SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zuid-Holland
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 1:13 pm    Onderwerp: Zuid-Holland Reageer met quote

Deel hier je ervaring met de andere forumleden over de verschillende sauna complexen in de provincie Zuid-Holland!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 10:48 am    Onderwerp: elysium Reageer met quote

laatste sauna bezoek was gisteren aan Elysium. Mooie faciliteiten, goede opgietingen. Verbeterpunten: Douches , grotere douchekoppen en thermostaatkranen. Kleedruimte, missen een handenwasgelegenheid. Personeel, service in horeca slecht, chagerijnig personeel, niet vlot, eten komt sneller dan een drankje. Verder alles tip top in orde!
Naar boven
samaka
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Feb 18, 2010 9:29 pm    Onderwerp: sauna de hofstede te Rijswijk Reageer met quote

Leuke sauna, zeker een bezoekje waard. Diverse verschillende opgietingen per dag en als de eigenaar het doet krijg je er wel een heel verhaal bij. 4 sauna's, stoombad zwembad, relaxbad, whirpool en haman. Eten is niet slecht, restaurant kijkt uit op zwembad. Al met al een leuk dagje gehad daar.
Naar boven
iris_saxo
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2010 8:02 pm    Onderwerp: Elysium overnachting Reageer met quote

Ik wil graag een 2-daags uitje maken in maart.
Ik dacht aan het Elysium, maar ik vraag me af: is daar een hotel op loopafstand en is het Elysium te bereiken met openbaar vervoer?
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2010 10:35 pm    Onderwerp: Re: Elysium overnachting Reageer met quote

iris_saxo schreef:
Ik dacht aan het Elysium, maar ik vraag me af: is daar een hotel op loopafstand en is het Elysium te bereiken met openbaar vervoer?

Er is dacht ik nog geen hotel op loopafstand, het is de bedoeling dat Elysium zelf hotelfaciliteiten krijgt.
Wel is het te bereiken met ik meen bus 173 van Qbuzz vanaf Rotterdam Centraal station. In de buurt van het station in Rotterdam zijn diverse hotels.
Met de bus stap je uit bij de halte Eendendreef te Bleiswijk en dan is het nog zo'n 15 tot 20 minuten lopen. Het staat ook aangegeven hoe je moet lopen. Je moet wel even goed kijken want de bordjes zijn er vooral voor auto's.
Desgewenst kun je eventueel ook nog kiezen voor de regiotaxi.
Die reis met het openbaar vervoer is het waard, die doe ik ook meerdere keren per jaar. Alleen kom ik op de heenweg wel vaak van de andere kant (Zoetermeer), maar dat is niet gunstig vanuit het zuiden/BelgiŽ.
Wink
Naar boven
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Za Mrt 20, 2010 7:22 am    Onderwerp: Re: Elysium overnachting Reageer met quote

iris_saxo schreef:

off topic!!!!!!!!
Naar boven
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Za Mrt 20, 2010 7:22 am    Onderwerp: review elysium Reageer met quote

gisteren in Elysium geweest, faciliteiten heerlijk, eten goed, maar de service in de restaurants kan echt beter en gastvrijer.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Mei 06, 2010 7:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen dinsdag in Elysium geweest en ik kan me wel bij bovenstaande aansluiten:

Ik kwam daar tussen 11.00u. en 12.oou. aan en ondanks de drukte op de parkeerplaatsen viel het binnen met de drukte best mee.
De opgietsessie viel best mee, de meditatiesessies waren een grote sof.
Deze meditatiesessies vinden plaats in de nieuwe, gerenoveerde panoramasauna. Er was slechts plaats voor 25 personen maar er stonden wel twee keer zoveel mensen te wachten en toen we naar binnen mochten verwordde het bijna tot ordinair duw en trekwerk en daar heb ik geen trek in en ook niet om als haringen in een ton te moeten zitten. Er waren er meer die zo dachten en een aardig vrouwtje dacht nog zo slim te zijn om naar niet bestaande kaartjes/nummertjes te vragen.
Na een half uur was er nog een sessie, maar toen ik na 15 minuten weer ging kijken stond het er al weer helemaal vol. Dus laat maar zitten.
De horeca was wat eten en drinken betreft zeker niet slecht, maar de bediening, zeker wat later op de avond, kan echt stukken beter.
Ze zijn behoorlijk vlot met het opnemen van je bestelling, maar als je zelfs net zolang moet wachten op een paar drankjes als de keer eerder op de dag dat ik er ook wat te eten bij bestelde, tsja...
De faciliteiten verder werkten gelukkig wel allemaal naar behoren.
Tenslotte 's avonds laat loom, lui, moe en gedeeltelijk voldaan huiswaarts gekeerd en dit keer niet met onhandige busverbindingen maar met de regiotaxi tot aan het station en met de trein verder. Wink
Naar boven
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 10, 2010 8:25 am    Onderwerp: Re: Elysium overnachting Reageer met quote

jort schreef:
iris_saxo schreef:

off topic!!!!!!!!
Dit is een forum, dan is het vrij normaal om zij-stapjes te maken. Off-topic is bij mijn weten iets anders.
Naar boven
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2010 6:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vorige week bij Thermen de Hofstede geweest. Het was weer helemaal prima. Wel is het erg rustig, iets meer mensen zou de levendigheid vergroten. Je vraagt je af waarom al die klagers over de drukke Thermen Holiday en Elyssium niet gewoon naar Rijswijk komen. Plek zat.

De eigenaar doet ook de opgietingen. Door met veel enthousiasme de opgieting te doen en wat leuke saunaweetjes te vertellen wordt het een hele belevenis.

Ook vertelde de eigenaar dat de sauna over vijf jaar tegen de vlakte moet, maar dat hij een nieuwe sauna gaat bouwen op de rand van Delft en Rijswijk. Wat meer in het groen, maar niet grootschalig. Ook is het druk met een saunacomplex bij Dordrecht en over een paar jaar moet er ook een bij Maassluis komen, genaamd De Waterweg.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2010 5:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag weer eens naar Elysium geweest.
Faciliteiten zeker na verbouwing helemaal TOP alleen de douches tegenover
de zuurstofsauna, tjonge bij sommige moet je moeite doen om nat te worden.
En ik was niet de enige die die mening is toegedaan heb meer klachten gehoord.
Nieuwe douchekoppen lijkt me geen overbodige luxe als je ziet wat men zoal heeft geinvesteerd zou dat toch ook moeten kunnen... Verder prachtige hammam de mooiste die ik heb gezien. Inderdaad wat kevin ook al schreef gaat de meditatie sessie nergens over. De eerste en laatste keer dat ik het het meegemaakt ( dacht dat het een opgieting zou zijn ) bleek ik bij een "dependance van het RIAGG" beland te zijn... ha ha ha Tjonge.... nee echt niets voor mij.
Verder vind ik de brasserie PUUR niet gezellig geef mij dan maar Max wine & dine daar voel ik me meer thuis. Maar de vele sauna's wat een ongelofelijke keus is geweldig !!! Al met al een leuke dag gehad en kom zeker wel weer eens terug.
Naar boven
elfje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 6:36 am    Onderwerp: elysium Reageer met quote

Ik ben dik tevreden over Elysium.Het is inderdaad hilarisch dat mensen elkaar bijna aanvliegen om naar de meditatiesessie te mogen,alsof elkaar aanvallen zo zen is.. Laughing
Het eten duurt te lang inderdaad,zonde van je tijd.En verder kunnen sommige faciliteiten wel een opknapbeurt gebruiken,zoals het zoutwaterbad.
maar overall: fijne sauna!!!
Naar boven
elfje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2010 9:07 am    Onderwerp: Hofstede is weg! Reageer met quote

Sauna Hofstede is vannacht helemaal afgebrand....ik woon in Zoetermeer en werd wakker van de rooklucht,is een enorme fik geweest........ Crying or Very sad
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/1-branden/3760-zeer-grote-brand-bowlingcentrum-hofstede
Naar boven
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2010 6:33 am    Onderwerp: thermen holiday Reageer met quote

gisteren na ca 1 jaar weer eens naar thermen holiday geweest. Na mindere ervaringen eens besloten de proef op de som te gaan nemen. 's ochtends gebeld met het 0900 (45 ct /min) reserveringsnummer, na ruim 5 min in de wacht kon de dame aan de telefoon nog geen uitsluitsel geven of er plaats vrij was, ze kon namelijk de dames achter de receptie niet bereiken. Wel jammer want koste mij inmiddels al bijna 3 euro. Vervolgens een reservering aangemaakt via de website, binnen 5 min bevestiging terug. Eenmaal aangekomen konden we de pickwick zegels inwisselen voor een 2 voor 1 arrangement. Faciliteiten zijn netjes en prima bijgehouden, jammer dat het zoutbad weg gehaald is en dat er niets vernieuwdends is bijgekomen.

Service in restaurant en terras zoals gewoonlijk niet helemaal ok, vuile kopjes en glazen van vorige gasten stonden de gehele maaltijd nog op onze tafel.

Paar prima uurtjes gehad, nette sauna maar zeker geen favoriet!
Naar boven
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2010 11:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben een bon liggen van Elysium. In de vakantie, eind augustus, gaan we er naartoe!
Ben heel benieuwd!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: