SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Badpakkendagen
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2004 11:51 am    Onderwerp: Badpakkendagen Reageer met quote

Badpakkendagen bij De Zwaluwhoeve in Hierden:

Iedere 1ste dinsdag van de maand van 10.00 tot 17.30 uur
badpakkendag voor Dames

Kijk voor meer info: www.zwaluwhoeve.nl

Badpakkendagen bij Sauna de Bron in Mechelen, BelgiŽ:

Donderdags tussen 10h en 18h = badpak toegelaten

Kijk voor meer info: www.saunadebron.be

Bij Thermen Kastelenplein in Eindhoven
zijn badpakken tot 13.00 uur toegestaan.

Kijk voor meer info: www.thermenkastelenplein.nl

Laatst aangepast door SaunaGids op Wo Jan 18, 2006 4:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
anny
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2004 5:05 pm    Onderwerp: Re Reageer met quote

Belachelijk ! Sauna hoort naakt !
Naar boven
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2004 5:11 pm    Onderwerp: Re: Badpakkendagen Reageer met quote

Beste Annie,

Jammer hoe jij je formuleert. Er zijn voldoende mensen die graag voor de eerste keer in badbak naar de sauna willen gaan. En de meeste gaan daarna vaak wel naakt. Het is meer bedoeld voor mensen die nog wat angstig zijn.

En helemaal verrassend om dit uit jouw mond te horen zeker gezien je eigen woorden:

Quote van Annie: "Helaas bloot verplicht maar toch:" zie Kindvriendelijk: Sauna Swoll in Zwolle in deze rubriek.

Zeer vreemd!

SaunaGids

Marie-Cecile

Laatst aangepast door SaunaGids op Ma Feb 09, 2004 8:18 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
anny
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Feb 07, 2004 8:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik snap zelf niet hoe die toevoeging erbij is gekomen... Badpakkendagen vind ik op zich goed als je dan maar kan kiezen tussen bloot of badpak. Het verplicht badpak dragen zie ik niet zitten, het kon wel eens zijn dat we dan over een aantal jaren met zijn allen in badkleding naar de sauna gaan. Een sauna hoort naakt, wil je dit niet of ben je er angstig voor dan moet je het helemaal niet doen. Uitbaters die een badpakdag voorstellen denken alleen aan de commercie maar niet aan het idee van de sauna (zo een sauna zou ik dus zeker niet komen, dat kan geen echte sauna zijn)
Naar boven
gast
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Feb 08, 2004 8:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pff, wat een nare instelling heb jij !

Uitbaters doen dit om hun bedrijf laagdrempelig te maken !

Heb jij enig idee hoeveel mensen moeite hebben om bloot te gaan??
Naar boven
anny
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Feb 08, 2004 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dan moet een dergelijke uitbater eens een voorlichtingsavond doen met filmpjes e.d. Men kan daarna beslissen om naar de sauna te gaan of niet.

Voor een eengeklede sauna zijn er diverse zwembaden..

Dan nog iets ik zou me behoorlijk bekeken voelen als ik zelf naakt zou zijn en de uitbater laat het toe aan gezinnen of gasten om in badpak rond te lopen!!
Naar boven
marco
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Feb 08, 2004 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Anny,

De 2 bovenstaande schrijvers vinden jou menig vreemd en ik sluit me daarbij aan.

OP BADBAKDAGEN ZIJN ER GEEN NAAKTE GASTEN !!!

Blond Anny ?
Naar boven
anny
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 09, 2004 4:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat beweer ik ook nergens, ik beweer een commercieel tintje aan dit alles te vinden, dat compleet voorbij gaat aan waar sauna om draait en wat sauna is.
Naar boven
Marco
Gast

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2004 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tjonge Tjonge ANNY !!!

Heb je gewoon een pesthumeur of snap je er werkelijk niks van ?

Als er geen commercie was, dan had jij en vele anderen nooit naar de sauna kunnen gaan!
Het is gewoon een bedrijfstak waar omzet gegenereerd moet worden.
En als een uitbater middels een onderzoek er achter komt dat er veel mensen zijn die om wat voor reden dan ook de drempel naar hun bedrijf hoog vinden, dan is het toch alleen maar slim dat hij badpakdagen houdt.
Het saunabedrijf is een tak met hele hoge kosten en het bedrijf moet gewoon goede omzetten draaien om te kunnen bestaan.

Jammer dat er mensen zijn die gewoon dingen zoeken om te kunnen mopperen !!
Naar boven
Orbie
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Feb 23, 2004 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is waar!
Het is ťťn groot complot om die verdraaide naaktcultuur naar de vergetelheid te verbannen!! Twisted Evil
Nooit naar zulke sauna's gaan dus.

Trouwens ik denk erover om ook geen melk meer te kopen, ik heb het vermoeden dat die hele melkmarkt gewoon enkel om de commercie draait, zo heeft de koe het niet bedoeld!
Twisted Evil

/sarcasm Razz
Naar boven
Marc
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 23, 2004 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Orbie schreef:
Trouwens ik denk erover om ook geen melk meer te kopen, ik heb het vermoeden dat die hele melkmarkt gewoon enkel om de commercie draait, zo heeft de koe het niet bedoeld!
Twisted Evil
Schitterende metafoor!!! Mijn complimenten. Very Happy

/Marc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2004 10:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Mij lijkt het ook nix... badpak aan in de sauna...

Maar ik kan begrijpen dat de drempel hoog is voor sommige...

Ik weet wel toen ik voor het eerst naakt ging..., hopende dat ik geen bekende tegenkwam enzo en keek of mensen naar mij zaten te gluren..., maar zodra je eenmaal gewoon relax en er geen issue maakt, dan denk je achteraf.. IS DIT HET???

>>>Was ik nu maar te saunaŽn, instead of talking about...<<<
Naar boven
jade
Gast

BerichtGeplaatst: Za Jul 17, 2004 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ooit bedacht dat er mensen zijn die door een ziekte of ongeluk amputaties of littekens op hun lichaam dragen. Ook zij willen een dag plezierig kunnen relaxen zonder de hele dag aangestaard te worden. Het dragen van badkleding kan hierbij een oplossing zijn en op deze manier kan iedereen genieten van een sauna. En als je zo fan bent van de sauna dan gun je dit plezier toch ook aan anderen. Denk eerst eens goed na voordat je meteen anderen veroordeelt.
Naar boven
anny
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 18, 2004 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik gun ieder zijn plezier, maar wanneer je in een badpak plezier wilt hebben dan ga je maar naar het zwembad! Sauna hoort naakt punt uit. Een ijsje is ook niet warm en koude soep smaakt ook niet. Dus sorry ik ben er heel erg op tegen. Het is de aftakeling van wat vele goedwillende sauna's hebben opgebouwt. Een sauna die badkleding toestaat tekent zijn eigen ondergang en is alleen maar commercieel bezig, maar wel op de verkeerde manier.

Als je als sauna klanten wilt trekken en binden moet je nieuwe items toevoegen (bijvoorbeeld meer baden, soorten sauna's etc.)
Naar boven
guy.cras
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 18, 2004 6:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

anny,
kan volgens jou een "vrouwendag" ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7

Ga naar: