SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Thermen Holiday zaterdag
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Korfu.nl
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dank je wel

Laatst aangepast door Korfu.nl op Di Jul 03, 2007 9:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 9:32 pm    Onderwerp: Summer Fiësta part I op zaterdag 30 juni Reageer met quote

Hier het verslag van de Summer Fiësta part I op zaterdag 30 juni

Het was Summer fiësta in en bij Thermen Holiday. Erg feestelijke en gezellig, ondanks dat het weer niet summers was voelde we de warmte.

Archangel heeft losse heupen (dat moet ook wel want hij heeft surinaamse roots), dus op de volgende Summer Fiësta dag mag hij dat laten zien (je hebt nog 4 weken om te oefenen en de verwachtingen groeien met de zaterdag)

Om 22.30 was het dan zo ver de verassings löyly …. erg leuk .. en aangezien hij op de volgende Summer Fiësta dagen ook wordt gegeven, ga ik niets verklappen.

Wat ik wel ga verklappen is dat we de Mint löyly hebben meegemaakt. Nou weet ik dat erbij andere sauna’s ook opgietingen worden gedaan met mint, pepermunt en eucalyptus. Maar dit is anders, een hele andere warmte ervaring dan met een “gewone” löyly.
En tja als die dan ook nog door Blondy wordt gegeven dan is het dubbel genieten.

Het was rond 23.15 toen het gebeurde. Het was alsof ik midden in de nieuwe film van de Matrix zat … Natassie liet "eindelijk" een glas vallen …. we hebben er ff op moeten wachten en de druk moeten opvoeren, maar het is uiteindelijk toch gebeurd. maar wel sierlijk Wink

De BBQ schijnt erg lekker en gevarieerd te zijn geweest ... maar dat haal ik nog wel een keer in haha

We weten al dat op het maand menu van juli o.a. gazpacho staat en dan de koude variant haha. Misschien een goed idee om deze als laatste afkoelfase op te eten. Dus uitdampen, douchen, dompelbad, (voetenbad) en dan de gazpacho …. hmm, ik ga het uitproberen.

Maar over het algemeen waren we met onze gedachten bij sauna babe Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Iwan
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 12:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit me helemaal aan bij jouw woorden iwan..In gedachte ben ik bij saunababe en familie.
Veel knuffels.
Liefs van Blondy
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zeg Blondy heb jij je al ingeschreven voor de wedstrijd saunameester van Nederland, elders op het forum?
Je maakt zeer goede kans de finale te halen. Wink Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 11:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou Kevin..weet je, Ik vind het een heel leukinitiatief maar ik zit niet zo te wachten op een wedstrijd waar ik mn kunstjes moet gaan vertonen. Ik ben van mening dat het een ritueel is en geen kermisatractie. Zolang ik waardering van mijn gasten krijg elke keer als ik mn loyly doe (onlangs een Rus en een paar maanden geleden een stelletje Finnendie heel erg gecharmeerd waren van mn berkentakloyly)dan heb ik daar genoeg aan.Dan weet ik dat ik op de goede weg ben.
Wie anders dan de gasten gaan beoordelen of heteen goedeloyly en of lekker is ?

Daarbij komt dat ik van mening ben ( zonder iemand te willen beledigen-ieder zijn ding he?) dat een aantal dingen rondom de loyly gewoon helemaal niets meer met een loyly te malen hebben.Er worden hele toneelstukken opgevoerd en verkleedpartijen gedaan. Sjah als je het mij vraagt ligt dat niet eens meer een beetje in de buurt van de basis. Nog ff en we gaan beschilderd met clownsneus de sauna in en dit allemaal om de gasten te entertainen..
Nee hoor wie mij wil bewonderen of mijn loyly wil ervaren die moet maar lekker naar Schiedam komen en het daar ervaren..en dan vind je het goed of niet.50 procent kans,

Zoals je weet doen wij onze loyly in de Kelo sauna waar er ruim 80 gasten in kunnen.De sauna is zo hoog dat al zou je op de kachel gaan staan dan raak je nog het dak niet. Dat vraagt om een iets andere techniekmet gieten en wapperen dan in een kleine sauna waar je met 10 man in zit je moet van goede huizen komen om met je wapper de bovenste gasten ook te bereiken.,2 maal tien minuten achter elkaar met een minuut of drie pauze tussendoor..Het is behoorlijk intensief in een sauna van dat formaat.

Mij persoonlijk lijkt het me leuker als wij ( alle saunameesters van Nederland ) bij Thermen Holiday onze kunsten aan elkaar vertonen zonder dat er enige sprake van competitie is. Dan leer je ook echt iets van elkaar.Want daar gaat het toch om..of alleen maar om het plakkertje van de beste te krijgen en daarna vervolgens naast je schoenmen te gaan lopen.In onze Kelo zonder gasten en zonder mensen die zichzelf belangrijk vinden en denken dat ze het beter weten. En waarom bij Thermen Holiday ? Gewoon omdat er ruim 80 saunameesters tegelijk in kunnen.Das lekker makkleijk en wat een sensatie. 80 wapperaars bij elkaar !!

Maar verder wens ik iedereen succes !!

Mzzl, Blondy
Korfu.nl
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 2:55 pm    Onderwerp: Zaterdag 28 mei Reageer met quote

Het was weer een geweldige Summer Fiesta bij Thermen Holiday dit weekend!

Het was weer een ouderwets gezellig zaterdag, waarbij de smoothies en Lollygek jammer genoeg ontbraken (machine GC kaduuk)

Naast al die vrolijke Summer Fiesta gasten waren Andre en Jo na een lange tijd ook weer eens van de partij (Ja ik weet het loop een week achter, ben toe aan vakantie!).

S'morgens snel nog even een vet harde lolly van Blondy en zoef ze was weer weg!

Rond half negen kwam kwik aan zijn trekken bij een spectaculaire kapuera voorstelling (vechtdans)

Rond half elf was het dan zover met een hyperactieve Sophietje (veel te veel karamel gehad) de verrassing-lolly in.

Na deze spetterende chocolade-lolly (echt een aanrader) kan je je voorstellen hoe ze er aan toe was. Al stuitert over het complex en daarna de kleertjes weer aan en lekker naar huis! Rolling Eyes

Tot Zaterdag![/quote]

Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi allemaal,

Leuk om het TH zaterdag verslag is een keertje van de andere kant af te kunnen lezen. Wink

Groetjes Iwan
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 11:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hee zoef...zoef,,,
Hier ben ik weer...ja sorry hoor schatjes..ik moest echt heel snel naar het fornuis...Het wasde bedoeling dat we allemaal wat te eten zouden maken en het mee zouden nemen naar mn collega Lor...Zag jullie niet meer want jullie zaten in de loyly bij Nel. Maar ik ben blij dat jullie het leuk hebben gehad.
Volgende keer beter.
Leuk om nog een beetje informatie te krijgen van de zaterdag.
Toedels.
dikke kus, Blondy
peter w
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 7:19 pm    Onderwerp: zaterdag Reageer met quote

Hoi
Ik was van plan ook weer eens naar TH te komen, dan wel inclusief loyly van Blondy.
Ergens in september ofzo
Groeten Peter
Naar boven
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 7:21 pm    Onderwerp: Re: zaterdag Reageer met quote

peter w schreef:
Hoi
Ik was van plan ook weer eens naar TH te komen, dan wel inclusief loyly van Blondy.
Ergens in september ofzo
Groeten Peter

Dat mag alleen als je bovenin gaat en blijft zitten Wink
peter w
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 7:25 pm    Onderwerp: loyly Reageer met quote

Denk jij dat ik dat uithoud Question
Dat is je de vorige keer niet ontgaan zeker, dat ik halverwege de sessie onderin bij de uitgang ging zitten Wink
Naar boven
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 7:31 pm    Onderwerp: Re: loyly Reageer met quote

peter w schreef:
Denk jij dat ik dat uithoud Question
Dat is je de vorige keer niet ontgaan zeker, dat ik halverwege de sessie onderin bij de uitgang ging zitten Wink

O ja ..Idea nu weet ik het weer.

Maarre of je nu bovenin of onderaan zit .. het is allemaal lekker, voor een ieder op zijn eigen manier.

We zien je wel ergens in september .. althans als het op een zaterdag is.

Mr. Green
Korfu.nl
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 8:09 pm    Onderwerp: Shaked Baby Reageer met quote

Het belangrijkste van zaterdag ben ik nog vergeten!

Het was een verademing om Myrjam de koffieboontje bij te zien vullen, komende zaterdag weer?

Stefan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 5:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geloof dat ik binnenkort ook maar weer eens naar TH toe ga. Rolling Eyes Ik denk dan aan a.s zaterdag en aan 25 augustus met de Summer Fiësta themadag. Smile
Stefan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2007 8:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik lees net dat er gisteravond in het naast TH gelegen zwembad brand was uitgebroken Arrow http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=45671

Zo te lezen is daarbij ook TH ontruimt. Shocked Iemand toevallig die hier meer over weet? Rolling Eyes
Ik denk wel als nu dat zwembad voorlopig dicht blijft dat er voldoende parkeergelegenheid is voor TH. Twisted Evil

Afgelopen zaterdag was het trouwens weer leuk in TH. De 25ste ga ik ook weer naar de summersiësta! Dan zo'n beetje elke 14 dagen daarna weer. Heb ik al vast gelegd. Wink

Al eindigde het dagje ontspannen wel iets minder leuk zaterdag. In die nacht werd ik nog uit bed gebeld, want bij mij in de portiek was een ruit in geslagen/geschopt door een dronkelap. Mad Evil or Very Mad Was toen tot diep in de nacht bezig om voor een nieuwe ruit te zorgen.. Sad Ik had op een fijner weekend gehoopt.. Rolling Eyes
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 11 van 13

Ga naar: