SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Badpakkendagen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erik N.
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een reacties zeg.
je kunt Sliedrecht inderdaat niet vergelijken met sauna Papendrecht.
Ik kwam vroeger ook vaak in sauna Papendrecht, maar dat is voor mij zelfs
een beetje onbetaalbaar geworden, dus dan maar wat vaker naar Sliedrecht voor
3,50. Het valt mij op dat sommige mensen hier dat ook kennen, misschien zijn we
elkaar dan wel eens tegengekomen.
Mensen die 15 jaar met een badpak doen gebruiken het zeker maar weinig.
Voor mij is 2 jaar al veel, en op het strand komt er ook vaak zand op mijn handdoek,
door de wind. Of ik ga door een grote golf of stoeipartijtje wel eens onderuit, over het zand dus.
Dan kan je wel naar een naaktstrand gaan, maar daar heb ik een beetje genoeg van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
prinses43
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Di Nov 21, 2006 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken Sliedrecht wel, maar je zal mij daar echt nooit in die zg. sauna zien hoor!! Nee, als ik geen geld heb, dan ga ik gewoon niet, net zolang totdat ik genoeg gespaard heb om naar een "echte" sauna te gaan.

Ik wil alles of niets Laughing
Naar boven
dutchie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 11:29 am    Onderwerp: kastelenplein Reageer met quote

hallo,

ik wil binnenkort een dagje naar sauna kastelenplein in eindhoven gaan. Nu is er van 10 tot 13 uur badkleding toegestaan. Is dit verplicht, of mag het alleen indien gewenst.

Als het verplicht is dan ga ik later namelijk.
Wie weet dit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
dutchie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 12:50 pm    Onderwerp: Re: kastelenplein Reageer met quote

dutchie schreef:
hallo,

ik wil binnenkort een dagje naar sauna kastelenplein in eindhoven gaan. Nu is er van 10 tot 13 uur badkleding toegestaan. Is dit verplicht, of mag het alleen indien gewenst.

Als het verplicht is dan ga ik later namelijk.
Wie weet dit?

Ik ben gisteren geweest. Dacht het zal wel niet verplicht zijn.
En het was ook niet :p. Het was er heerlijk. Ik heb zelfs niemand gezien met badkleding aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
jacob
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 4:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Even reageren op het badpakkenprobleem.
Over of sauna nou wel of niet bloot moet kan ik duidelijk zijn . Het moet natuurlijk bloot. En dan met name alleen al betreffende de hygiŽne. Kunt u zich voorstellen als je met zo'n badpak vol zweet gaat zwemmen of bubbelen? De saunaexploitant zal u bepaald niet dankbaar zijn. De waterkwaliteit gaat met sprongen achteruit, en kan - bij controle door de provincie- zelfs worden afgekeurd, met alle gevolgen van dien. Mensen die moeite met bloot hebben moeten het gewoon maar eens proberen, en zich veel achter de handdoek verschuilen. Na een keer zullen ze dit spontaan achterwege laten. En degene die perse niet bloot wil, doet zich zelf tekort en moet maar andere manieren verzinnen om zich te ontspannen. EINDE DISCUSSIE!
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Amen! Confused

Mensen zijn vrij te discuseren, daar is een forum voor bedoeld.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

jacob schreef:
Even reageren op het badpakkenprobleem.
Over of sauna nou wel of niet bloot moet kan ik duidelijk zijn . Het moet natuurlijk bloot. En dan met name alleen al betreffende de hygiŽne. Kunt u zich voorstellen als je met zo'n badpak vol zweet gaat zwemmen of bubbelen? De saunaexploitant zal u bepaald niet dankbaar zijn. De waterkwaliteit gaat met sprongen achteruit, en kan - bij controle door de provincie- zelfs worden afgekeurd, met alle gevolgen van dien. Mensen die moeite met bloot hebben moeten het gewoon maar eens proberen, en zich veel achter de handdoek verschuilen. Na een keer zullen ze dit spontaan achterwege laten. En degene die perse niet bloot wil, doet zich zelf tekort en moet maar andere manieren verzinnen om zich te ontspannen. EINDE DISCUSSIE!

Ik ben het wel met je eens en de discussie is eigenlijk hier al gevoerd.
Alles is er al zo'n beetje over gezegd.
Het is zeker onhygiŽnisch met badkleding aan en ik denk dat de mensen die met badkleding naar de sauna geweest zijn dit wel kunnen beamen.
De badkleding wordt volgens mij eerder als "excuus" gebruikt om niet bloot te hoeven zijn. Bovendien zijn de hoge temperaturen ook niet bevorderlijk voor de kwaliteit van de badkleding lijkt me. Daar is het vast niet op ontworpen.
Het is echter wel zo dat sauna uitbaters zelf bepalen of ze wel of niet een badkleding dag houden. De voor- en nadelen hiervan zijn dus ook voor hun rekening.
Ik heb ook niet het idee dat er een grote markt voor is, het gaat slechts om een kleine doelgroep en wat mij betreft mogen die ook hun dagje hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
jerom
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet er zelf niet aan denken om in de sauna badkleding aan te hebben... Maar als iemand dat wel prettig vind, van mij mag ie... Zou er zelf geen moeite mee hebben als het door elkaar heen gaat (bloot en badkleding)...

Wat ik persoonlijk wel een beetje raar vind, bij Thermen Holiday in Schiedam kan door de dames gekozen worden voor een speciale damesdag ,waarvan er ťťn keer per maand badpakdag is. Voor mannen is die keuze er niet, vraag mijzelf dan af waarom...

Maar nogmaals, ik vind het allemaal niet zo'n probleem... Als er markt voor is, kan een uitbater hierdoor misschien wat extra verdienen... Komen er hogere kosten uit, wordt het zo weer afgeschaft...
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jerom schreef:
Ik moet er zelf niet aan denken om in de sauna badkleding aan te hebben... Maar als iemand dat wel prettig vind, van mij mag ie... Zou er zelf geen moeite mee hebben als het door elkaar heen gaat (bloot en badkleding)...

Wat ik persoonlijk wel een beetje raar vind, bij Thermen Holiday in Schiedam kan door de dames gekozen worden voor een speciale damesdag ,waarvan er ťťn keer per maand badpakdag is. Voor mannen is die keuze er niet, vraag mijzelf dan af waarom...

Maar nogmaals, ik vind het allemaal niet zo'n probleem... Als er markt voor is, kan een uitbater hierdoor misschien wat extra verdienen... Komen er hogere kosten uit, wordt het zo weer afgeschaft...

Ieder zijn keus zullen we maar zeggen.

De speciale damesdag bij de Zwaluwhoeve is vorig jaar afgeschaft. Daarvoor in de plaats is ťťn maal per maand een gemengde badkledingdag gekomen.
Zo zie je dat er een lichte verschuiving is gekomen, maar de frequentie van speciale dagen is juist afgenomen.
De "heren" kunnen nu ook voor de badkledingdag kiezen en dat is wel zo eerlijk t.o.v. de dames.
Naar boven
jerom
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 2:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk dat is dan weer leuk om te lezen... Op deze manier kan iedereen kennis maken met de sauna en dat eventueel in badkleding doen...
Naar boven
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thermen Holiday heeft 1 maal per maand op damesdag een badpakkendag..De hele dag ( was eerst tot 18.00 uur) mag je met badpak of bloot rondlopen ...en druk dat het dan is...Toch schijnbaar heel veel behoefte aan he?
Eerlijk gezegd vind ik het voor mezelf niets...maar als je ziet hoeveel dames toch heel onwennig zijn en nadien toch wel bloot proberen..ook een helebole allochtone vrouwen die nooit een badpak uit gaan doen.Maar wie zijn wij eigenlijk on te bepalen dat ze het helemaal fout doen...ach ieder zijn ding moet je maar denken.Tenslotte kunnen we 30 dagen per maand in onze blote kont ,zoals het volgens ons en de rest van alle saunagangers in allerlei landen hoort, rondhupsen en die ene dag per maand...dan gaat de rest die er nog aan moet wennen...sjah..
Mzzl, Blondy

Oh en btw...de herenbadkledingdag zit er niet in geloof ik..volgens mij is daar niet zoveel animo voor om er de deuren van zo`n groot complex een hele dag voor open te zetten.
dutchie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 20, 2007 4:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BLONDY schreef:

Oh en btw...de herenbadkledingdag zit er niet in geloof ik..volgens mij is daar niet zoveel animo voor om er de deuren van zo`n groot complex een hele dag voor open te zetten.

Misschien een herenbadpakken dag??? Razz
Assepoes
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Di Feb 20, 2007 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, dan wil ik ook een moslima-badpakken dag hoor...

10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 21, 2007 2:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Assepoes schreef:
Ja, dan wil ik ook een moslima-badpakken dag hoor...

geil hoor...... Sad
saunafreak
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 21, 2007 2:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ongehoord!! ik kan haar voeten, handen en gezicht toch nog zien. Daar schijnen sommigen mannen opgewonden van te raken....? Dus op zoek naar een sauna-burka voor de speciale sauna-burka-dagen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7

Ga naar: