SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Hoe was je laatste sauna ervaring?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 17, 2009 6:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

robbie schreef:
Erwin schreef:
Ga aanstaande maandag weer naar de sauna, in een fitness centrum.
Heb me aangemeld bij een fitness centrum in zwolle met een stoombad en sauna.
Ik verheug me er nu al op. Very Happy

Waarom niet in Raalte, da's lekker dichtbij

Hoi Robbie,

Ik ben niet makkelijk naar een sportschool te krijgen, maar deze is dicht bij mijn werk, dus ik kan voor of na mijn werk makkelijk even langs gaan en ik krijg er bedrijfskorting.
Nu nog kijken hoelang ik het vol houd. De sauna is in iedergeval heerlijk, dus dat stimuleert wel.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 18, 2009 5:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren voor de derde maal Devarana bezocht, de eerste keer was hij twee dagen open, de tweede keer was hij twee weken open, en gisteren was het dus de derde keer, voor mij is het een zeer sfeervolle en haast perfecte sauna, een aantal dingen die de eerste twee keren nog niet helemaal top waren waren nu ook opgelost, zoals o.a. de kort douche tijd, je moest iedere keer weer opnieuw op de knop drukken, was nu gewoon perfect afgesteld, op veel plaatsen staanders waarop je je handdoek kwijt kan, op een aantal plaatsen waar het glad was anti slip strips aangebracht. warme voeten baden waren ook warmer dan vorige keer, en niet te vergeten er waren nu in de tuin een groot aantal lig bedjes verrezen
Hadden deze keer gereserveerd bij binnenkomst voor het avondeten in het restaurant, ik ben niet zo van het vooruit plannen, maar dit werkte perfect, we waren er een kwartiertje eerder, maar dat was geen enkel probleem, in het restaurant werden we vlot geholpen, personeel was zeer attent en vriendelijk, en het eten was zeer goed, kaart mag iets uitgebreider, maar ik denk als straks alle horeca gelegenheden open gaan, dit zich vanzelf oplost.
Erg lekkere faciliteiten, o.a. de zoutsteengrot, zoutwaterbad, stort douche met zeer veel water.
Op dit moment zeer zeker mijn favoriete sauna, overtreft voor mij zelfs Carolus thermen in Aken.
Hadden ook gebruik gemaakt van het online reserveringssysteem, je geeft een tijd op en je mag tot een uur eerder of tot een uur later komen.

Kortom, erg genoten was een perfecte dag Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob2
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 18, 2009 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn/onze laastse sauna ervaring was gisteren, 17 mei in Niederrhein Therme in
Duisburg. Wij wonen aan de grens en zijn nogal eens in Dld. te vinden.
Typisch duitse sauna, gecombineerd met een zwemparadijs, met de gebruikelijke
onhandige kleedhokjes. Er is een gekleed gedeelte, zwembad, en een FKK, nacktbaden gedeelte. Veel aanbod in sauna´s en Aufguss. Schoon, maar hier en
daar verouderd. De buitensauna´s zijn geweldig. Geen zwembad, althans niet waar je in je blootje in kan...........dus op z´n Duits, zwembroek weer aan.....
Prettige bijkomstigheid, maximale dagprijs 17,- Euro, en ze vinden het prima als
je je drinken/eten meebrengt. Sterker nog 2 stellen zaten in de tuin te eten met
de koeltas onder tafel !
Ik ben nieuw hier op het forum, las al tijden mee, maar vond het tijd me eens aan te melden. Ondertussen vind ik mezelf ervaringsdeskundige Laughing genoeg om ook eens mee te praten met 15jr. sauna ervaring......
(op dit forum mis ik de rubriek waar je je voor kunt stellen..)
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Mei 19, 2009 12:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rob2 schreef:
Mijn/onze laastse sauna ervaring was gisteren, 17 mei in Niederrhein Therme in
Duisburg. Wij wonen aan de grens en zijn nogal eens in Dld. te vinden.
Typisch duitse sauna, gecombineerd met een zwemparadijs, met de gebruikelijke
onhandige kleedhokjes. Er is een gekleed gedeelte, zwembad, en een FKK, nacktbaden gedeelte. Veel aanbod in sauna´s en Aufguss. Schoon, maar hier en
daar verouderd. De buitensauna´s zijn geweldig. Geen zwembad, althans niet waar je in je blootje in kan...........dus op z´n Duits, zwembroek weer aan.....
Prettige bijkomstigheid, maximale dagprijs 17,- Euro, en ze vinden het prima als
je je drinken/eten meebrengt. Sterker nog 2 stellen zaten in de tuin te eten met
de koeltas onder tafel !
Ik ben nieuw hier op het forum, las al tijden mee, maar vond het tijd me eens aan te melden. Ondertussen vind ik mezelf ervaringsdeskundige Laughing genoeg om ook eens mee te praten met 15jr. sauna ervaring......
(op dit forum mis ik de rubriek waar je je voor kunt stellen..)

Hallo Rob,
welkom op dit gezellige saunagidsforum en leuk dat er eindelijk eens een stadgenoot hier op het forum is.
Jezelf voorstellen gebeurt meestal hier:
http://forum.saunagids.nl/viewtopic.php?t=463&postdays=0&postorder=asc&start=150
Leuk om je recensie over Duisburg te lezen, doet mij ook een beetje denken aan Gochness. Welke sauna is jouw vaste sauna en wat vind jij van de Thermen? Wink
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2009 10:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

laatste ervaring was bij Deverana in Den Bosch,

was erg aangenaam verrast door dit mooie complex!

Niet de goedkoopste wel een van de kwalitatief betere sauna's
Naar boven
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2009 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga morgen met een vriendin naar een sauna in Lunteren. Je kunt namelijk een 2e kaartje gratis krijgen dus kan je naar binnen voor 11 euro. Das niet slecht.
Naar boven
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Jun 07, 2009 10:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

pas voor het eerst naar de Veluwse Bron geweest. Keurig, groot en viel mij helemaal niet tegen. Na de opgieting lekker het meer in. Zal ik vast nog wel eens terugkomen.
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Jun 07, 2009 10:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

femke schreef:
Ik ga morgen met een vriendin naar een sauna in Lunteren. Je kunt namelijk een 2e kaartje gratis krijgen dus kan je naar binnen voor 11 euro. Das niet slecht.

he femke,
ik ben benieuwd of lunteren een beetje leuk was. Ga binnenkort een tijdje in wageningen werken en kan dan mooi na mn werk een keertje uitproberen.
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jun 07, 2009 3:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

robbie schreef:
femke schreef:

he femke,
ik ben benieuwd of lunteren een beetje leuk was. Ga binnenkort een tijdje in wageningen werken en kan dan mooi na mn werk een keertje uitproberen.

Hij is prima. De sauna is middelgroot. De sauna heeft bijna het gehele jaar door 2 voor de prijs voor 1 acties waardoor je voor 11 euro naar binnen kunt. Het eten is niet duur voor wat je krijgt (je krijgt veel). Het personeel is vriendelijk. De sauna is schoon. Het enigste wat mist is de finissing tatch (hoe je dat ook schrijft) qua afwerking, qua mooiheid. Er zijn geen wandschilderingen die je in china doen wanen of in rome. Er zijn geen beelden ofzo. Het kruidenbad is wel erg mooi afgewerkt en de tuin ook. Maar voor 11 euro hoor je mij niet klagen en ben ik dik tevreden. Nog een voordeel de sauna ligt letterlijk naast het station dus dat is erg makkelijk. Er is voldoende te lezen en er is voldoende plek om te rusten.
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Jun 13, 2009 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

afgelopen donderdag naar de leeuwerikhoeve in het Frieze Burgum.
Mooie sauna, klein maar goed verzorgd en super vriendelijk personeel.Voor degene die die kant nog eens opgaan een aanrader.
Naar boven
Jan60
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 4:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren zijn we naar Thermen de Waterlelie geweest in Zevenhuizen. Deze sauna heeft de beste sauna tuin die wij kennen: groot, sfeervol, veel variatie in zit/lig mogelijkheden EN (maar dat kunnen zij niet helpen) erg fijn weer (zonnig, 21 gr).
De opgietingen (deze keer door Johan) zijn hier prima: goed gebruik van lekkere geuren, niet extreem heet, 2 ronden met fruit pauze.
Personeel is erg vriendelijk, het eten helemaal niet verkeerd. Kortom: we hadden een dagje genieten 1e klas.
Very Happy
Naar boven
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de laatste keer naar de Sauna drome geweest in Putten. Ik had nog een gratis entree. Was er al lang niet meer geweest en vergeten dat het toch een hele leuke is. Met name met mooi weer (en dat was het ) genieten van het buiten gebeuren.
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

femke schreef:

Dat wordt dan mogelijk de volgende sauna, 's avonds na mijn werk. Nu nog iemand om een kaartje mee te delen> Laughing
Eef
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2009 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veluwse bron, geweldig mooi.

Saré: te strak en onvriendelijk beleid, een groep vaste klanten die denken dat ze het terras over kunnen nemen, erg afstandelijk personeel, geen flexibiliteit.
Mooie sauna maar het gaat ze te gemakkelijk af, daar worden ze extreem star en arrogant en extreem duur van en da's erg jammer.

De afuguss is goed en deskundig, vriendelijke mensen ook.

Eten veel te duur, te grote porties word je maar misselijk van als je nog de sauna inwil.

Onze vriendengroep heeft dit jaar dus GEEN jaarkaart meer van deze mooie sauna.
Naar boven
prinses43
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2009 10:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De laatste was Thermen Bussloo, en zoals altijd, perfect. Sowieso al heerlijk dat de mensen daar echt in alle sauna's hun mond houden, een nieuw hamam bad was geopend en ze waren nog een buitensauna aan t bouwen. Oh ja, achterin de tuin ook een nieuwe brasserie met wat goedkopere Italianse menu's.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19

Ga naar: