SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Mannendagen?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sauna 2010
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 26, 2010 11:22 am    Onderwerp: Mannendagen? Reageer met quote

Waarom zijn er geen speciale mannendagen?
Ik ben wel hetero, maar heb genoeg aan mijn eigen vrouw. Die wil niet mee...

Waarom wel vrouwendagen?

Ben benieuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
kim89
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 26, 2010 1:29 pm    Onderwerp: Re: Mannendagen? Reageer met quote

sauna 2010 schreef:

Waarom wel vrouwendagen?

Ben benieuwd.

Op zich een hele goeie, maar ik heb daar eigenlijk geen antwoord op Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jul 26, 2010 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die doelgroep is gewoon veel te klein. Er zijn maar heel weinig mannen die zoiets aantrekkelijk zouden vinden. Ik bedoel, als je als man al preuts bent, dan ga je ook niet graag naakt met andere mannen erbij lijkt me.

Daarbij kijken de meeste mannen liever naar naakte vrouwen in de sauna dan naar naakte mannen. En voor de anderen zijn er homo-sauna's.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 26, 2010 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het idee alleen al.... brrrr
Naar boven
Erik7
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 26, 2010 7:05 pm    Onderwerp: Re: Mannendagen? Reageer met quote

[quote="sauna 2010"]Waarom zijn er geen speciale mannen dagen?

Ik ben wel hetero, maar heb genoeg aan mijn eigen vrouw.

Je komt toch voor de sauna, niet voor andere bezoekers (dames)
Je kijkt ze gewoon niet aan en ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die mij lastig gaat vallen.
Ik weet wel een sauna met heren dagen, maar ik weet zeker dat die sfeer je helemaal niet aan staat.

Laatst aangepast door Erik7 op Wo Jul 28, 2010 6:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jul 26, 2010 10:05 pm    Onderwerp: Re: Mannendagen? Reageer met quote

sauna 2010 schreef:

Waarom wel vrouwendagen?

Ben benieuwd.

Waarom wel??

Het houden van speciale mannen dan wel vrouwendagen is naar mijn mening zinloos.
Mensen die preuts zijn en om die reden niet bij het andere geslacht samen willen zijn zullen het zelfde ervaren bij het eigen geslacht.
Bovendien loop je de kans meer homo's tegen te komen. Daar is op zich niets mis mee maar als je daar niet op uit bent lijkt me dat ook geen handige keuze.

Veel sauna's hebben om die redenen mannen -en vrouwendagen afgeschaft en hebben voor de 'preutse mens' badkledingdagen ingesteld.
Daar moet je ook maar net van houden (ik vind het niks ...) maar er is wel een vaste doelgroep voor te vinden die dit soort dagen op zoekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2010 2:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
Het houden van speciale mannen dan wel vrouwendagen is naar mijn mening zinloos.
Mensen die preuts zijn en om die reden niet bij het andere geslacht samen willen zijn zullen het zelfde ervaren bij het eigen geslacht.Veel sauna's hebben om die redenen mannen -en vrouwendagen afgeschaft en hebben voor de 'preutse mens' badkledingdagen ingesteld.
Ik weet niet of dames daar hetzelfde over denken. Het valt idd wel op dat de damesdagen bij Zwaluwhoeve en Veluwse Bron (wat ik zo snel zie) vervangen zijn door gemengde kledingdagen.

Han schreef:
Bovendien loop je de kans meer homo's tegen te komen. Daar is op zich niets mis mee maar als je daar niet op uit bent lijkt me dat ook geen handige keuze.
Pardon??
Naar boven
sauna 2010
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 10:20 am    Onderwerp: mannendagen Reageer met quote

Bedankt voor jullie reacties.

Ik was gewoon benieuwd.

Ga tot nog toe alleen en meestal op niet geplande tijden.
Helaas heb ik dan meestal geen gesprekspartner.
Maar daar moet ik zelf aan werken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
Quote:

Wil je hier iets mee vertellen.... Han?? Laughing

Overigens zelf hou ik meer van het gemengde sauna gebeuren. Maar zou als ik die dag ingepland had om naar een bewuste sauna te gaan, dan zou ik me niet laten weerhouden door een mannendag.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil hier niets mee vertellen, ik bedoel alleen te zeggen dat je op mannendagen (of vrouwendagen) meer gelijkgestemden tegen komt.
Dat geldt overigens ook voor badkledingdagen, daar komt ook ander volk dan dat je gemengde dagen tegen zou komen.
De doelgroepen van mannen/vrouwen/badkledingdagen is duidelijk anders.

Ik zie het liefst alleen maar gemengde dagen. Onze samenleving bestaat ook uit een gemengd publiek. Jong/oud, dik, dun, blank en bruin, het maakt allemaal niet uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Meier
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 8:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon lekker gemengd houden de sauna. Wil gewoon lekker met m'n vriendin naar de sauna kunnenn.

Laatst aangepast door Meier op Zo Mei 28, 2017 1:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
020Dennis
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 3:13 pm    Onderwerp: Zijn deze reacties serieus? Reageer met quote

Ik kan wel 1000 redenen bedenken waarom er mannendagen zouden moeten zijn en die komen uiteindelijk allemaal op 1 en hetzelfde neer: vrouwen zijn walgelijk in de sauna!
En maar lekker met vriendinnengroepjes bijbeppen, en maar lawaai maken, en maar hard lachen, en de laatste scheidingen, huwelijken, baby's en uitzetten maar doornemen, en maar kwekken en nog harder kwekken en nog harder lachen en naar elkaar roepen en met nog grotere vriendinnengroepjes komen....
Ik kom niet in de sauna om naar vrouwelijk schoon te kijken. Ik kom er voor m'n rust en ontspanning en die ontnemen vrouwen mij ALTIJD. Ik wil dus een mannendag!
Naar boven
PoppeSchuitema
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 3:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alleen vrouwen maken lawaai???????
Mijn ervaring is dat ook mannen onderling heel, heel veel lawaai kunnen maken.
Ook mannen 'beppen' onderling over scheidingen, vrouwen, kinderen, auto's enzo voort enzovoort. de meeste rust heb je tijdens de gewone gemengde avonden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
020Dennis
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 3:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jij kunt onmogelijk serieus zijn.
Dat kan gewoon echt niet.
Of je kunt geen slecht woord over vrouwen verdragen omdat je zo'n groot fan van het fenomeen vrouw bent.
Mannen kunnen ook prima lawaai maken, maar vrouwen maken inmiddels ook al bij de voetbaltraining (of wedstrijd) van je zoontje meer lawaai dan mannen. En in de sauna zijn het toch echt de vrouwen die niet weten wat je mond houden is. Mijn God, onder welke steen heb jij de afgelopen eeuwen geleefd?
Naar boven
PoppeSchuitema
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aangezien wij met ons hele gezin een sauna uitbaten weet ik toch echt waar ik over praat,
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: