SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Limburg

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 1:14 pm    Onderwerp: Limburg Reageer met quote

Deel hier je ervaring met de andere forumleden over de verschillende sauna complexen in de provincie Limburg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Dec 31, 2009 10:16 am    Onderwerp: Sauna Dennenmarken Reageer met quote

Posted by: Harold

Beste mensen.
Ik wil wel even wat kwijt over sauna Dennenmarken in Roermond. Ik ben nog niet veel gewend op sauna gebied, maar kan wel zeggen dat deze me heel erg goed bevalt. Met vier binnensauna's, twee buitensauna's, een turks stoombad, een zwembad binnen en buiten en een jaccuzi kom ik er echt niks te kort.
Vriendelijk personeel, een uitgebreide menukaart en heerlijke vruchtenmixen in het restaurant en de loungeruimte. Voor mij in ieder geval genoeg voor een relaxt avondje uit.
Kijk even op onderstaande link. Daar staat o.a een duidelijke plattegrond met foto's.

http://www.saunadennenmarken.nl/NL/home.php
Naar boven
bjorn
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2010 8:17 am    Onderwerp: Limburg Reageer met quote

Als het goed bevalt vertel ik het maar ook als het ontzetten tegen gevallen is.
Sauna Hoen is ontzettend tegen gevallen, het is heel erg klein allemaal, staat echt tussen de huizen, mensen kunnen vanuit huis zo zien wat er allemaal speelt. De openingstijden zijn helemaal niet ideaal.
Naar boven
Harold
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2010 6:28 pm    Onderwerp: Re: Limburg Reageer met quote

bjorn schreef:
Als het goed bevalt vertel ik het maar ook als het ontzetten tegen gevallen is.
Sauna Hoen is ontzettend tegen gevallen, het is heel erg klein allemaal, staat echt tussen de huizen, mensen kunnen vanuit huis zo zien wat er allemaal speelt. De openingstijden zijn helemaal niet ideaal.

Hey bjorn,

niet naar toe gaan dus. Bedankt voor de tip. Heb je ook sauna's gehad die wel goed bevallen?

Ik ben een aantal keer in het Thermaalbad in Arcen geweest. De sauna's zijn daar wel okee, maar je merkt toch dat het complex ingesteld is op het zwemmen en de sauna iets voor erbij is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Edith
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Feb 21, 2010 7:29 pm    Onderwerp: Thermen Born? Reageer met quote

Is er hier al eens iemand naar Thermen Born geweest?
Naar boven
JohnDoe
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2011 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren in sauna Spaubeek geweest en de positieve recensies die op internet staan berusten zeker op waarheid. Dit is sauna zoals sauna bedoeld is! Binnenkort als ik meer tijd heb zal ik er een review over schrijven.
Naar boven
Harold
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2011 7:22 am    Onderwerp: Re: Thermen Born? Reageer met quote

[quote="Edith"]Is er hier al eens iemand naar Thermen Born geweest?[/quote]

Hoi Edith,

Misschien heb je het inmiddels zelf al ontdekt, maar kijk anders even hier:

http://forum.saunagids.nl/viewtopic.php?p=26587#26587

Een aantal reacties waar je misschien wel wat aan hebt.

Groeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: