SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Badpakkendagen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
guy.cras
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 18, 2004 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

niet dus sorry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Martijn
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 8:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

anny schreef:
Een ijsje is ook niet warm

Wat dacht je van een Dame Blanche...........

anny schreef:
koude soep smaakt ook niet.

Gazpacho vind ik anders erg lekker........

anny schreef:
Het is de aftakeling van wat vele goedwillende sauna's hebben opgebouwt. Een sauna die badkleding toestaat tekent zijn eigen ondergang en is alleen maar commercieel bezig, maar wel op de verkeerde manier.

Wie ben jij nu helemaal om te bepalen wat aftakeling is, de verkeerde manier is en te commercieel? De arrogantie...... Rolling Eyes

anny schreef:
Als je als sauna klanten wilt trekken en binden moet je nieuwe items toevoegen (bijvoorbeeld meer baden, soorten sauna's etc.)

Volgens jou, anderen hebben andere voorkeuren, bijvoorbeeld een badpakkendag of vrouwendag.......

Ook ik ga alleen ontkleed de sauna in, echter ik zal nooit mijn voorkeur c.q. mening bij anderen door de strot duwen..... Exclamation
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peter40
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 9:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zouden we in het belang van de lieve vrede op dit forum deze filosofische uitwijding over de al dan niet commerciele bedoelingen van de sauna-uitbater niet afsluiten ?

Anders vrees ik dat er misschien zaken gaan geschreven worden die beter niet waren geschreven.

Et scripta manent ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
anny
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 1:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Helemaal mee eens, een sauna is een sauna en geen subtropisch zwemparadijs waar bejaarde vrouwen elke dinsdag in badpak genieten van de glijbaan en oeverloos zwetsen.
Naar boven
guy.cras
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 1:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wow anny is al bijna even anarchist als ik
is ze knap ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gert
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laat iedereen toch doen waar hij of zij voor gaat, is het met badkleding aan of een dikke handdoek om is toch niet erg.
Als ik in de sauna zit en er komt iemand met badkleding binnen of met een handdoek om zeg ik ook niet doe dat af of uit.
In vele sauna's zijn er al speciale dagen hiervoor is toch mooi zeker.
Eens de mensen dit een paar keer gedaan heeft komt hij automatisch naakt de sauna binnen. Ik durf zelfs te stellen dat iedere sauna hiervoor een bepaalde tijd zou moeten reserveren voor al dan niet naakt.
Voor vele mensen zou het om gezondheidsredenen goed zijn om een sauna te nemen, ik ben zelf ook reuma patient en het doet me zeer goed, slaap ik weer eens een paar nachtjes door zonder van vervelende pijn wakker te worden en liggen. Zelf ga ik naakt maar mede patienten gaan ook maar wel met badkleding aan of handdoek om. Laat die mensen ook genieten, is misschien wel dubbel genieten voor hun dan iemand die niks mankeert en ook naar de sauna gaat.
Met andere woorden laat iedereen binnen, wie heeft het recht om, als er geen speciale badpakdagen zijn iemand te verplichten om de kleding uit te doen.
Naar boven
Martijn
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 2:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

anny schreef:
een sauna is een sauna

Scherp Exclamation

Praat voor jezelf in plaats van al die zogenaamde feitelijkheden....
Naar boven
vojaze
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2004 10:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als mensen vanaf het begin goed begeleid worden ( goede rondleiding ) begrijpen zij vanzelf waarom er beter geen badkleding gedragen kan worden in de sauna ( i.v.m. hygiŽne ). Met een badlaken om je heen geslagen kun je vanzelf wennen aan de blootcultuur en niemand die je dan vreemd aan kijkt. Uit eigen ervaring blijkt als dit goed wordt uitgelegd door het personeel ( met een beetje humor ) het badlaken na een uurtje niet meer om gaat en de mensen zich al een stuk vrijer voelen.

Dames dagen vindt ik eigenlijk onzin, als er een dames ochtend is blijft 80% van de dames daarna gewoon binnen tijdens de gemengde uren.
Commercieel blijkt het wel een topper te zijn, want over het algemeen worden deze ochtenden wel druk bezocht. Stel je voor dat er in een sauna een herenochtend wordt gehouden dan krijgt dat bedrijf meteen het plakaat "homosauna" opgeplakt en blijven de gasten weg. Raar toch ??
Naar boven
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Sep 18, 2004 8:53 pm    Onderwerp: Jammer... Reageer met quote

Annie,

Vind het erg jammer dat je jouw mening opdrukt als een feit. PRAAT VOOR JEZELF! Doe lekker je eigen ding en laat iedereen in hun waarde.
Ik vind het maar goed dat branches de mogelijkheid bieden aan een onderschatte groep. De sauna is toegankelijk voor IEDEREEN die zich toe willen treden aan rust en ontspanning!!!

>>>Was ik nu maar te saunaŽn, instead of talking about...<<<
Naar boven
ellen
Gast

BerichtGeplaatst: Di Dec 28, 2004 11:46 am    Onderwerp: met badkleding Reageer met quote

Ik ga zelf , sinds ik een borst heb moeten laten amputeren liever naar een badpak-dag in de sauna. Want iedereen die zich zorgen maakt over staren naar schaamhaar, ob-touwtjes e.d.; met 1 borst word je pas echt bekeken. :
Naar boven
Marianne
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Feb 18, 2005 12:39 pm    Onderwerp: Pfff... Reageer met quote

Pfff... waarom moet er zo moeilijk gedaan worden over badpakdagen? Voor de een zijn er de gewone dagen (bijna ALLE DAGEN van de maand) en 1x per maand een badpakdag. Laat mensen in hun waarde, die (OM WELKE REDEN DAN OOK) graag in badkelding een sauna betreden. Ik begrijp heel goed dat de sauna eigenlijk gewoon naakt hoort te zijn. Maar waarom andere mensen ook niet een ervaring geven, die ze normaal gesproken niet zouden kunnen hebben. Let it be... Razz
Naar boven
Anton
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Feb 18, 2005 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kunt u mij misschien zeggen in welk subtropisch zwemparadijs ik gebruik kan maken van ďblote mensen dagĒ. Of zou ik dan toch moeten aanpassen?
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Za Feb 19, 2005 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Anton:

Sinds jaar en dag is er wekelijks de gelegenheid om naakt te zwemmen in het Beatrixbad te Rotterdam. Een klein groepje recreanten maakt hier ook enthousiast gebruik van. Hieraan dreigt nu echter snel een einde te komen. Het groepje recreanten is namelijk tť klein. Het zwembad moet op de kleintjes letten en het naaktzwemuur is met deze bezoekersaantallen helaas niet kostendekkend. Bedrijfsleider Alfred van Doorn zegt hierover ďVoor deze tien mensen kunnen we geen badmeester betalenĒ.
Op aandringen van de recreanten heeft hij er echter wel in toegestemd om de situatie nog even aan te zien en het opheffen van het zwemuur uitgesteld naar eind februari.
Een bericht in de plaatselijke krant leverde meteen al een groter bezoekersaantal op!
Ook de NFN roept naturisten in de regio van het Beatrixbad op om eens in het zwembad te gaan kijken. Om de gemoedelijke en aangename sfeer te proeven. Om te genieten van de watertemperatuur, want die mag er wezen: 34 graden! Wellicht te warm om enthousiast te crawlen, maar heerlijk om je te ontspannen en bij te komen in deze grauwe dagen.
Kom dus naar het Beatrixbad, Gerdesiaweg 480, 3061 RA Rotterdam.
Naaktzwemuur elke vrijdag: 19.30-21.00 uur. Informatie: 010-4136444.

Laughing Cool
Naar boven
DJ
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 23, 2005 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inmiddels eind maart. En is het nog open?
Naar boven
rikkie
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2005 7:01 pm    Onderwerp: badpak Reageer met quote

Een badpak is slecht het vocht kan niet weg .
Of naakt of niet gaan.
P.S ik ben man heb geen goddelijk lichaam en Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes ben ook niet groot geschapen maar ik schaam me ook niet.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7

Ga naar: