SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Hoe was je laatste sauna ervaring?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
agroothuizen
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2010 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben vandaag voor het eerst naar de sauna geweest : Sauna van Egmond. Het was echt heel relaxt en ik wil er graag nog vaak terugkomen, eigenlijk wilde ik er niet weg. De rug/nek en schouder massage was ook heel lekker, ik heb nog nooit zo'n goede massage gehad. Ik heb me ook niet 1 keer ongemakkelijk gevoeld daar, ook de eerste 5 min niet. Dus al met al vond ik dit de leukste dag van de zomervakantie Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2010 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom bij de gezonde "verslaving "
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2010 5:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi, Leuk dat je het naar je zin hebt gehad bij Van Egmond, je zit beetje in de zelfde regio al ik denk. Dus alhier een tip: probeer Ridderrode in santpoort ook eens, is ook een leuke relaxte sauna.
Veel plezier bij je volgende Sauna bezoek.
Naar boven
agroothuizen
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2010 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ga je zelf wel eens naar van Egmond grijzewolf? En ik kan ook een keer naar ridderrode gaan, dat is 10 minuten verder reizen dan naar van Egmond. Ik zie op de website van ridderrode alleen niks staan over welke verschillende massages er zijn en hoeveel ze kosten, dus daarvoor zal ik moeten bellen of zo?
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2010 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

agroothuizen schreef:
Ga je zelf wel eens naar van Egmond grijzewolf? En ik kan ook een keer naar ridderrode gaan, dat is 10 minuten verder reizen dan naar van Egmond. Ik zie op de website van ridderrode alleen niks staan over welke verschillende massages er zijn en hoeveel ze kosten, dus daarvoor zal ik moeten bellen of zo?

Kom niet zo veel meer bij van Egmond als voor heen , tegenwoordig doe of probeer ik zo veel mogelijk verschillende sauna's te bezoeken. (vanuit HDorp met een max van 2 1/2 uur rijden.)

Ridderode is best een ok sauna, Netjes en niet al te druk. Tarieven van massages weet ik niet , maar heb van betrouwbare bron horen zeggen dat ze best ok zijn.
Naar boven
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Aug 30, 2010 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

morgen lekker naar Bussloo, verslag volgt.........
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2010 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisterenavond naar Bussloo geweest, na mijn werk. Avondentree €18 en 50% korting met het bonnetje van augustus dus maar € 9. Was gezellig druk na 22.00 uur werd het rustig.
Personeel was aardig zoals we dat gewend zijn daar. Alle faciliteiten goed op orde.
Lekker garnalen soepje in het restaurant, uitgebreide maaltijd hoeft voor mij niet, maar kan wel tegen acceptabele prijzen. Glas rode wijn vond ik niet lekker (op mijn vraag vooraf wat voor wijn het was, was het antwoord: lekkere wijn meneer. Ik kon een nieuw glas krijgen van hetzelfde, maar dat leek mij zinloos)
Aufguss was lekker (had voor mij wel iets langer mogen duren). Al met al een heerlijke avond gehad en om 2330 naar huis gegaan.
Vergeleken met de Veluwse bron vind ik Bussloo wat aan de kleine kant geworden. Maar je kan je er goed een avond vermaken. Blijft één van mijn favorieten.

Ook voor de maand september kan je voor half geld met het bonnetje uit de Intens. Geldt ook voor 1 persoon.
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2010 9:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

robbie schreef:
Gisterenavond naar Bussloo geweest, na mijn werk. Avondentree €18 en 50% korting met het bonnetje van augustus dus maar € 9...................
Ook voor de maand september kan je voor half geld met het bonnetje uit de Intens. Geldt ook voor 1 persoon.

Dit moet ik inderdaad niet vergeten!!! Moet wel ook budgeteren, dus wordt het wellicht tegen het einde van September. Maar is inderdaad wel een heel voordelige manier om eens naar Bussloo te gaan. Very Happy
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2010 9:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

robbie schreef:

Ook voor de maand september kan je voor half geld met het bonnetje uit de Intens. .

Met de augustus bon bedoel je?

Intens is dat blaadje wat ze zelf rondsturen toch?
Naar boven
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2010 11:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bigfoot schreef:
robbie schreef:

Ook voor de maand september kan je voor half geld met het bonnetje uit de Intens. .

Met de augustus bon bedoel je?

Intens is dat blaadje wat ze zelf rondsturen toch?

In september met de septemberbon Smile Zit in hetzelfde blaadje als de augustusbon.
De intens krijg je thuisgestuurd als je eenmaal je adres hebt achtergelaten.
saunanewbie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2010 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen dinsdagavond,bezoek gebracht aan de leeuwrikhoeve,
in bergum (friesland)
Is mij erg goed bevallen,erg netjes/en schoon.
Ook was het personeel erg vriendelijk,
Ik zie dat het mij eerste bezoek was,
en was het nummer van mijn locker even vergeten,
de baliemedewerkster liep gelijk even met mij mee,
om de juiste locker aan te wijzen.
En ze zie: als ik in het restaurant kwam ik moest zeggen dat het mijn,
eerste bezoek was.
En kreeg daar gelijk een rondleiding door de sauna.
De sauna zelf is mooi overzichtelijk,en heeft een mooie en ruime tuin,
met bubbelbad,zwembad,dompelbad,en een sauna in,
een blokhut.
Er zijn twee opgietingen per dag,in de panoramasauna,
met uitzicht op de tuin.
Heb daar 1 van meegemaakt,was prima.
En S'avonds is het bij het zwembad echt prachtig verlicht!

Een aanrader Cool Very Happy
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2010 6:51 am    Onderwerp: wellnessboot, Mill Reageer met quote

gisteren naar de welnessboot in Mill geweest.

Een nieuwe sauna gebouwd in de style van een schip (groot jacht). Prettige ontvangst en korte rondleiding door een van de gastvrouwen.

Het is niet een heel groot complex, toch zijn er meer dan voldoende verschillende cabines en baden, deel op het zo genaamde schip en deels eromheen in de (kleine) net aangelegde tuin, dat is wel jammer want daardoor mist de sfeer nog wel.

Heerlijke rasul gehad, alleen jammer dat de thee die daarna geserveerd word op het pleintje bij de andere sauna's genuttigd moet worden, daar mist duidelijk nog sfeer.

Het complex is heel strak en modern ingericht, met veel hoogglans materiaal, led verlichting en weinig decoratie.

Service in het restaurant was uitstekend , kan ook zijn omdat het er erg rustig was. De menukaart is leuk van opzet en bied een ruime keuze tegen schappelijke prijzen. ook prettig dat er op de bar karaffen met mint- en citroenwater en glazen staan.

Tijdens de lunch kwam de saunameester(es) Renske aanbieden om een extra opgieting te doen omdat er veel gasten op tijd zouden vertrekken, erg attent maar aangezien onze lunch nog geserveerd moest worden hebben we niet meegedaan aan die opgieting. Wel aan de regulier opgieting van 16.00 uur (er is er ook nog 1 om 19.00 uur) De opgieting was erg prettig, goede temperatuur, lekkere geuren (jasmijn,berken) eindelijk eens niet van die vieze zoete geuren....Wel jammer dat ze na de opgieting niet verder komen dan het uitdelen van een miezerig stukje sinaasappel, als je jezelf wilt onderscheiden moet je daar eigenlijk ook creatiever in zijn. (tip!)

Kortom mooie sauna , attente medewerkers, service met een smile!

Jammer dat ze niet met de optimel dagarrangementen mee doen ;(

voor de liefhebbers heb ik nog een 2e pers gratis bon voor de wellnessboot (t/m 30/9)
mag je hebben in ruil voor een andere 2=1 bon van een andere sauna!
Naar boven
saunanewbie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Sep 21, 2010 10:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen zaterdag voor de eerste keer thermen bussloo bezocht Wink
Is mij erg goed bevallen Wink
Hoogtepunten van de dag waren de Aufguss,met daarna een,
verfrissende duik in het meer.
En heb een kalish sessie gedaan,
erg leuk om eens mee temaken Wink
De panorama sauna/aard sauna/en finse sauna vond
ik het mooist Wink Very Happy
Een schitterend complex daar in bussloo Wink

kom zeker terug Very Happy
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Sep 22, 2010 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

afgelopen zondag ben ik weer naar bussloo geweest. Was goed zoals altijd! Schoon, relaxed en gezellig. Alles zoals het wezen moet. Gewoon fijn, valt verder weinig aan uit te leggen. Mooie opgieting weer om 16 uur, met een hele aardige buurvrouw lekker veel druiven gegeten. Wink
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen donderdag dus met Robbie naar Thermen Tilburg geweest. Ontvangst was net zoals vorige keren meer dan vriendelijk. Aangezien ik er al wat eerder was mocht ik ook eerder naar binnen en hoefde ik niet eerst op Robbie te wachten. Het was immers zijn waardebon. Dus ook hierbij dank aan Robbie. Kwa faciliteiten geen verandering met de vorige keer, behalve dan dat buiten mij de rookruimte opviel. De sauna's waren goed op temperatuur en de infraroodsauna's bevielen mij ook weer heel goed.
De opgieting van Luuk die we meemaakten was helemaal niks. En eigenlijk was het niet een opgieting maar waren het 2 kleine opgietingen met een te ruime pauze tussendoor. Ikzelf ben eigenlijk al niet zo snel een voorstander van opgietigen met een pauze tussendoor (Thermen Holiday is voor mij de enige positieve uitzondering), maar hier was die veel te groot. Je zag dan ook sommige mensen afhaken en niet terugkeren voor het 2e deel en wat ik ook heel storend vond was dat er weer enkelen waren die meteen in de pauze flink gingen roken tussen de andere mensen.
De wappers tijdens de opgieting hadden niet altijd het resultaat wat ze zouden moeten hebben, de Chinese mint vond ik persoonlijk ook iets te sterk toen het voor de 2e keer werd opgegooid en het wapperen, slaan met een kletsnatte handdoek om zogezegd wat regen te creëren sloeg ook bijna helemaal nergens op. Het doel was het effect, spel van open en gesloten porieën, maar in de praktijk leek het meer op grappig speeltje van de opgietmeester.
Tot slot de horeca, nog altijd wel een uitstekend overkomende keuken (broodjes smaakten lekker), moesten wel wat langer wachten maar de prijzen vind ik nog altijd deels aan de hoge kant en een glas "Eau de Tilburg" voor 0,80euro (volgens mij gewoon kraanwater) en soepjes beginnend boven de 5 euro vind ik toch teveel van het goede.
Al met al een leuke en gezellige avond gehad, alleen de opgietingen zal ik hier voorlopig links laten liggen en de uitgaven in het restaurant beperken. Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 16 van 19

Ga naar: