost.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Mrt 01, 2011 9:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gingen we niet naar de sauna om te ontspannen? Uit die zooi je kijkt maar weer als je naar huis gaat.
Werk is niet belangrijk als je in de sauna bent.
Vrienden bellen echt wel terug.
Als je de oppas niet vertrouwd of moet controleren , tja dan zou ik een andere nemen.
enz. enz.

De telefoon is niet zo belangrijk als met tegenwoordig denkt, nog geen 10 jaar terug had bijna niemand zo'n ding en toen draaide de wereld ook gewoon .
Meier
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 02, 2011 8:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij laten bij een dagje sauna dat altijd even aan een bekende weten.
Kunnen ze wanneer er echt iets aan de hand is het saunacomplex bellen.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 02, 2011 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dat je nabij de receptie, binnen of buiten best mag bellen als dat nodig is, en vaak zijn er ook wel enkele fauteuils, stoelen of bankjes aanwezig waar je dan ook gebruik kunt maken van je andere mobiele apparatuur. Dat je bij het Elysium ook gebruik mag maken van je mobiel in de kleedkamers, daar kan ik goed van begrijpen dat ze daar heel makkelijk in zijn. In al die jaren dat ik al met enige regelmaat in het Elysium kom heb ik nog nooit (enig) bereik gehad in de kleedkamer. Destijds niet met Telfort (toen het nog zelfstandig was), UPC/Orange en nu met T-Mobile. Dus al zou je willen of mogen bellen in de kleedkamer, dan heeft dat toch geen zin.
Wink

Laatst aangepast door kevin8 op Ma Mei 16, 2011 9:01 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
elfje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2011 8:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Halverwege de dag kijk ik even of ik gebeld ben. Ik heb drie kinderen die door verkeer moeten en later alleen thuis zijn, ik wil toch even kijken of ze soms hebben gebeld. dat heeft niks te maken met altijd bereikbaar willen zijn, maar ik wil ook niet volledig onbereikbaar zijn.
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2011 9:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe deden we dat toen er nog geen mobieltjes waren? Toen wisten de kinderen waar we waren en als er wat was werd er naar dat adres gebeld, tegenwoordig voelen we ons naakt als we geen mobiel op zak hebben en raken we bijna in paniek als we onze telefoon vergeten.
Naar boven
elfje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2011 9:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oh nee ik raak niet in paniek hoor, dat maak jij ervan! Maar als ik een hele dag uit ben, neem ik 'm wel mee.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2011 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

elfje schreef:
Oh nee ik raak niet in paniek hoor, dat maak jij ervan! Maar als ik een hele dag uit ben, neem ik 'm wel mee.

Probeer je GSM eens een dagje thuis te laten als je zonder stress naar de sauna wilt gaat en daar ook wilt ontspannen.

Veel mensen zitten letterlijk aan hun GSM vast geplakt. Ze kunnen blijkbaar niet meer zonder terwijl dat natuurlijk best kan.

Wat ik helemaal irritant vind is het bellen/SMS-en in de kleedkamers.
Als je dan zo nodig moet bellen doen het dan eventjes buiten of op een plaats waar dit is toegestaan zoals bij de receptie.
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2011 6:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:

Probeer je GSM eens een dagje thuis te laten als je zonder stress naar de sauna wilt gaat en daar ook wilt ontspannen.

Als je dan zo nodig moet bellen doen het dan eventjes buiten of op een plaats waar dit is toegestaan zoals bij de receptie.
Tja, en ik irriteer me dan weer aan mensen die zich zo nodig moeten storen aan een belletje in de kleedkamer. En zo blijven we bezig.

Waarom niet iedereen voor zichzelf laten uitmaken wat ze doen met hun mobiele apparatuur. Want geef toe: Hoeveel last heb je nou echt van iemand die een smsje stuurt in de kleedkamer of een boek leest op z'n iPad?

Laatst aangepast door whulsbergen op Di Mei 17, 2011 7:59 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
elfje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2011 7:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mee eens, leven en laten leven. Want als je zo op anderen let, ontspan je toch ook niet? Confused
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2011 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

whulsbergen schreef:
Han schreef:

Tja, en ik irriteer me dan weer aan mensen die zich zo nodig moeten storen aan een belletje in de kleedkamer. En zo blijven we bezig.

Waarom niet iedereen voor zichzelf laten uitmaken wat ze doen met hun mobiele apparatuur. Want geef toe: Hoeveel last heb je nou echt van iemand die een smsje stuurt in de kleedkamer of een boek leest op z'n iPad?

Het blijft vaak niet alleen maar bij het even snel sturen van een SMSje.
Het probleem is niet zo zeer het gebruik van de mobiele apparatuur maar de plaats waarop men dat pleegt te doen.
Er wordt tegenwoordig rustig in de kleedkamers gebeld/ge-SMSt, en vanwege de privacy is dat niet erg prettig.
Het is vrij eenvoudig om met een willekeurige GSM foto's en filmpjes te maken en vaak nog in goede kwaliteit ook.

Pas geleden zag ik zelf iemand bellen in de tuin.
Een plek waar het ook niet toegestaan is.

En als iemand toch heel nodig moet bellen kan hij/zij toch eventjes naar buiten lopen?
Daar mag je wat mij betreft de hele dag bellen, daar heeft er niemand last van.
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2011 12:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het komt bij ons wel regelmatig voor dat gasten een belangrijk telefoontje verwachten bv met ziekte in familie, of andere dringende familieomstandigheden, en ons dan vragen of hun mobieltje zolang bij ons achter de balie kan/mag liggen en of wij evt. gesprekken willen aannemen. Als dat belangrijke zaken zijn, zoals bovengenoemd, is dat bij ons nooit een probleem, omdat onze gasten dan rustiger in de sauna zitten en op die manier bieden wij onze gasten de rust en ontspanning waar ze voor komen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7

Ga naar: