SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

sauna's met damesdagen
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hippie
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2009 8:36 pm    Onderwerp: sauna's met damesdagen Reageer met quote

Hallo saunagangers.

Ik ben op internet aan het rondkijken naar sauna's die speciale damesdagen (of dagdelen hebben), niet alle sauna's hebben dit namelijk.

Tot nu toe heb ik gevonden:

Elysium Bleiswijk (maandag 10.00-23.30)
Sauna Putten (woensdag 10.00-17.00)
Thermen Holiday Schiedam (iedere 2e, 4e en 5e dinsdag van de maand)
Thermen Holiday Zuidwolde (iedere 3e dindag van de maand tot 17.00)
Sauna de Heuvelrug, Veenendaal (dinsdag 11.00-16.00)
Sauna Soesterberg (dinsdag 10.30-23.00)

Zijn er mensen hier nog bekend met andere sauna's die damesdagen hanteren? Jullie zouden me er erg mee helpen. Dank u wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2009 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haarsteeg een damesavond

Die sauna is alleen maar 's avonds open
Jan Kroes
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Jun 20, 2009 7:20 am    Onderwerp: Re: sauna's met damesdagen Reageer met quote

hippie schreef:
Zijn er mensen hier nog bekend met andere sauna's die damesdagen hanteren? Jullie zouden me er erg mee helpen. Dank u wel!

Hoezo???

Topalivio iedere woensdag.
Naar boven
hippie
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Jun 20, 2009 8:42 am    Onderwerp: Re: sauna's met damesdagen Reageer met quote

Jan Kroes schreef:
hippie schreef:

Hoezo???

Omdat ik het wel leuk vind om verschillende sauna's uit te proberen maar liever niet gemengd ga. Heb de 2 genoemde sauna's aan mn lijstje toegevoegd! Smile
Naar boven
whulsbergen
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Za Jun 20, 2009 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn er sauna's die geen damesdag hebben?

edit: ik zie dat thermen Barendrecht dit niet heeft. Die dus Smile

Voor damesdagen moet je vaak wel bereid zijn om op voor veel mensen onhandige dagen te gaan, zoals dinsdags.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Zwaluwhoeve heeft geen damesdag maar wel een gemengde badkledingdag. Misschien is dat een alternatief?

•Iedere 1e en 3e dinsdag v/d maand badkledingdag voor dames en heren van 10.00 tot 24.00 uur.

Aparte dames- en herendagen doet mij overigens denken aan de "old school" dagen. Volgens mij is de belangstelling hiervoor niet meer zo groot. Badkledingdagen lopen blijkbaar nog wel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
whulsbergen
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2009 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:

Aparte dames- en herendagen doet mij overigens denken aan de "old school" dagen. Volgens mij is de belangstelling hiervoor niet meer zo groot. Badkledingdagen lopen blijkbaar nog wel goed.

Ik heb geen idee. Ben wel benieuwd of er een trend is qua interesse voor vrouwendagen en badkledingdagen. En of mensen een badkleding of vrouwendag als opstapje gebruiken om ook eens naar een normale dag te gaan. Thermen Holiday bijvoorbeeld heeft beide al een tijdje. Heeft iemand cijfers?
Naar boven
hippie
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2009 11:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
De Zwaluwhoeve heeft geen damesdag maar wel een gemengde badkledingdag. Misschien is dat een alternatief?

•Iedere 1e en 3e dinsdag v/d maand badkledingdag voor dames en heren van 10.00 tot 24.00 uur.

Hey Han,

Nee een badkledingdag lijkt me echt vreselijk. Zo'n plakkerig badpak of bikini rondom je lichaam moet er niet aan denken... Bovendien zal ik me in een badpak of bikini nog net zo 'bekeken' voelen als zonder. Jammer dat ze Zwaluwhoeve geen damesdagen heeft maar als ik er eens heen wil zet ik me daar dan wel over heen. Nu voorlopig eventjes nog niet.
Naar boven
whulsbergen
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 11:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

hippie schreef:
Bovendien zal ik me in een badpak of bikini nog net zo 'bekeken' voelen als zonder. Jammer dat ze Zwaluwhoeve geen damesdagen heeft maar als ik er eens heen wil zet ik me daar dan wel over heen. Nu voorlopig eventjes nog niet.

Ik heb me wel eens laten vertellen dat er op damesdagen meer gekeken, beoordeeld en geroddeld wordt dan op normale dagen. Maar ik ben daar -uiteraard- nooit zelf geweest, dus wellicht valt het best mee.
Naar boven
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

whulsbergen schreef:
hippie schreef:
Bovendien zal ik me in een badpak of bikini nog net zo 'bekeken' voelen als zonder. Jammer dat ze Zwaluwhoeve geen damesdagen heeft maar als ik er eens heen wil zet ik me daar dan wel over heen. Nu voorlopig eventjes nog niet.

Ik heb me wel eens laten vertellen dat er op damesdagen meer gekeken, beoordeeld en geroddeld wordt dan op normale dagen. Maar ik ben daar -uiteraard- nooit zelf geweest, dus wellicht valt het best mee.

Mijn vrouw is ooit een keer op een damesdag geweest en dit was inderdaad haar ervaring, iedereen werdt echt bekenen en beoordeeld, en als iemand de cabine verliet werd zij uitgebreid besproken, voor haar was het eens maar nooit meer
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hippie schreef:
Han schreef:

Hey Han,

Nee een badkledingdag lijkt me echt vreselijk. Zo'n plakkerig badpak of bikini rondom je lichaam moet er niet aan denken... Bovendien zal ik me in een badpak of bikini nog net zo 'bekeken' voelen als zonder. Jammer dat ze Zwaluwhoeve geen damesdagen heeft maar als ik er eens heen wil zet ik me daar dan wel over heen. Nu voorlopig eventjes nog niet.

Mee eens, badkledingdagen vind ik ook niks. Maar goed, er zijn mensen die zich toch schamen en dit als alternatief zien. Het kan ook best zijn dat de drempel om naar de sauna te gaan verlaagd wordt en men later toch naar de gewone gemengde "blote" dagen gaat.

Wat hierboven al gezegd wordt is denk ik wel juist. Door alleen maar een dames (of heren) dag te organiseren krijg je meer het gevoel van bekeken en beoordeeld te worden. Op gemengde dagen komt dat veel minder voor.
Bovendien denk ik dat er veel meer gekletst wordt op dames dagen dan op gemengde dagen omdat er dan immers mannen bijzitten. De kletsende dames houden zich dan een beetje in.
Niet altijd (helaas), maar dat is wel mijn indruk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
hippie
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, dat is inderdaad wel minder prettig dat er op die dagen dus juist meer gekeken/geroddeld/geoordeeld wordt. Sad
Maar de reden dat ik niet gemengd ga heeft niet zozeer te maken met 'schaamte', maar meer met het feit dat de kans op flirten bestaat (de reden ook dat ik dus niet naar een kroeg oid) en omdat ik meestal alleen ga, ik dus echt niet goed weet hoe ik daarmee om moet gaan. Ik bedoel dus als er op een 'bepaalde' manier naar je gekeken kan worden (niet dat ik beweer dat mensen in de sauna daarop uit zijn, maar vind het gewoon geen prettig idee)...
Naar boven
whulsbergen
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Jun 26, 2009 8:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

hippie schreef:
Hmm, dat is inderdaad wel minder prettig dat er op die dagen dus juist meer gekeken/geroddeld/geoordeeld wordt. Sad
Maar de reden dat ik niet gemengd ga heeft niet zozeer te maken met 'schaamte', maar meer met het feit dat de kans op flirten bestaat (de reden ook dat ik dus niet naar een kroeg oid) en omdat ik meestal alleen ga, ik dus echt niet goed weet hoe ik daarmee om moet gaan. Ik bedoel dus als er op een 'bepaalde' manier naar je gekeken kan worden (niet dat ik beweer dat mensen in de sauna daarop uit zijn, maar vind het gewoon geen prettig idee)...
Tja, kijken, roddelen en flirten kom je overal tegen. Als je dat niet wil kun je ook niet meer met de trein. Volgens mij komen de meeste mensen echter niet naar een sauna om te flirten, maar vooral voor de ontspanning. Mijn ervaring is dan ook, dat men elkaar normaal gesproken met rust laat. Hoogstens een klein gesprekje als iemand moeite heeft om onder de koude douche te staan oid. Maar ja ik ben geen bloedmooie blondine, dus daar kan het ook aan liggen Wink

Panisch de handdoek om je heen slaan zodra je buiten de sauna komt, en constant om je heen kijken of er niemand zit te gluren, levert over het algemeen meer aandacht op dan als je relaxed jezelf bent.

Misschien kun je eens met een vriend(in) gaan? Is ook een stuk gezelliger.
En misschien is het toch niks voor je, er zijn genoeg andere mogelijkheden om te ontspannen of een leuke dag te hebben.
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Aug 28, 2009 9:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Saunadrome in Putten heeft op woensdag (tot 17.00 uur) damesdag.....
Naar boven
Ingrid1403
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2011 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna Hilversum heeft elke donderdag van 10.00 uur tot 23.00 uur een damesdag.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: