SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

De Thermen Rosmalen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2011 5:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, dan gaan we daar iig NOOIT meer naar toe, die sauna Rosmalen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2011 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wij gaan binnen nu en een paar weken weer. toch eens goed navraag doen dan. op zich zou het nog niet zo'n groot probleem zijn als het alleen maar het achterste gedeelte is. laat ze dan wel het restaurant/rustruimte ook afsplitsen. naar mijn idee zijn de badpakgangers over het algemeen niet zulke nuchtere figuren als de reguliere saunagangers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 5:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag hier weer eens geweest sinds de verbouwing helemaal klaar is, nou ja nog steeds niet helemaal dus, de herstelde binnenbaden en naast gelegen sauna's stralen geen sfeer uit, kille bedoening, nagenoeg alle sauna's zien , voelen en ruiken hetzelfde. Geen drinkfonteintjes helaas, horeca is redelijk goed te noemen, wel trage bediening vandaag misschien door de drukte. Kleedkamers ruiken muf en naar zweet...tja 2e persoon gratis maar als dat niet zo zou zijn dan was het een wzware domper...
Naar boven
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 02, 2011 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wij zijn vandaag geweest, met de kids. heerlijk genoten.
de herbouw is netjes geworden. idd verdient het nog wel aankleding, in de badenruimte galmt het nogal. verder mis ik het dompelbad binnen, wel is er een zwembad(je) binnen bijgekomen. sauna's zien er heel netjes uit, de stoomcabine komt ook weer terug maar die was nu nog niet klaar. wel fijn dat het ouderwetse voetenbad weer terug is, dat was altijd al een plek om gezellig te buurten. een hele vooruitgang zijn de koude douches: fijne sproeikoppen. stortemmer mag er van mij nog wel bij komen. warme douches zijn ook voorzien van die fijne sproeikoppen, alleen zijn ze erg warm. het bubbelbad binnen was altijd lekker warm, dat is nu niet het geval: de bubbels zijn aan de koele kant. ik weet eigenlijk niet of er boven ook nog sauna's komen aangezien er wel een stuk bovenop gebouwd is.

opsplitsing vwb badkleding komt er waarschijnlijk wel maar als het hernieuwde deel helemaal klaar is, zul je daarvan weinig hinder ondervinden. wel mis je dan het buitenbubbelbad en de variabele temperatuurdouches.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2011 4:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag ben ik in thermen Rosmalen geweest,in eerste instantie wilde ik naar de thermen in Nijmegen maar kon zo gauw de site niet vinden dus tik in GOOGLE
dethermen.nl en toen kwam ik uit bij thermen Rosmalen. De site bekeken en vond het er ook goed uitzien. Aangezien ik toch eens iets anders wilde
had ik besloten om het te doen. Nog even zitten twijfelen Nijmegen of Rosmalen, en toen besloten ( deze keer ) voor Rosmalen te gaan.
Bij binnenkomst rond 11.00 uur nog erg rustig, eerst in het oude deel geweest en vroeg mij af of dat alles zou zijn ...?! Het bubbelbad buiten was buiten gebruik
iets wat bij binnenkomst al stond aangegeven ( iets waar andere sauna's nog wat van kunnen leren ) dat vond ik wel positief. Verder kon het mij niet bekoren.
Ik kwam in gesprek met andere gasten die daar ook voor het eerst waren en die hadden dezelfde mening als ik.
Later bleek dat ook aan de andere kant van het restaurant een saunagedeelte, OK rondgelopen en de verschillende faciliteiten bekeken.
NEE, er zijn genoeg faciliteiten maar vond het geheel sfeerloos straalt echt niets uit, denk ook dat de thermen in Nijmegen aanzienlijk beter zal zijn lijkt mij
vele malen GROENER als ik de site bekijk al zegt dat zeker niet alles maar misschien kan Kevin dat dit wel beamen ??
Rond 14.00 uur ben ik alweer vertokken iets wat normaal gesproken NOOIT gebeurt ... helaas maar Rosmalen kom ik niet meer. Toch nog een pluspuntje ..het was er wel schoon.
Net even de meningen gelezen en als ik dan lees dat men ook nog in het nieuwe gedeelte alleen badkleding wil toestaan ben ik natuurlijk al helemaal "genezen"
als ECHTE sauna_fan !
Naar boven
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2011 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

er is sprake van dat ze het gedeelte bij het buitenbubbelbad willen gaan gebruiken voor badkleding, niet het laatste nieuwe (uit de brand herrezen) deel!
aan de tuin wordt nog gewerkt (aan de achterzijde bij het spoor o.a.).
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2011 6:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Om een echt goede vergelijking te maken, zou ik eigenlijk nog een keer naar Rosmalen moeten gaan. Maar als ik mijn laatste bezoek vergelijk met mijn stamsauna, De Thermen te Nijmegen
(bij mijn weten is het gebruik van de term/naam 'Thermen' ooit voor het eerst gebruikt (in NL) door Gery van Dreumel die mede oprichter was van De Thermen in Nijmegen in 1989 maar zich enkele jaren later liet uitkopen door Toos KŲpp, de toenmalige mede eigenaresse om zelf midden jaren '90 in Rosmalen een saunabedrijf te beginnen. Het gebruik van de naam/term 'Thermen' nam hij mee. Gery is inmiddels al de nodige jaren geen eigenaar meer, maar de naam Thermen is gebleven.)
dan hebben beide saunabedrijven wel plussen en minnen ten opzichte van elkaar, maar gaat mijn voorkeur momenteel toch uit naar mijn stamsauna.
Vooral kwa sfeer, publiek (geen dreiging van badpakkenpubliek), drinkfonteintjes, infraroodsauna, stortemmers, dompelbak geef ik mijn stamsauna de voorkeur. Moet wel zeggen en erkennen dat Rosmalen wat ruimer van opzet lijkt, vooral kwa tuin. Maar uiteindelijk zullen niet zo heel veel mensen meer in Rosmalen terecht kunnen dan in Nijmegen. Eventuele drukte in Nijmegen lijkt zich bijna altijd goed te spreiden. Als er een datum bekend is vanaf wanneer de badpakken gasten ook welkom zijn in Rosmalen, dan wil ik nog een keer vlak ervoor ernaar toe gaan als een soort (hopelijk tijdelijk) afscheid. Wink
Naar boven
De Thermen Rosmalen
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2012 1:59 pm    Onderwerp: De Thermen per 1 maart open voor ongeklede en geklede gasten Reageer met quote

Beste saunagangers,

Per 1 maart is Wellness Centre De Thermen geopend voor zowel geklede als ongeklede gasten. Deze twee delen zijn TOTAAL VAN ELKAAR GESCHEIDEN EN 7 DAGEN PER WEEK GEOPEND. Hierdoor kan iedereen op zijn of haar manier genieten van een dagje Wellness. Zoals aangegeven wordt het achterste gedeelte (bij de buiten whirlpool) voor gasten die in badkleding het bedrijf bezoeken. Daarnaast hebben beide doelgroepen aparte faciliteiten dus ook een apart restaurant en een aparte kleedruimte. Om u een duidelijk beeld te geven van de vernieuwde situatie per 1 maart kunt u hieronder een overzicht vinden.

De ongeklede sauna beschikt over:

Buiten:
- Kelosauna
- Zoutwaterzwembad (rond 31 graden) met lichttherapie en een tuin
- Dompelbad
- Buitendouches

Binnen:
- Bubbelbad
- Verrassingsbad
- Voetenbad
- Rustbad
- Binnen zwembad
- IJskoudedouches binnen
- 90-gradensauna
- Berkensauna
- Infraroodsauna
- Per 1 maart een zoutkristallensauna ipv een 80graden-sauna
- Per 1 maart stoomcabine
- Warme douches
- Toiletten

Overig:
- Ongeklede kleedruimte
- Ongekleed restaurant

De geklede sauna beschikt over:

Buiten:
- Finsesauna
- Dompelbad
- Koude douches buiten
- Zoetwaterzwembad (rond 31 graden) en een tuin
- Whirlpool

Binnen:
- Stoomcabine
- Verstelbare warme douches met scrubzout
- Toiletten
- Geurensauna
- Stiltesauna
- Voetenbad

Overig:
- Geklede kleedruimte
- Gekleed restaurant

De faciliteiten van het bedrijf zijn immers vernieuwd en het aantal is ook verhoogd in de afgelopen jaren. Het bedrijf wordt voor iedereen toegankelijk en blijft dezelfde gastvrije en huiselijke sfeer houden.

Mocht u verder nog vragen hebben hoor ik het graag. Deze kunt u stellen via dit forum of via [email protected]. Wij willen immers een duidelijk beeld laten zien van het bedrijf zodat u met een gerust hart ons bedrijf kunt blijven bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Nadia Reijne
Marketing
Wellness Centre De Thermen
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2012 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier mogen we weer verder met reacties over deze sauna.
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2012 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jullie beseffen niet dat je gewoon anti-reclame aan het maken zijn hier?
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2012 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eens met de vorige spreker ...
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2012 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bigfoot schreef:
Jullie beseffen niet dat je gewoon anti-reclame aan het maken zijn hier?

Daarom is dat hier ook toegestaan! Wink
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2012 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thermen.. wat???
Is een veredelde zwembad naar mijn inziens als men 7dagen per week gekleed kan komen.
Heeft niks met Sauna te maken!
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2012 8:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik snap niet dat mensen zo reageren er word duidelijk uitgelegd dat het 2 aparte sauna,s zijn weliswaar in hetzelfde gebouw maar toch geheel apart van elkaar , mischien eerst eens kijken voordat je de zaak afbrand .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
De Thermen Rosmalen
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2012 10:24 am    Onderwerp: Eerlijkheid en uitleg Reageer met quote

Beste saunagangers,

Ik heb dit bericht op het forum gezet aangezien er veel vragen zijn. Men is ongerust en bang dat de hele sauna veranderd. Om de zorgen weg te nemen heb ik vermeldt dat beide TOTAAL VAN ELKAAR GESCHEIDEN ZIJN!

Het is geen anti-reclame maar duidelijkheid naar onze gasten toe. Wij doen niet geheimzinnig en zijn geen veredeld zwembad. Het bedrijf krijgt alleen een extra gedeelte voor mensen die gekleed een sauna willen bezoeken.

Ik wil al jullie vragen beantwoorden en overal uitleg over geven aangezien iedere gast voor ons belangrijk is.

Met vriendelijke groet,

Nadia Reijne
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6

Ga naar: