SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Wat is het toch een leuke sauna
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
prinses43
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 10:06 pm    Onderwerp: Wat is het toch een leuke sauna Reageer met quote

Vandaag weer in Thermen Goirle geweest, en het is daar echt zo leuk!!
Alles is aanwezig, leuke tuin, mooie rustruimte, apart gedeelte met matrassen en kussens, heerlijke zoutwaterbaden, super gewoon.
Ik wilde dit toch even met jullie delen Laughing
Wie is er ook weleens in Thermen Goirle geweest, en wat vonden jullie ervan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2007 7:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Prinses,

Ik heb even op de site gekeken van deze sauna en het ziet er heel mooi uit, jammer dat het een beetje ver rijden is voor mij maar ik wil er wel een keer gaan kijken.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2007 2:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is voor mij al jaren terug dat ik er eens geweest ben. Kan me daar niet veel meer van herinneren. Weet nog wel dat je toen speciaal moest aanbellen en dat ik de saunahal vrij donker vond, maar dat kan ook aan het weer buiten hebben gelegen. Ook dat de rustruimte aan de noordzijde was en juist vrij licht was met witte/crème kleurige zachte banken en stoelen.
Wellicht moet ik er maar weer eens gaan kijken, want als Prinses ergens enthousiast over is, dan moet het wel wat zijn.
Wink Very Happy
Naar boven
vbt
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2007 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom er zelf ook regelmatig, maar sinds we sauna Geldrop ontdekt hebben, wat voor mij even ver rijden is, geniet deze toch de voorkeur. Het eten vind ik er prijs/kwaliteit niet geweldig tov andere. Wat wel positief is dat ze er sinds dit jaar ook löly's doen, als ze ze niet onverwacht aflasten natuurlijk Sad ,zoals dit de laatste keer dat ik er was gebeurde. Toch fijn dat je er van genoten hebt prinses Wink . Ik blijf er zeker komen, ondanks de kleine minpunten,... maar de kunnen we bij elk complex wel vinden.
Naar boven
prinses43
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2007 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je moet nog steeds aanbellen omdat het receptiepersoneel ook in de bediening werkt.
Het meubilair in de rustruimte is wel vervangen, want de banken zijn nu zalmrose en de stoelen groen.
Gister was er wel een loylly maar mijns inziens geen goede, hij begon erg heet en werd alleen maar heter, zodat ik de 4e ronde niet eens meer meegedaan heb. De Prins wel, maar hij zei dat je door de mint in het water je ogen dicht moest doen en door de handdoek moest ademen Rolling Eyes
Ik ben nog nooit in Geldrop geweest, maar ga daar zeker ook eens kijken.

Vorige week (ja, ik weet het, het is erg) waren we in Veghel (ik vind t toch leuk om verschillende sauna's te bezoeken), maar dat viel erg tegen. Erg gedateerd allemaal, geen lekkere banken of bedden om op te liggen, een verwaarloosde tuin met oude doorgezakte ligbedden en het meubilair op t terras was echt erg, dat kon echt niet meer. Wel goede sauna's hoor, maar voor mij persoonlijk telt toch ook het totaalplaatje.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Nov 13, 2007 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

prinses43 schreef:
..................................................................................
Vorige week (ja, ik weet het, het is erg) waren we in Veghel (ik vind t toch leuk om verschillende sauna's te bezoeken), maar dat viel erg tegen. Erg gedateerd allemaal, geen lekkere banken of bedden om op te liggen, een verwaarloosde tuin met oude doorgezakte ligbedden en het meubilair op t terras was echt erg, dat kon echt niet meer. Wel goede sauna's hoor, maar voor mij persoonlijk telt toch ook het totaalplaatje.

Veghel schijnt de laatste jaren al verschillende keren van eigenaar te zijn gewisseld en Ricardo hoor ik hier er ook nooit over, terwijl Uden toch dichtbij ligt, dat het ook niet veel zal zijn. Maar wat wil je ook, om een saunabedrijf te openen met Rosmalen, Thermea Son, Den Bosch, Eindhoven, Geldrop en Oss in de regio, dan wordt het moeilijk om nog wat toe te voegen en/of een substantieel marktaandeel te krijgen.
Wink
Naar boven
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 13, 2007 4:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

prinses43 schreef:

Veghel - eens en nooit meer - het is er niet gezellig - het was binnen niet echt schoon en toen wij er waren nogal wat kapotte tegels in de douche
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 13, 2007 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:

Ricardo hoor ik hier er ook nooit over, terwijl Uden toch dichtbij ligt,

Zie hierboven Wink Het is inderdaad maar een km of 8
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 13, 2007 4:29 pm    Onderwerp: Re: Wat is het toch een leuke sauna Reageer met quote

prinses43 schreef:
Vandaag weer in Thermen Goirle geweest, en het is daar echt zo leuk!!
Alles is aanwezig, leuke tuin, mooie rustruimte, apart gedeelte met matrassen en kussens, heerlijke zoutwaterbaden, super gewoon.
Ik wilde dit toch even met jullie delen Laughing
Wie is er ook weleens in Thermen Goirle geweest, en wat vonden jullie ervan?

Nog nooit geweest nee, wel in Tilburg.

Maar het klinkt interessant - wie weet ooit.
We gaan nu eerst een keer naar Schiedam (aankomende zaterdag), en dan willen we nog een keer naar De Lingetuin in Elst (Gld)

Wij gaan ook elke keer een andere sauna uitproberen.
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2007 6:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag is het zover - we gaan dus nu eindelijk een keer de sauna in Schiedam van binnen bekijken.
Wie weet zien we blondie nog
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 12:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hee Ricardo..

T was erg druk vandaag, ben benieuwd of je nog in Thermen was. Heb je nog bij me in de loyly gezeten?
Als je geweest bent hoop ik dat je het naar je zin hebt gehad...jammer dat je precies op zon hel drukke dag tercht bent gekomen..Nouja..we horen het wel.

Groetjes Blondy
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 4:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BLONDY schreef:
Hee Ricardo..

T was erg druk vandaag, ben benieuwd of je nog in Thermen was. Heb je nog bij me in de loyly gezeten?
Als je geweest bent hoop ik dat je het naar je zin hebt gehad...jammer dat je precies op zon hel drukke dag tercht bent gekomen..Nouja..we horen het wel.

Groetjes Blondy

We zijn geweets ja en nee we hebben niet bij de loyly gezeten. Druk was het ja.

Over de sauna:

Ontvangst: Helemaal niks mis mee
Kleedruimte: Ook niks mis mee
Personeel: 1tje mag wel wat minder kleuterschooljufachtig overkomen.

De sauna word netjes bijgehouden wat schoonmaken betrefd maar ik heb 1 klein puntje wat eigenlijk wel zou moeten veranderen. (doet niks aan de kwaliteit van het saunagebeuren af)
Boven verscheidene saunakachels zijn de muurplaten verdwenen en dat ziet er niet zo profesioneel uit.

We hadden perfect weer en het was heerlijk om als je de buitensauna's uitkwam om dat lekker buiten af te koelen - ondanks dat het 's morgens gevroren had was het een aangenaam iets om zonder kledij buiten te lopen.

We moesten reserveren voor het buffet (logisch met die drukte) en konden dan terecht tussen 18.00 en 21.00 uur.

Wat sommige gasten betrefd (waar de sauna niks aan kan doen): Man wat zijn sommige a-sociaal.

Tijdens het eten kan je zien welke mensen denken dat ze te kort komen.

1 Gast (geschat gewicht 180+ kg - sommige van ons hielden het op 200+ kg) kwam binnen.
Ging aan tafel zitten (vanwege zijn gewicht was het eerder in de buurt van de tafel zitten) bestelde drinken en toen begon het.

Een "normaal" persoon wacht dan netjes tot het personeel geweest is om het voorgerecht op te nemen en dan daarna het hoofdgerecht en dan naar het buffet te gaan om het nagerecht samen te stellen.

Dir persoon dus niet - hij ging gelijk naar het buffet alwaar hij een wafel op zijn bord knalde en die bijna helemaal verstopte onder de warme kersen. Dat naar binnen werkend werd er het voorgerecht besteld. Het voorgerecht naar binnen gewerkt hebbend ging meneer wederom naar het nagerechtbuffet alwaar hij een (je mocht zelf een stuk afsnijden) behoorlijk stuk gebak op zijn bord laaide.
Toen dat op was kwam het hoofdgerecht en werd er een bord warme gabakken aardappeltjes werd opgeladen waar je als bergbeklimmer een hele klus aan zou hebben gehad om die te beklimmen.
Toen dat op was ging meneer voor de derde keer naar het buffet alwaar hij 2 stukken wafel weer bedolf onder de warme kersen.

1 klein dingetje onzer zijde - er zaten iets teveel graatjes in de vis.

Al met al voor herhaling vatbaar maar dan zouden we het eigenlijk op een doordeweekse dag moeten doen - hopende dat het dan minder druk zou zijn.

Na afloop zijn we naar het hotel gegaan waar we heerlijk hebben geslapen en relaxed wakker zijn geworden.
Ik had er niet aan moeten denken om na het saunagebeuren nog 120km terug te moeten rijden
Chrisje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 6:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben Chrisje, vrouw van Ricardo

Het was een HEERLIJK dagje sauna
En owww wat heb ik jaloers vanuit het zoutbad toe kunnen kijken op die Mammasmassages of hoe je t ook schrijft.. lol

DAT lijkt me ook wel wat.. Misschien optie en reden om er nog es heen te gaan

genoten JA.. de cinema sauna vond ik heerlijk.. zonder dat je t doorhebt geniet je.. en zweet je je ondertussen alsnog een otter Laughing

Wat Ricardo zei over de Vissegraatjes klopt..
Ik heb het bij het verlaten van het restaurant wel gelijk zachtjes doorgegeven
Ik bedoel.. af en toe een graatje vind ik niet erg, maar er ruim 20 vinden Confused Sad

Maar al met al.. IK HEB GENOTEN DAAR Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2007 12:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad..ondanks de drukte, Misschien een keertje terug op een beter moment. Kun je nog meer genieten. Jammer dat je geen loyly hebt gedaan.
Personeel...ja joh wat de een dit vind vind de ander weer zus,,,Iedereen krijgt daar ook maar gewoon zijn opdrachten die hij of zij moet uitvoeren. Vogende keer beter misschien en als t nu maar 1 is van de ruim 250 mensen die daar werken...ach dan valt het wel mee toch?
Belangrijkste is dat je het fijn hebt gehad...en misschien snel tot ziens en een visje zonder graat drbij,.

Groetjes Blondy

Chrisje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2007 2:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

BLONDY schreef:
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad..ondanks de drukte, Misschien een keertje terug op een beter moment. Kun je nog meer genieten. Jammer dat je geen loyly hebt gedaan.
Personeel...ja joh wat de een dit vind vind de ander weer zus,,,Iedereen krijgt daar ook maar gewoon zijn opdrachten die hij of zij moet uitvoeren. Vogende keer beter misschien en als t nu maar 1 is van de ruim 250 mensen die daar werken...ach dan valt het wel mee toch?
Belangrijkste is dat je het fijn hebt gehad...en misschien snel tot ziens en een visje zonder graat drbij,.

Groetjes Blondy

Het was zeker voor herhaling vatbaar Very Happy
En ze liepen ook letterlijk hun benen onder hun achterste vandaan
Ik denk dat ik de eigenaar van de sauna ook heb mee zien helpen.. Very Happy
was niks te beroerd om ook efkes te helpen iig
Kalende man? keurig in t pak.. vriendelijke lieve uitstraling Very Happy
Heb hem nie gesproken.. kon ook niet.. het was zooooooo druk..
Maar het meisje van t restarant vond het wel fijn dat ik t zei over graatjes, want dan kan ze er iets mee doen zoals de kok ff inlichten.. beter zo als dat ze achteraf alles leest en of hoort.. zou nie netjes zijn .. Ik ga nie achter hun rug om staan klagen.. het was gewoon PERFEKT allemaal.. en nou ja zoiets kan bij de beste kok nog gebeuren hoor Wink

Ik kijk best al uit naar de volgede x.. als we weer wa gespaard hebben hihiihh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: