SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Thermen Holiday zaterdag
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 3:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja, ik lees het al: het is weer hartstikke gezellig geweest, dus ik kan niet wachten tot de volgende keer dat ik weer eens kom. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sophie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik er aan terug denk heb ik weer lol
gelukkig de tijd....

L.Gek bedankt
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:30 pm    Onderwerp: zaterdag 17 februari Reageer met quote

Het verslag van de Thermen Holiday zaterdag 17 februari:

Mister Pernod & Sauna babe konden er helaas niet bij zijn .. beterschap Sauna babe !!!

Het was Valentijn week in TH en dat moest gevierd worden .. met van alles en nog wat .. en ook de löyly’s waren valentijn getint .. één met rozengeur en na afloop ijsjes en de andere valentijn lölyly met hartjes.

De naam port(o) is afgeleid van de stad Porto. Port wordt sinds het begin van de 17e eeuw in Portugal gemaakt. De bereiding is ontstaan doordat Engeland in onvrede leefde met Frankrijk, dat toen al een groot wijnproducerend land was. Hierdoor ging men in andere streken op zoek naar wijn. Omdat de wijnen uit Portugal en Spanje de bootreis naar het eiland niet altijd even goed overleefden, werd er gezocht naar oplossingen hiervoor. Bij de port werd er aan het einde van de bereiding wat brandewijn toegevoegd. Pas aan het einde van de 18e eeuw ging men over de gisting te stoppen door toevoeging van wijnalcohol. Door deze stap behoudt port veel restzoet door niet vergiste suikers. Bron Wikipedia

Wat ik echt nooit zou bestellen is thee met een ijsblokje .. weliswaar zonder rietje maar toch pffff Wink

Jippie …!!!!!!!

Bij de scrubzout loyly werd een geheel nieuw ritueel creatief toegepast. Eerst een klap met de handdoek, vervolgens levend verbranden en als laatste gestenigd worden met scrubzout-ijsballen. Een ervaring op zich.

Winx
Kun je van de coopertest hooikoorts krijgen?

Adios Iwan
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 26, 2007 10:47 pm    Onderwerp: zaterdag 24 februari Reageer met quote

Het verslag van de Thermen Holiday zaterdag 24 februari:

Waar liggen jouw roots?

Het zal je toch niet gebeuren .. de kleedkamers niet meer kunnen terug vinden en dus voor altijd opgesloten zitten in TH. Afgelopen zaterdag waren er toch echt 2 gasten die de kleedkamers niet meer konden vinden

Het was ff zoeken maar eindelijk hebben we het gevonden … een nieuw beeld voor het voetenbad .. het moet nog wel op ware grote worden nagemaakt. Voor de nieuwsgierige onder ons het staat achterin de Brasserie bij de tafeltjes in het venster. Idea

Scherven brengen geluk, dus dat zit wel goed

Over smaak valt niet te twisten, maar over kleur volgens mij ook niet. Wat voor een kleur is kami eigenlijk?

Jane gaf een die -hard löyly .. erg lekker.

Over een tijdje hebben we een topverkoper met uitmuntende administratieve vaardigheden in ons midden. Ja ze bestaan dus echt!!

en wat is nou eigenlijk kunst?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kunst#Kunstwerk_-_een_definitie

Adios Iwan Wink
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Feb 26, 2007 11:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hee loylygek...ik lees weer met plezier het verslagje...ookal was het maar een klien ploegje zaterdag volgens mij hebben jullie het wel leuk gehad.
Jullie waren maar met zn drietjes..., Yo in het ziekenhuis en dus ook wel ff een tijdje weg.Sophietje aan het rietje thuis, Kabouter Plop mar heel ffies..en ik maar heen en weer draven met Gwen..
Volgende week beter want dan ben ik vrij.

En het valt me trouwens op dat we allemaal jouw verslagje graag lezen maar niemand post hier verder meer wat...Hoe zit dat?

Mzzl,
Blondy

kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jawel hoor Blondy, maar volgens mij is iedereen nog druk doende om het doolhof op te lossen. Laughing
Gelukkig is TH zelf nog geen doolhof. Very Happy
Naar boven
Sophie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 6:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je een weekje overslaat lijkt het al of je de weg niet meer kunt vinden, altijd handig een routeplanner,

Maar ehh hoe print ik die ook al weer????

Tot zaterdag
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hela hola...jullie benne er nog...ondanks het zoeken in het doollhof...Pfffff .
gelukkig !!!!
Nou ik ben ook de weg kwijt hoor...ze hebben het opeens over een beeldje in het venster...Ik ga morgen ff kijken...Moet er wel om half 8 al zijn, weet niet of mijn ogen dan al open zijn..hihi
Mzzl, Blondy

Sophie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geef hier dan een omschrijving,
ik wil het nu ook wel weten,
het duurd nog zo lang voordat het zaterdag is
Korfu.nl
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 9:48 pm    Onderwerp: Read my lips Reageer met quote

Sophietjes ik zal zaterdag je thee meenemen.

En natuurlijk het februari-maand kadootje voor Mama Marijke! Nummer 1 in de maand februri voor vele personen.

De kleur waar we het over hadden is "kaki".

Afgelopen zaterdag was ook de dag van het tegen het lijf lopen van bekenden

Nel had haar eerste ontgroening bij de die-hard lolly

Jootje nog steeds sterkte toegewenst en Cor ook met alle extra drukte.

(MOGELIJK) TOT ZATERDAG!
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 10:06 pm    Onderwerp: Re: Read my lips Reageer met quote

Korfu.nl schreef:
Sophietjes ik zal zaterdag je thee meenemen.

En natuurlijk het februari-maand kadootje voor Mama Marijke! Nummer 1 in de maand februri voor vele personen.

De kleur waar we het over hadden is "kaki".

Afgelopen zaterdag was ook de dag van het tegen het lijf lopen van bekenden

Nel had haar eerste ontgroening bij de die-hard lolly

Jootje nog steeds sterkte toegewenst en Cor ook met alle extra drukte.

(MOGELIJK) TOT ZATERDAG!

Ow....kaki....zeg dat dan...een soort van donkerbeige...i know...vroegah droeg ik vaak kaki, legergroen en dat soort kleuren.

Aaiaiaiaiia mamma Marijke..
en die bekende....was een hele leuke jongen toch...Bekende van erwin?

Een hele dikke kus voor Yo daar ben ik het helemaal mee eens.
Mzzl, Blondy
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2007 6:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja hela hola...joehoe...dat je jarig was en een bult visite had mag geen uitvlucht zijn voor het niet verschijnen van je zaterdag verslag....
kom maar op met die story...
ik wil het, ik wil het, ik wil het, ik wil het. !!!!!!!
Mzzl, Blondy
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2007 10:39 pm    Onderwerp: zaterdag 3 maart Reageer met quote

Mijn PC doet een beetje vreemd (past zich waarschijnelijk erg/te goed aan de gebruiker aan) en ik kom ook niet meer op hyves .. maar dat zal wel aan de site liggen. In ieder geval iets verlaat maar daarom niet minder leuk, Het verslag van de Thermen Holiday zaterdag 3 maart:
O. ja wie niet tegen een filosofische kwinkslag kan raad ik nu aan om te stoppen met lezen en zijn of haar computer te resetten. Zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd!!

Afgelopen zaterdag werd Gwen tijdens twee löyly’s opgeleid om uiteindelijk volleerd löyly meesteres te mogen worden. Ook kregen we tijdens deze löyly’s de vraag voorgeschoteld wanneer we voor het laatst zijn gemasseerd. Want de week van de massage komt eraan!!

Als je een feessie hebt dan kun je Archangel inhuren om het kaas te snijden i.p.v. het vlees op zondag.

Wanneer ben jij voor het laatst gemasseerd Question

Sinds 1 maart is er in het GC (Grand café) een lunch en diner buffet. We hebben het uitgeprobeerd en het is allemaal super lekker en erg uitgebreid. Zelf heb ik het nooit zo op buffetten (ik ben van nature lui .. ik bedoel efficiënt ingesteld) … maar onder het motto van je moet alles uitproberen heb ik het toch gedaan en ik moet zeggen heb er geen spijt van. Vooral de taartjes zijn zalig. Het is maar een tip.

Rond 23.15 was de maansverduistering in volle gang .. en Korfu.nl zag er ook nog is sterretjes bij.

Alhoewel het een goudenregel binnen TH is en ik integriteit op nr. uno heb staan ga ik toch één geheim prijs geven ………….. SB was er ook afgelopen zaterdag alleen ze was ons gelukkig ff kwijt in het GC!!

Waarom zou je in Dord willen wonen? Of in Schiedam of in Sint Willebrord … misschien ben je wel zo gek om in Amstelveen te gaan wonen? Even uit mijn hoofd .. Dord is opgericht in 1049 kreeg stadsrechten in 1220 van Willem (de 1e) is ontstaan door het riviertje de Thure. Door de ligging aan deze rivier werd dit een stapelplaats voor wijn, hout en graan en leefde de handel hier dus flink op. In de 20e eeuw werd Dord overschaduwd door het grote(re) Rotterdam. En lees de rest zelf maar op wikipedia want zo geweldig is Dord nou ook weer niet haha

We hebben het afgelopen zaterdag “aan de bar"nog ff gehad over communiceren met en zonder emotie. Zonder emotie kan de ruis verminderen en is duidelijker .. dus zakelijk gezien best handig. Maar als ik mag kiezen doe mij dan maar met emotie … passie, huilen, lachen, boos, vrolijk en ga zo maar door. Het zijn toch de ingrediënten wat een gerecht smaakvoller maakt en de kunst is dan wel om de juiste dosering aan te houden want anders dan smaakt het voor geen meter.

Een aspirientje of je leven

Hij was al iet wat onrustig en toen hij het vertelde begreep ik het ook meteen dit is niet best .. Archangel moet het voorlopig ff zonder X box 360 doen .. hij is kaput en dit na pas 1½ jaar game genot… ik vraag me wel af hoeveel “kilometers” deze X box 360 achter de rug heeft. Gelukkig heeft Arcangel nog zijn PS2, PSP en Wii

Jaartje ouder .. maar wijzer? .. ach … zolang ik het zelf maar geloof en niemand me uit die droom helpt ... wat niet weet wat niet deert ... het is een proces van bewustwording, toch? Wink

Ps. feedback is altijd welkom!!

Adios Iwan
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 12:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hahahahaha///geweldig...Ik lig hier weer plat van het lachen...het rare is ..ik hoor het je zeggen met die Amsterdamse tongval..
Wat ben ik toch blij dat we elkaar elke zaterdag zien..Ik zou jullie niet meer kunnen missen...zou niet meer zonder dit verslag kunnen ook..hihi.Dus ga vooral zo door !!!!!!
Niet dat denkbeeldige toetsenbord weggeven hoor.

Enne....WANNEER BEN JIJ VOOR HET LAATST GEMASSEERD ?????

oh...ik kom ook niet op hyves hoor !!
Zeker ook een rare pc van een raar mens.....maarja waar je mee omgaat wordt je mee besmet , toch???

IK wil gewoon in Schiedam wonen....VRAAG ME NIET WAAROM >>>>>

Ik hou van emoties...want ik hou ook alleen maar van dingen die wel voor een meter smaken...ofzoiets...(gaat nergens over maar het is al laat)

EEN ASPIRIENTJE ?????

bla bla bla..
Mzzl, Blondy
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 12:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk verslag, zeker als je nu de gezichten bij de namen kunt bedenken.
En over wonen gesproken: als ik dit forum, en vooral deze draad, lees dan kunnen sommige mensen beter de Prinses Beatrixlaan 10 in Schiedam als domicillie-adres opgeven dan hun eigen huidige adres. Laughing
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 3 van 13

Ga naar: