SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Cockring
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

mag een cockring in de sauna
ja
4%
 4%  [ 1 ]
nee
88%
 88%  [ 22 ]
moet iedereen zelf weten
8%
 8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Auteur Bericht
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 11:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, nee, dat zou dan misschien de volgende stap zijn. Bleeeh.
Ik vind zo'n ring ook ťcht te ver gaan. Je kan dat ding toch gewoon afdoen, toch geen probleem! Het is toch niet nodig.
En nee, een piercing of tattoo ook niet, maar dat vind ik toch een ander verhaal.

Waarom? Niet uit te leggen. Maar ik zit niet te wachten op zo'n cockring om tegen te komen in de sauna.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hij kickt gewoon op aandacht met zijn cockring en stringetje..... gatver !!!!!!
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 2:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou dat niet zo maar durven zeggen,al heb ik wel bedenkingen bij de vraag, maar de beste man stelt hier een serieuze vraag en ik vind dat hij hier een serieus antwoord op moet krijgen. Tot nu toe krijgt hij die ook en zal in moeten zien dat hij met z'n cockring om, geen volle zalen, of staande ovatie zal krijgen. Als hij zo in vol ornaat bij ons in de sauna zou verschijnen zouden wij hem er wel over aan spreken dat hijzelf van harte welkom is maar zijn sieraden niet met andere woorden ring af of vertrekken.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 3:51 pm    Onderwerp: Re: cockring Reageer met quote

Linda 72 schreef:
Kevin, hoe denk jij over het dragen van een cockring? Jij bent iemand die zich goed kan verwoorden. Wink

Groetjes Linda

Ik had al overwogen om meteen te reargeren, wat ik vaak doe, maar wilde toch even wat reacties afwachten.
Van origine is de cockring er volgens mij gekomen voor erotische doeleinden, zie ook de Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cockring
Tegenwoordig wordt hij ook wel gebruikt als een sieraad, zie bijv.: http://www.sexwoordenboek.nl/cockring_waarom.html
Nu is het echter, als het als sieraad bedoelt is, in de meeste gevallen bedoeld om en/of de aandacht op de penis te laten vestigen en/of om de penis beter te laten uitkomen.
Het extra de aandacht te willen laten vestigen op de penis vind ik ongepast in een normale sauna aangezien dat toch bij de meeste mensen een erotische indruk achterlaat en juist een gewone sauna de laatste plaats zou moeten zijn waar erotiek en erotische indrukken thuishoren.
Dan het beter uit laten komen van de penis, ook dat zou juist in een normale fatsoenlijke sauna overbodig moeten zijn omdat juist daar iedereen, dus mooi en lelijk, dik en dun, met littekens of juist zonders littekens, met of zonder handicap enz. evenveel geaccepteerd zou moeten worden. Die cockring is in dit geval dus geheel overbodig en vanwege de associaties bij de meeste gasten eigenlijk ook ongepast.
Blijft over die hele kleine categorie die een cockring draagt omdat hij het prettig vindt zitten, er zeker niet de aandacht op wil vestigen (lijkt me moeilijk) en er ook geen sexuele gevoelens of bedoelingen mee heeft. Tsja.., daar zou ik mee kunnen inkomen dat, mits het proportioneel en het ook echt een sieraad is, dat je in die gevallen coulant zou kunnen zijn. Maar..., je kunt nooit van buiten zien om welke reden die cockring gedragen wordt en daarmee samenhangend ook de associaties bij de andere gasten maakt het helaas ook in dit geval ongepast of minder gewenst om die toe te staan. Hoe spijtig ook voor die enkelen die dit betreft, maar je kunt hem altijd weer meteen aandoen als je de sauna verlaat.
Wink
Naar boven
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 4:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is idd duidelijk verwoord!
Naar boven
Rob2
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Blijft over die hele kleine categorie die een cockring draagt omdat hij het prettig vindt zitten, er zeker niet de aandacht op wil vestigen (lijkt me moeilijk) en er ook geen sexuele gevoelens of bedoelingen mee heeft. Tsja.., daar zou ik mee kunnen inkomen dat, mits het proportioneel en het ook echt een sieraad is, dat je in die gevallen coulant zou kunnen zijn. Maar..., je kunt nooit van buiten zien om welke reden die cockring gedragen wordt en daarmee samenhangend ook de associaties bij de andere gasten maakt het helaas ook in dit geval ongepast of minder gewenst om die toe te staan. Hoe spijtig ook voor die enkelen die dit betreft, maar je kunt hem altijd weer meteen aandoen als je de sauna verlaat.

Mij persoonlijk zal het - om een beetje in de terminologie te blijven- worst wezen
of iemand wel, of niet met allerlei versieringen naar de sauna gaat, ik heb er geen last van, maar velen wel, dus ik sluit me helemaal aan bij Kevin's uiteenzetting.
Ik heb het overigens nog maar 2 keer gezien in 19 jaar sauna-ervaring.
Beide keren in Duitsland.
Overigens hebben wij allebei geen 'versiersels' , en zie ook vaak bij naturistencampings dat o.a. (intieme-) piercings niet gewenst zijn.
Onze ervaring is dat je op openbare (naturisten)stranden wel veel vaker
'versierde' lichamen ziet, met m'n ogen open en bril af zie ik er nix meer van Laughing

Groet!
Naar boven
simspaan
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wie voor l*l wil zitten moet dat zelf weten. Ik kom, zoals het gros van de saunabezoekers, gewoon voor de rust.
Naar boven
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 11:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

voor degene die iets aan willen hebben in de sauna zijn badpakdagen toch?
maar serieus ik vind dat je niets aan moet hebben in de sauna.
dus ook geen **** ring.

Bovendien is dit wel degelijk een erotisch object.
Ook al zou dit door de incidentele drager die dit, hoe onvoorstelbaar ook, prettig vindt zitten zonder hierbij opwinding te ondervinden, niet zo ervaren worden, voor de omstanders kan dit wel degelijk als erotisch provocerend en daarom ongewenst worden ervaren.
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 08, 2010 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb op het naaktstrand wel eens een stel gezien waarvan de man een aardige ijzerhandel aan z'n edele delen had hangen. Klingelde vrolijk elke keer als hij opstond, een echt klokkenspel dus Smile

Misschien is het omdat ik man ben, maar ik heb het niet als shockerend of erotisch ervaren.

Ik heb wel eens in een sauna een stelletje gezien, waarvan zij duidelijk klant van de plastische chirurg was. Ze liepen echt een beetje te paraderen van Kijk ons eens. Daar stoor ik me dan nog meer aan.
Naar boven
saunanewbie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 08, 2010 8:24 pm    Onderwerp: Re: cockring Reageer met quote

kevin8 schreef:
Linda 72 schreef:
Kevin, hoe denk jij over het dragen van een cockring? Jij bent iemand die zich goed kan verwoorden. Wink

Groetjes Linda

Ik had al overwogen om meteen te reargeren, wat ik vaak doe, maar wilde toch even wat reacties afwachten.
Van origine is de cockring er volgens mij gekomen voor erotische doeleinden, zie ook de Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cockring
Tegenwoordig wordt hij ook wel gebruikt als een sieraad, zie bijv.: http://www.sexwoordenboek.nl/cockring_waarom.html
Nu is het echter, als het als sieraad bedoelt is, in de meeste gevallen bedoeld om en/of de aandacht op de penis te laten vestigen en/of om de penis beter te laten uitkomen.
Het extra de aandacht te willen laten vestigen op de penis vind ik ongepast in een normale sauna aangezien dat toch bij de meeste mensen een erotische indruk achterlaat en juist een gewone sauna de laatste plaats zou moeten zijn waar erotiek en erotische indrukken thuishoren.
Dan het beter uit laten komen van de penis, ook dat zou juist in een normale fatsoenlijke sauna overbodig moeten zijn omdat juist daar iedereen, dus mooi en lelijk, dik en dun, met littekens of juist zonders littekens, met of zonder handicap enz. evenveel geaccepteerd zou moeten worden. Die cockring is in dit geval dus geheel overbodig en vanwege de associaties bij de meeste gasten eigenlijk ook ongepast.
Wink

Ik kan me helemaal vinden in je antwoord kevin,
heb dus ook op nee gestemd Wink
Koen013
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 09, 2010 3:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Persoonlijk zou ik me er niet heel erg aan storen, maar kan me voorstellen dat veel mensen het niet gewenst achten en er een andere betekenis achter zoeken. Dus daarom zou ik zeggen, laat de cockring thuis.
Naar boven
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2010 8:03 am    Onderwerp: Re: Cockring Reageer met quote

Emjee schreef:
Ik las in een oud onderwerp, 2006, allemaal negatieve reacties over het dragen van een cockring. Ik draag de hele dag een cockring omdat ik het mooi vind en loop echt niet met een erectie rond!!
Vinden jullie nog steeds dat ik die in de sauna af moet doen, wat ik tot nu toe overigens altijd doe!!
een aantal jaren geleden mocht je als man ook niet intiem geschoren zijn, maar dat is nu gelukkig geen probleem meer.
Graag jullie genuanceerde mening over dit onderwerp
Emjee

eerste post van je gaat gelijk over cockringen....ik denk dat je zelf de uitkomst van je poll wat had kunnen voorspellen toch...?
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2010 7:11 pm    Onderwerp: Re: Cockring Reageer met quote

jort schreef:
Emjee schreef:
Ik las in een oud onderwerp, 2006, allemaal negatieve reacties over het dragen van een cockring. Ik draag de hele dag een cockring omdat ik het mooi vind en loop echt niet met een erectie rond!!
Vinden jullie nog steeds dat ik die in de sauna af moet doen, wat ik tot nu toe overigens altijd doe!!
een aantal jaren geleden mocht je als man ook niet intiem geschoren zijn, maar dat is nu gelukkig geen probleem meer.
Graag jullie genuanceerde mening over dit onderwerp
Emjee

eerste post van je gaat gelijk over cockringen....ik denk dat je zelf de uitkomst van je poll wat had kunnen voorspellen toch...?

Nee hoor!
Emjee (of M.J.?) denkt dat alle mannen met plezier een cockring dragen. Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2010 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan dit topic niet gesloten worden..???
Lijkt me inmiddels duidelijk hoe iedereen er over denkt !!!
Naar boven
Emjee
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Nov 11, 2010 8:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat mij betreft wordt deze poll gesloten, ik weet nu wat de gangbare mening is van en aantal forumleden.
Ik bedank iedereen voor de serieuze reacties en zal nooit een cockring omdoen naar de sauna, nog een string dragen, doch uitsluitend degelijke boxershorts.
Mij is trouwens niet duidelijk waarom vrouwen wel in een sexy string mogen lopen te paraderen in de kleedkamers, maar dat is weer een ander onderwerp.
Dus moderator, sluit deze poll en dit topic alsjeblieft af.
Groeten , Emjee
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: