SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zomer, warm weer en sauna, hoe vaak ga jij?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Hoe vaak ga jij in de zomer naar de sauna?
Weer of geen weer, heel warm of koud, ik ga altijd op mijn vaste dag.
23%
 23%  [ 9 ]
Niet, vŤŤlste warm voor de sauna.
5%
 5%  [ 2 ]
Ik ga juist alleen met mooi weer naar de sauna, vooral om ook in de tuin te kunnen liggen.
28%
 28%  [ 11 ]
Ik ga ook wel van de zomer naar de sauna, maar dan wel minder vaak, bijv. op een van de mindere dagen.
38%
 38%  [ 15 ]
Ik ga zowiezo al weinig naar de sauna, laat staan in de zomer.
5%
 5%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 39

Auteur Bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 9:24 pm    Onderwerp: Zomer, warm weer en sauna, hoe vaak ga jij? Reageer met quote

De Zomer is eindelijk weer in aantocht. Voor veel mensen een reden om minder vaak of helemaal niet naar de sauna te gaan, voor de ander juist weer wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ikzelf ga wel wat minder vaak, meestal op een wat mindere dag in een wat mindere week wat weer betreft. Maar met zo'n mooie tuin als bijv. bij Thermen Holiday, kan ik mij voorstellen ook op een mooie dag te gaan. Wat dan wel prettig is om een dag te kiezen met mooi weer, maar wel met aardig wat wind. Bij de sauna in de tuin kun je vaak wat beschut liggen in tegenstelling tot aan het strand of aan de kant van de waterplas.
Very Happy
Naar boven
ton1957
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn optie om te stemmen staat er niet echt bij. Ik vind het in de zomer of met mooi weer ook heel erg lekker. Juist om dan heerlijk te relaxen in de zon, maar aan de andere kant is het met mindere temperaturen aangenamer omdat je dan na de sauna beter afkoelt buiten.

Maar beide blijft lekker.
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijn optie om te stemmen saat er ook niet echt bij...ik ga gewoon als ik zin heb...EN DAT IS HEEL VAAK !!!!!!!!!
Ik ben helemaal happy als het mooi weer is ...omdat je dan heerlijk in de tuin kunt liggen. Maar met koud weer is het ook weer zalig...ach het maakt me eigenlijk niets uit...BEN SAUNAVERSLAAFD,
Mzzl, Blondy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ton1957
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 10:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik ben zeker ook saunaverslaafd, maar ook zeker naturisme verslaafd.

En het valt me nog steeds tegen dat mensen het nodig vinden om zich tot aan de oksels te bedekken met een handdoek.

Een naturistenterrein met uitgebreid sauna complex zou dan ook de uitkomst bieden.

Gewoon overal dus in je blootje lopen.
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2006 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

helemaal mee eens.
mij maakt zomer of winter niet uit. 's zomers wil ik wel eens savonds gaan voor een 3 uurtje. maar dat heeft er ook mee te maken dat ik zomers meer bezigheden heb. bijv. tuin bijhouden, m'n andere hobby's uitvoeren zoals paardrijden, fietsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 30, 2006 5:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op de vaste dag ben ik (hij)in de sauna en op afwisselende dagen in het jaar zijn wij (zij en hij) in de sauna, zomer of winter heeft dan geen invloed Laughing
Naar boven
Chrisje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 30, 2006 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked Wij gaan gewoon als we ineens zin hebben in zo verwen dag
Het moet ook leuk blijven toch ?

En het moet ook wel kunnen qua bankrekening Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Silette
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Sep 02, 2006 10:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi hoi,

Ik ga meestal samen met mijn vriend als we zin hebben. Meestal 1 keer per maand.
In de zomer vind ik het heerlijk als je ook lekker in de tuin kan gaan liggen. Een beetje warm weer mag van mij dus wel.

Very Happy
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2011 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo deze topic maar eens omhoog geschopt, wij merken dat het weer wel degelijk uitmaakt v.w.b. saunabezoek Nu met dit warme weer krijgen we duidelijk minder bezoekers dan met koud/slecht weer.
Vorig weekend was koel en nattig hadden we een leuk gezellig druk weekend afgelopen weekend mooi en warm weinig bezoekers.
Omdat wij geen tuin hebben kunnen gasten dus niet uitgebreid zonnen en dat zal de opkomst wel beÔnvloeden.
Hoe is dat met jullie? Gaan jullie op warme dagen alleen omdat je ook bloot in de zon kunt liggen of is het sauneren ook van belang
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2011 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga evenals veeeeeele anderen naar een welnessresort (zwaluwhoeve) om heerlijk te kunnen zonnen en af en toe een sauna tje te pikken. Doe niet mee met de opgieting....pffff nee lekker zonnen relaxen dompelbadje op zijn tijd. Ook genieten van de mooie tuin dat is voor mij belangrijk. Lekker hoor. Heeft natuurlijk ook te maken met aanbiedingen tijdens de zomer, ging vroeger veel naar het strand maar nu doe ik dit vaker en bevalt me prima ! Toen ik dat inmiddels jaren geleden voor het eerst deed dacht ik dat ik de enige was die in de zomer naar de sauna gaat. Maar hoofdzakelijk dus de prachtige GROENE omgeving lekker zwemmen enzzzz enzzzz ik zeg vaker het kan ALTIJD maakt niet uit wat voor weer het is !
Naar boven
Arthur69
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2011 5:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga liever niet in een weekend. Dat brengt mee dat, als ik ga, ik wel vrij moet regelen. Op zich geen probleem als ZZP-er. Maar zomer of winter maakt mij niets uit. Als ik maar vrij kan regelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2011 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb trouwens Łberhaupt het idee dat het dit jaar sowieso een heel stuk rustiger is deze periode in de saunabranche t.o.v. andere jaren met wellicht hooguit een uitzondering voor een paar grotere bedrijven zoals De Zwaluwhoeve, Thermen Bussloo en de Veluwse Bron. Het is ook niet voor niets dat SaunadrŰme Putten en de Heuvelrug zulke zeer scherp geprijsde zomer 5 of 3 badenkaarten hebben, je bij Lucaya in de maanden juni, juli en augustus slechts 15 euro entree betaalt en andere sauna's ook zulke acties hebben. Dit maakt ook een beetje de kwetsbaarheid duidelijk van veel saunabedrijven waarvan veel vaste kosten gewoon doorlopen terwijl er toch veel minder inkomsten zijn.
Wink
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2011 5:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gelukkig hebben wij onze massages en schoonheidsbehandelingen die wel gewoon doorgaan zodat we toch een redelijke omzet houden want net wat Kevin zei er zijn behoorlijk minder saunagangers als het zo warm is.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2011 6:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
Ik heb trouwens Łberhaupt het idee dat het dit jaar sowieso een heel stuk rustiger is deze periode in de saunabranche t.o.v. andere jaren met wellicht hooguit een uitzondering voor een paar grotere bedrijven zoals De Zwaluwhoeve, Thermen Bussloo en de Veluwse Bron. Het is ook niet voor niets dat SaunadrŰme Putten en de Heuvelrug zulke zeer scherp geprijsde zomer 5 of 3 badenkaarten hebben, je bij Lucaya in de maanden juni, juli en augustus slechts 15 euro entree betaalt en andere sauna's ook zulke acties hebben. Dit maakt ook een beetje de kwetsbaarheid duidelijk van veel saunabedrijven waarvan veel vaste kosten gewoon doorlopen terwijl er toch veel minder inkomsten zijn.
Wink

Vrij logisch dat er minder mensen naar de sauna gaan in de zomer.
Het is vakantietijd dus veel mensen zitten in het buitenland. Het deel wat in Nederland blijft en daar vakantie viert denk in eerste instantie niet aan de sauna omdat sauna geassocieerd wordt met warmte.
Dat er behalve in een sauna cabine zitten nog genoeg andere dingen te doen zijn weet men vaak niet.

De Zwaluwhoeve doet ook mee aan zomer acties, denk maar eens aan de JULI aanbieding die er nu aankomt (zie nieuwsbrief)
Voor 17,50 entree is niet duur te noemen en dan krijg je er ook nog een cadeautje bij.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: