SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

10 beste naaktbestemmingen volgens RTL-travel ???

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
saunafreak
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 1:16 pm    Onderwerp: 10 beste naaktbestemmingen volgens RTL-travel ??? Reageer met quote

Afgelopen weekend was bij RTL-travel een programma te zien met de 10 beste naaktbestemmingen ( volgens RTL-travel dan..) Naast diverse naaktstranden, gewone stranden ( waarom die in het programma gemeld werden mag joost weten??) en zelfs erotische bestemmingen , werden ook diverse sauna-bestemmingen opgevoerd.
echt een mix van mogelijkheden en dus best wel interessant. Helaas moesten de presentatoren , waaronder Dafne Bunskoek, zonodig aangekleed in de sauna zitten of aangekleed op het naaktstrand rondlopen.Dit geeft toch weer heel veel mensen een verkeerd beeld van sauna en naaktstrand. Ik begrijp best dat je als bekende presentator niet zomaar in je adamskostuum op tv wil komen, maar zend dan gewoon beelden van een sauna/strand uit zonder aangeklede presentatoren of met andere mensen die wel naakt gefilmd willen worden. Maar een aangeklede presentator in sauna of op het naaktstrand slaat echt nergens op...gemiste kans dus.Giel had het beter gedaan ben ik van overtuigd.

Laatst aangepast door saunafreak op Wo Apr 11, 2007 7:11 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Assepoes
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het gisteren gezien ja. Had er wel wat meer van verwacht eigenlijk.
Meer informatie over de stranden enzo. En dan niet heel erg inzoomen op een stel blote billen Confused
Heb wel 1 stel blote BN-mannenbillen gezien trouwens hoor Cool

Kijk, sauna ken ik wel, maar naaktstrand nog niet. Rij d'r nog wel eens langs (Hollandse Brug, waar afgelopen zaterdag zelfs een paar mensen zaten).
Wie weet dat ik d'r ooit nog eens heen ga. Als ik durf... Embarassed

Vind het programma in deze opzet trouwens sowieso niet meer zo denderend. Vond het voorheen, toen het nog Yorin Travel was, leuker om naar te kijken. Toen kreeg je veel meer informatie over een specifiek land enzo.
Maar dit terzijde Laughing
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 5:12 pm    Onderwerp: RTL Travel Reageer met quote

Even voor de correctie RTL 5 om 22.30u.

http://www.rtltravel.nl

Veel Plezier!
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 6:47 pm    Onderwerp: Re: RTL Travel Reageer met quote

Korfu.nl schreef:
Even voor de correctie RTL 5 om 22.30u.

http://www.rtltravel.nl

Veel Plezier!

Een typisch RTL programma.
Grote mond, alles is jong, wild, dynamisch maar dan ....... NIKS!
Daphne en Floortje lopen krampachtig met hun handdoekje om in de sauna. Dat zie je geen mens anders doen. Op TV wel.
De schaamte is sinds de jaren 60 nog niet voorbij.
Juist bij dit programma was "functioneel" bloot terecht geweest, ik denk dat niemand zich daaraan had hoeven storen. Het stoort juist als men zich zo vreemd gedraagd, dat geeft geen goede indruk van de werkelijkheid.

Maar ja, zoals is het altijd op TV, de werkelijkheid is lang niet zo zoals het op TV te zien is. De media zijn goed in het verdraaien van de feiten en iedereen trapt erin!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Assepoes
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op zondagmiddag heb je op RTL4 ook zo'n vakantie-huisjes-programma (rond zeven uur dacht ik). Waren 2 mensen in de Z.hoeve. Werkelijk UIT-GE-STORVEN daar en zij zaten getweeen in de jacuzzi in badkleding Confused
Of in badkleding EN handdoek in de sauna.
Zo blijft het inderdaad net of het iets is 'om je voor te schamen'.
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op Zaterdag de 14e is er een herhaling:
14 april 17.20 10 plekken om je bloot te geven herhaling

Overigens heeft Ton van Royen (de man van schrijfster Heleen van Royen) het enkele jaren terug wel beter gedaan: hij ging voor een reportage wèl helemaal naakt bij een bezoek aan Flevo Natuur en een naturisten vereniging ergens in Zuid Holland. Ik kan me nog herinneren dat Peter Jan Rens voor een of ander programma, weddenschap o.i.d. ook naar Flevo Natuur ging, maar je kreeg niet veel te zien.
Het weekblad Panorama en volgens mij vroeger ook eens de Nieuwe Revu hebben wel eens aandacht besteed aan naturisme en meer in het bijzonder naturistenstranden, maar met het echte natursime heeft het niet vaak te maken, je hebt zelfs het risico dat je er ongewenst of verkeerd publiek door krijgt. Ooit eens in een of ander damesblad wel een goed artikel gelezen over naturisme.
En wat sauna's betreft heb je op de Duitse tv nog wel eens een goed programma zoals "Service Zeit" wat eens in de zoveel tijd/jaren aandacht besteed aan het saunagebeuren, verder heeft ook de Nederlandse Duitse TV dokter Aart Gisolf wel eens positief aandacht geschonken aan het saunagebeuren. Het kan dus wèl. Wink
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 7:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Assepoes schreef:
Op zondagmiddag heb je op RTL4 ook zo'n vakantie-huisjes-programma (rond zeven uur dacht ik). Waren 2 mensen in de Z.hoeve. Werkelijk UIT-GE-STORVEN daar en zij zaten getweeen in de jacuzzi in badkleding Confused
Of in badkleding EN handdoek in de sauna.
Zo blijft het inderdaad net of het iets is 'om je voor te schamen'.

Zij waren er zeker om de badpakkendag te promoten?

ps. Wie waren er in de Zwaluwhoeve? John Williams, Stella Gommans of die andere presentatrice (naam kwijt)? Question
Naar boven
Assepoes
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 7:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tim Immers en 'die andere presentatrice'. Ook geen idee hoe ze heet.
Ze had wel een leuke bikini...
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik vond in het programma het onderdeel in Japan wel leuk.
bij het onderdeel skieen heb ik hem maar uitgezet, dat vind ik niet echt functioneel meer. Laughing
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 8:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik herinner me in het verleden nog een programma waarin Jan Douwe Kroeske op het naakstrand naakt een deel van het programma liep te presenteren, dat was toen nog wel bijzonder.
en pas Paul de leeuw in de Sauna.......
saunafreak
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 6:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het was inderdaad RTL-travel en niet Veronica.Heel leuk vond ik het dat op plaats nummer 9 de camping Kazela in Kroatie werd getoond. Daar gaan wij altijd naar toe. Maar het is nou niet bepaald de ultime naakstrandbestemming. Meer een gedeelde camping, textiel en naakt.Als men echte naaktcampings in Kroatie had willen filmen, waren er echt wel betere naaktcampings te vinden geweest.Het irritante aan Kazela is , dat mensen van het textiel-strand graag even een kijkje komen nemen op het naaktgedeelte zonder daarbij hun kleren uit te trekken.Eigenlijk net zo als in de reportage.Wil je echt ongestoord genieten van een naaktstrand, dan zou mijn advies zijn om naar een volledig naaktstrand/nudistencamping te gaan waar kleding niet toegestaan is ( met uitzondering van slecht weer en sávonds) Toch blijf ik Kazela bezoeken omdat mijn kinderen zich daar ook aangekleed kunnen vermaken, en wij als ouders lekker bloot kunnen zonnen.
Naar boven
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 10:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is ook wel logisch dat het dus alszodanig allemaal in beeld wordt gebracht. Van gekkigheid weet men niet meer wát ze op tv moeten laten zien en op die manier krijg je dat soort pulptelevisie...
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 11:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

saunafreak schreef:
.....Het irritante aan Kazela is , dat mensen van het textiel-strand graag even een kijkje komen nemen op het naaktgedeelte zonder daarbij hun kleren uit te trekken.Eigenlijk net zo als in de reportage.....

Dat was waarschijnlijk ook de bedoeling, zo kon men als filmploeg en presentator/tatrice gekleed het ongeklede gedeelte bezoeken.Laughing
Voor een beter beeld van naturistisch Kroatië had men beter Koversada, Vallalta, Monsena, Ullika etc. kunnen bezoeken. Enkele jaren terug was er op RTL5 een engelse documentairereeks (Co-productie tussen Channel Four en het naturistentijdschrift H&E (Health & Efficiency) waar men bijvoorbeeld Koversada bezocht. Wink
Naar boven
Erik N.
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 8:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

En Daphne Bunskoek deed ook niet eens haar net gekochte kleine braziliaanse bikini aan, dan was het toch nog een iets leuker programma geworden.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: