SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

sauna en kinderopvang

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ansjeliek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 5:33 pm    Onderwerp: sauna en kinderopvang Reageer met quote

Wil je naar de sauna maar je hebt geen opvang voor je kindje?
Misschien kan ik je helpen, ik woon vlakbij Thermen Bussloo (5 minuutjes met de auto). Ik ben zelf oppasmoeder van een jongetje van 1 jaar en noodopvang voor mijn vorige oppaskindje. Zelf heb ik 2 meiden van 8 en 10 jaar, ik rook niet, we hebben wel 2 lieve katten. Omdat ik een paar weken geleden zelf naar de sauna zou gaan maar ik uiteindelijk niet kon omdat de kinderen niet opgevangen konden worden Crying or Very sad kwam ik op het idee om hierzo iets te plaatsen. Ik kan op maandag, donderdag en vrijdag oppassen. Heb je nog vragen mail me gerust!

Groetjes Angelique
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Jun 23, 2007 10:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk initiatief, niet dat wij er gebruik van maken - we hebben geen last meer van kleine ukkies.
Misschien is het voor een sauna niet zo'n stom idee om daar een voorziening voor te treffen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 2:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ansjeliek, wat een goed idee.
Kun je het niet op een accordje gooien met thermen bussloo en daar een ruimte krijgen zodat je daar kunt oppassen?

Lijkt me een gat in de sauna markt. Very Happy

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
ansjeliek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 2:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked nee joh! zit ik daar en kan ik zelf niet in de sauna hihi en dan ben ik nog zo dichtbij. Enne..ik zit zelf ook met kinderen/school..das niet handig, moet ik daar opvang voor regelen. Maar het zou wel een gat in de markt zijn als ze zelf gewoon kinderopvang hebben voor de klanten...ook handig voor mezelf haha. Nou dat kunnen ze best doen 1 of 2 keer per week van 10 tot 16 ofzo. Ook handig als de moeder nog borstvoeding geeft, kan ze er zo even heen om te voeden.
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 8:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nou ansjeliek, een geweldig idee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ansjeliek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goed idee he? voor mezelf of dat de sauna iets moet regelen Smile ?
Ik kan me voorstellen dat er ook ouders zijn die denken, ik ken haar niet en dan zo m'n kindje erheen brengen...als ze een beetje in de buurt wonen kunnen we een paar uur proefdraaien misschien? Maar goed, bij zo'n opvang bij een sauna kennen ze ze ook niet, ik zie al dat ze met een huilend kind op de arm rondgaan lopen en vragen wie de moeder/vader is Wink

groetjes
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2007 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ansjeliek schreef:
Goed idee he? voor mezelf of dat de sauna iets moet regelen Smile ?
Ik kan me voorstellen dat er ook ouders zijn die denken, ik ken haar niet en dan zo m'n kindje erheen brengen...als ze een beetje in de buurt wonen kunnen we een paar uur proefdraaien misschien? Maar goed, bij zo'n opvang bij een sauna kennen ze ze ook niet, ik zie al dat ze met een huilend kind op de arm rondgaan lopen en vragen wie de moeder/vader is Wink

groetjes

In een sauna kan je de kinderen een soort ziekenhuispolsbandje geven met de naam erop en dan kan het sauna personeel de ouders wel oppiepen - meestal kennen ze de klanten vrij vlug van naam
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het lijkt een heel leuk idee, maar tegenwoordig dien je als kinderopvang aan diverse veiligheidsmaatregelen te voldoen (en terecht!).

Ook moet je over de juiste papieren beschikken (en terecht!).

En zou je je kind zomaar aan een wildvreemde toevertrouwen??

kortom: als mensen hun kind aan "zomaar" iemand afgeven, omdat zij naar de sauna willen, dan ben je volgens mij behoorlijk onverantwoordelijk bezig; bovendien geldt dat ook voor de persoon die het oppassen aanbiedt. Kinderen zijn geen doorgeefvoorwerpen.
Naar boven
prinses43
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 12:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ansjeliek heeft geen kwaad in t zin, het is juist een hele lieve suggestie van haar.
Maar je hebt wel gelijk Sarjenka dat je je kind natuurlijk niet zomaar bij een wildvreemde brengt. Als oppasmoeder was ik dan ook altijd aangesloten bij een erkend gastouderburo.
Naar boven
ansjeliek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2007 9:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi hoi,

Ik ben zelf als jaren oppasmoeder en dan draait het kindje gewoon met het gezin mee. Je hoeft dan geen papieren etc te hebben.
Ik zou zelf ook niet m'n kindje meteen bij iemand achterlaten maar zou eerst kennismaken en wat proefuren draaien. En stel dat dat bevalt en de sauna bevalt je ook dan kan iemand toch heerlijk regelmatig relaxen in de sauna?

groetjes Angel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: