SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

"Klantvriendelijk" Elysium , bijzondere ervaring

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
maarten montijn
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 12:46 pm    Onderwerp: "Klantvriendelijk" Elysium , bijzondere ervaring Reageer met quote

Gisteren wilden we weer eens met gezin (5 pers.) naar de Sauna. Na regelmatig bezoek Houten en Tilburg maar eens naar Elysium gegaan. Omdat onze kinderen hun portemonee thuis laten bij zo'n uitje helaas geen legitimatie mee...... Helaas geen knalhard bewijs dat de jongste 14 jaar is.
Alle suggesties van onze kant werden genegeerd, geen personeelslid te vinden dat ook maar enige verantwoordelijkheid durfde te nemen. Zelfs een bereidheid om een verklaring te tekenen was niet afdoende. Het "risiko" (?) was te groot voor het Elysium. Vot trots werd nog vermeld dat men ook om die reden klanten uit Amstelveen de deur had gewezen. Bovendien ben je op straat ook legitimatieplichtig was de politiek "correcte" argumentatie.
Dus maar weer naar Houten, daar is men tenminste blij met goede klanten en dat merk je al aan de balie. Overigens prima faciliteiten daar in Houten en een goede keuken. Daar komen we beslist terug. MM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 5:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tja vreemd beleid, maar goed druk dus kunnen ze de omzet missen waarschijnlijk.

waarom ligt de leeftijdsgrens bij 14 jaar??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik begrijp het verhaal ook niet.
Waarom moest je bewijzen dat je jongste kind 14 jaar is?
Hij/zijn zal er toch redelijk op leeftijd uit zien, dat wil zeggen, oud genoeg om een zwemdiploma te hebben en ook oud genoeg om alleen gelaten te mogen worden en dus geen continue aandacht nodig heeft van een volwassene.

Het gaat hier toch overduidelijk niet om een kleuter?
Ik kan me voorstellen dat hele kleine kinderen niet zomaar alleen gelaten mogen worden en dat het gevaar op verdrinking of verwondingen dan groot is.
Van kinderen die goed kunnen luisteren (?) mag je verwachten dat ze zich netjes gedragen. Dus geen bommetje in het zwembad e.d.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vreemd. Afgelopen weekend was ik bij Thermen de Heuvelrug. Aardig wat kinderen van zeker jonger dan 14 jaar. Geen enkel probleem.

Klinkt als typisch het probleem van een te grote en logge organisatie, waar het baliepersoneel geen band meer heeft met de bedrijfsverantwoordelijkheid en alleen de hun opgelegde werkomschrijving uitvoert. En als daarin staat dat kinderen moeten aantonen dat ze minimaal 14 zijn, dat is dat zo.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

whulsbergen schreef:
Vreemd. Afgelopen weekend was ik bij Thermen de Heuvelrug. Aardig wat kinderen van zeker jonger dan 14 jaar. Geen enkel probleem.

Klinkt als typisch het probleem van een te grote en logge organisatie, waar het baliepersoneel geen band meer heeft met de bedrijfsverantwoordelijkheid en alleen de hun opgelegde werkomschrijving uitvoert. En als daarin staat dat kinderen moeten aantonen dat ze minimaal 14 zijn, dat is dat zo.

De leeftijdsgrens bij Elysium is volgens hun website 14 jaar.
Dat vind ik nogal een hoge leeftijd, jongere kinderen kunnen zich ook best goed gedragen. Ik weet dat een sauna/wellness center geen speeltuin en zwemparadijs is, maar dat is nog geen reden om kinderen te weigeren.

Schreeuwende kinderen vindt niemand leuk, maar als ze goed opgevoed zijn is er niets aan de hand.
De Zwaluwhoeve hanteert een leeftijd vanaf 6 jaar en onder de 16 jaar onder begeleiding van een volwassene. Dat lijkt me ook heel normaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
waleed12
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Jan 06, 2015 4:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

simspaan
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 06, 2015 6:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

waleed12 schreef:

Grappig, dat viel mij ook op zondag: kinderen die gewoon rustig genoten van het saunagebeuren, geen geplons in het zwembad of zo.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jan 06, 2015 6:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

simspaan schreef:
waleed12 schreef:

Grappig, dat viel mij ook op zondag: kinderen die gewoon rustig genoten van het saunagebeuren, geen geplons in het zwembad of zo.

Ja, en dat vier jaar geleden....
Die spammers worden ook steeds dommer, ik begrijp nog steeds niet wat de lol van dit soort berichten is.

Misschien terug spammen?
Zijn email is [email protected]
simspaan
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 06, 2015 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:

Ja, en dat vier jaar geleden....
Die spammers worden ook steeds dommer, ik begrijp nog steeds niet wat de lol van dit soort berichten is.

Niet elk eerste bericht is spam... misschien ook niet de moeite waard om een nieuw topic te openen? Hoe dan ook, ik zag er geen kwaad in en kan de inhoud toevallig beamen. Lekker saunadagje trouwens, tegen last-minutetarief Wink
Naar boven
PoppeSchuitema
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 06, 2015 10:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij ons komen ook regelmatig kinderen met de ouders mee en onze ervaring is dat deze kinderen heel serieus met het saunagebeuren bezig zijn en zich goed gedragen en vooral luisteren naar de ouders hoe ze zich moeten gedragen in de sauna ook met betrekking tot het luisteren naar je lichaam en goed afkoelen enz. en dat ze dan soms wat meer lawaai in het zwembad hebben neemt iedereen voor lief. De meeste (oudere) gasten vinden het heerlijk als er ook kinderen zijn en genieten van het enthousiasme van die kinderen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: