SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

DE VELUWSE BRON
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2013 4:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Weinig reviews, maar hier komt er eentje van mij...

Bijna een jaar geleden alweer waren we bij de Veluwse Bron.
Zondag 22 december weer, nu met waardevouchers die nog dit jaar opgemaakt moesten worden.
Vanwege ziekte en persoonlijke omstandigheden ben ik dit jaar heel weinig naar de sauna geweest maar nu toch maar weer eens gegaan.

Van te voren gereserveerd ook al stond op de voucher dat reserveren niet nodig was.
Vreemd genoeg kon ik alleen reserveren met een iDeal betaling ook al had ik waardevouchers voor twee entrees.
Toch maar even navraag gedaan bij de Veluwse Bron een paar weken geleden. Reserveren en betalen kon waarna bij vertrek er een verrekening zou plaatsvinden. Daarbij ook nog even gevraagd hoe dat zat met die Ä 2,50 pp kersttoeslag.
Bij vouchers waren entree's dus zonder dat er toeslagen op vermeld waren. Geen probleem dus.

Aangekomen rond 10:45 bleek het opvallend rustig te zijn op de weg naar de Veluwse Bron. De parkeerplaats (1e vooraan) was nog niet voor de helft gevuld.
Ik had eigenlijk wel een drukke dag verwacht het is immers kerstvakantie en weekend. Niets van dat alles.
Bij binnenkomst ook niet druk, geen wachtrijen maar ťťn echtpaar voor ons bij de balie. De rest verliep prima.
Geen drukte, sterker nog, je zou bijna zeggen uitgestorven.
Lege kleedruimtes, overal plaats genoeg in het restaurant e.d.

Het was gisteren behoorlijk goed weer, ca 8-9 C en droog. Wel wat wind waardoor het in de buitenlucht wel frisjes aanvoelde.
In de diverse sauna's, baden e.d. was het ook rustig.
Bij de receptie hoorde wel al zeggen dat de dagen vůůr de kerst juist erg rustig zijn en daarna weer drukker worden. Dat zal dus wel, wij vonden het prima!

De faciliteiten waren voor de rest prima, netjes en schoon.
Eten en drinken ook weer goed, ook al zijn de prijzen niet echt laag. (Ä 2,75 voor een flesje Sprite, Ä 2,25 voor een glaasje karnemelk bijvoorbeeld).

In de middag hebben we een klankschaalsessie gedaan die in de Pakistaanse Zoutsteensauna werd gehouden. Ca. 20 minuten van tevoren kon je kaartjes ophalen (gratis). Maximaal 20 personen werden toegelaten in deze erg ruime sauna.
De temperatuur was verlaagd naar 60C om het verblijf aangenaam te houden.
De klankschaal sessie was erg leuk en prettig waarbij de mevrouw die de sessie hield een goede uitleg vooraf en achteraf gaf, o.a. ook over het afkoelen.
Een stukje fruit werd na afloop buiten gepresenteerd, heel netjes en allemaal erg goed voor de ontspanning.

Na een verblijf van ca 7 uur zijn we weer naar huis gegaan, ontspanning en wel.
Er is eigenlijk niets negatiefs opgevallen vooral ook omdat het zo rustig was.
Dat is iets heel anders dan de Zwaluwhoeve moet ik wel zeggen.
Het enige nadeel was ik al genoemd heb, is de prijs.
Als je geen voordeel/korting/voucher en de volle prijs moet betalen is het best duur (Ä 31,95) als je in de kerstperiode gaat komt daar nog Ä 2,50 per persoon bij.
Wellicht is dat ook de reden dat het geen storm liep ...
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: