SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

sauna voor tieners

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
yorick
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 7:06 pm    Onderwerp: sauna voor tieners Reageer met quote

Ik zoek een sauna voor tieners (12-16 jaar) om m'n zoons 'ns naartoe mee te nemen. In 't midden of westen van 't land. Iemand suggesties?
(waar zijn ook jongens of meiden van die leeftijd, wat vindt de rest van 't publiek ervan, hoe afwisselend/luxe is de sauna?)

Bedankt!
Yorick
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi...ik snap je vraag niet helemaal geloof ik...volgens mij mogen toch in de meeste sauna`s jongelui vanaf 12 jaar mee?
Of wilde je een sauna ALLEEN voor tieners? hihi.. Dan mag jij ook niet mee...(geintje)
Maar ff zonder dollen..volgens mij is het geen probleem bij de meeste sauna`s..alleen onder de 12 is het vaak zo dat ze nog niet mee mogen...alhoewel dr wel sauna`s zijn waar speciale familiedagen zijn.
Mzzl, Blondy
Linda37
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik snap de vraag denk ik wel.In sauna Soesterberg waren vorige week zondag wel aardig wat tieners.
Al moet ik zeggen en denk dat ,dat juist ook het probleem is.Mijn dochter wil ineens ook niet meer mee sinds haar 12de jaar ze is nu 16
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Linda37 schreef:
Ik snap de vraag denk ik wel.In sauna Soesterberg waren vorige week zondag wel aardig wat tieners.
Al moet ik zeggen en denk dat ,dat juist ook het probleem is.Mijn dochter wil ineens ook niet meer mee sinds haar 12de jaar ze is nu 16

Let maar op: over (een) enkel jaar wil ze vast wel weer mee, als ze in een of ander hip vrouwen/meiden-blad iets positiefs leest over het sauna/thermen/beauty gebeuren. Meestal is het vaak maar een fase in de puberteit.

En wat de vraag over tieners betreft, begrijp ik die wel. Ik denk dat nogal wat tieners zich prettiger voelen als meer zijn. In Rosmalen op zondag zijn er vaak wel aantal. Wink
Naar boven
zilte
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 8:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als tiener tussen die ouwe knarren.......................zo dacht ik vroeger Wink
Naar boven
yorick
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor de reacties. De vakantie komt eraan, dus we maken nu plannen.
Mijn zoons wilden ook wel 'ns naar het Tikibad. En daar is ook een sauna! Goede combinatie? Wie heeft er ervaring?

Bedankt,
Yorick
Naar boven
PCG
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2008 7:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Yorick,

Ik weet niet of je hier nog komt op dit forum. Anyway.

Op zaterdag (voornamelijk overdag) kun je in Hoorn ook prima terecht met tieners. Er zijn er vaak meer. Suomi is een niet groot complex, maar ze hebben wel uitstekende sauna's. Ik hoor het wel als je een keertje gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: