SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Even voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2009 6:19 pm    Onderwerp: Even voorstellen Reageer met quote

Hoi ik zal mezelf ook even voorstellen.

Ben 48 jaar, ga al ruim 25 jaar naar de sauna, komt uit de omgeving roosendaal (NB)

Mijn eerste sauna waar ik binnenkwam was in het sporthotel in bossenhoofd.
Eerst denk ik een uur voor de deur gestaan voor we naar binnen durfde, waren met zijn drien om elkaar te steunen Embarassed

Daarna ging het en stuk gemakelijker, samen met mijn vrouw vele sauna's bezocht, tot we een zoontje kregen toen ging het iets moeilijker, i.v.m. oppas, nu ga ik dan ook vaak alleen, of met een vriend, soms ga ik 1 keer per veertien dagen, soms drie keer per week ligt aan omstandigheden

Sauna's war ik geweest ben

Sauna prinsenhage, kwam er in de beginperiode erg veel, denk dat deze sauna niet meer bestaat
Sauna Bogaards Dordrecht (bestaat niet meer)
Sauna Papendrecht (Vroeger)
Thermen Geldrop
Thermen Kasteelplein ( Inmiddels gesloten)
Thermen Roosendaal (Was mijn vaste stek, hoop dat de hygiene ooit nog eens verbeterd, dat ik weer terug kan, maar erger me er nu iets te veel aan Twisted Evil )
Thermen Tilburg
Thermen Goirle
Sauna van Dijk Archen
Carolus Thermen Aken Duitsland
Sauna Imelda Mechelen Belgie ( afgebrand )
Sauna Schilde ( kleine sauna maar ik heb het er altijd erg naar mijn zin)
Braschaats Badhuis
Devarana den Bosch Ook toen het nog deshima was
Thermae Son
Thermen Lucaya Oss ( Voor het afgebrand was )
Elysium Bleiswijk
Thermen Holiday Schiedam
Center Du Lac
Thermae 2000 Valkenburg
Kuur Thermen Vitalisee Scheveningen
Thermen Ridderkerk
Thermen Barendrecht
de Thermen Nijmegen
Sauna Drome putte
Sauna de Heuvelrug Veenendaal
Sauna Hezemeer Belgie
Sauna Mirage Belgie

Volgens mij waren ze dit wel zo'n beetje alhowel ik er wel een enkel vergeten zal zijn

Wil binnenkort een keertje richting busloo of veluwsebron, heb het tegenwoordig ook erg naar mijn zin bij Devarana.

Lees hier al een heel tijdje mee maar kreeg mij account niet geactiveerd, dus kon niet meeschrijven, onderlaatst toch eens een mailtje gestuurd naar een moderator van het forum die mij account heeft geactiveerd, dus kan nu ook mijn ervaringen meedelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2009 8:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom en we lezen wel wat je overkomt Wink
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2009 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op dit gezellige en informatieve saunagidsforum.
GŰh, het wordt hoog tijd dat ik weer eens wat 'nieuwe' sauna's bezoek want ik begin zowaar concurrentie te krijgen, als ik je indrukwekkende lijst bekijk. Laughing
Bij mij staat de teller, sinds mijn eerste saunabezoeken winter 85/86, op zeker 35.
Maar dit is exclusief het vrij beperkte Ixat wat behoort tot een sportschool in Nijmegen en inclusief niet meer bestaande sauna's als "Thermen De Lingetuin" te Elst, "Sauna International" te Amsterdam (eens maar nooit meer), Oibibio/Oininio te Amsterdam, Deshima (was gevestigd waar nu Deverana zit), Kastelenplein te Eindhoven en de stadssauna te Nijmegen (in het pand zit nu een administratiekantoor).
Mocht er een vraag of behoefte naar zijn, dan wil ik mijn lijst ook nog wel eens geven. Wink

noot: nogal wat sauna's heb ik slechts een of enkele keren bezocht omdat het zo uitkwam (was er in de buurt)
Naar boven
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2009 11:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
GŰh, het wordt hoog tijd dat ik weer eens wat 'nieuwe' sauna's bezoek want ik begin zowaar concurrentie te krijgen, als ik je indrukwekkende lijst bekijk. Laughing
Bij mij staat de teller, sinds mijn eerste saunabezoeken winter 85/86, op zeker 35.
Maar dit is exclusief het vrij beperkte Ixat wat behoort tot een sportschool in Nijmegen en inclusief niet meer bestaande sauna's als "Thermen De Lingetuin" te Elst, "Sauna International" te Amsterdam (eens maar nooit meer), Oibibio/Oininio te Amsterdam, Deshima (was gevestigd waar nu Deverana zit), Kastelenplein te Eindhoven en de stadssauna te Nijmegen (in het pand zit nu een administratiekantoor).

Toen ik begon met saunabezoek waren er een stuk minder sauna's dan nu de meeste sauna's waren ook niet zulke heel grote bedrijven.
We hebben toen een poosje op zondag telkens een andere sauna bezocht, alleen was toen de keuze nog niet zo groot, en er was toen nog geen internet, dus je had veel minder info, wat zijn we nu toch verwent Very Happy
Laatste jaren ga ik vaak naar dezelfde sauna's iets minder zin om ver te rijden, en mischien ook een beetje gemakzucht.
Alleen heb er nu wel weer zin in om weer eens hier en daar te gaan kijken.

Als je nagaat dat toen ik begon met saunabezoek, Kasteeplein een van de uitschieters was, kun je nagaan wat er allemaal veranderd is
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Mei 26, 2009 2:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Grotendeels herkenbaar verhaal. Nu ging ik dan niet iedere zondag naar steeds een andere sauna, maar kwam wel indertijd in nogal wat sauna's, deels door met een toenmalige kennis mee te gaan.
En inderdaad, Kastelenplein gold toen als een van de topsauna's in Nederland.
Het is inderdaad hard gegaan en er is een hoop veranderd sinds die tijd. Meen me zo bijvoorbeeld nog te herinneren dat ik destijds, bij gebrek aan bijv. internet en deze website, informatie kreeg per post van de NSV. Wat toen hoofdzakelijk bestond uit een ledenlijst afgedrukt/gekopiŽerd op een aantal A4-tjes. Op die ledenlijst vooral ook een hoop 'kleine' sauna's waaronder ettelijke die gevestigd waren bij een sportschool of schoonheidsinstituut.
Tegenwoordig kom ik ook in minder veel verschillende sauna's. Enerzijds deels om budgetaire redenen en anderzijds doordat ik meer tevreden ben danwel dat er meer geboden wordt in die sauna's waar ik nog kom. Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: