SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Thermen Holiday zaterdag
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Korfu.nl
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 4:48 pm    Onderwerp: Mis jullie! Reageer met quote

Het is geweldig hier in Korfu, maar we missen jullie wel!

Liggen 15 minuutje in de zon en moeten dan ook koelen (net een saunarondje)

Groetjes aan alle Thermen Holiday fans,

Tot 25 augustus!
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 2:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik hoor niks meer over de nieuwe vestiging van deze sauna in hoofddorp , eerst met veel tam tam aangekondigd maar nu is het verdacht stil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
nicky
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2008 8:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

er valt ook nog weinig van te zeggen. Ze zijn bezig met bouwen en vergunningen e.d. Eind 2008 is het op zijn vroegst klaar. Dus dat duurt nog wel een jaartje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
LŲyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2008 9:38 pm    Onderwerp: Themen Holiday Haarlemmermeer Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Gwydion
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 5:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie artistieke computerimpressie, maar het zegt nog niet zoveel. Heb je er verder nog wat info over?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LŲyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gwydion schreef:
Mooie artistieke computerimpressie, maar het zegt nog niet zoveel. Heb je er verder nog wat info over?

Ik denk dat deze impressie toch een klein tipje van de sluier oplicht. Voor de rest is het rustig afwachten en al het goede laat even op zich wachten hť? Wink
funnyskate
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2008 12:31 pm    Onderwerp: thermen holiday Reageer met quote

Ik ben nu weer eens naar Thermen Holiday geweest en ben net zo teleurgesteld als de afgelopen keren.
De voorzieningen zijn prachtig, het complex is prachtig, de mensen zijn rustig en aardig....maar wat is het er smerig en versleten!

Allereerst het beauty centrum:
het kamertje waarin ik zat, was behoorlijk vergeeld en voorzien van een kapot systeemplafond. De stoel was okay, maar de handdoeken waar ik op en onder lag waren zo erg versleten dat de draden er aan de zijkant bijhingen. Erg armoedig.

Dan de sauna:
De putjes bij de warme doucheruimte zaten vol met haar, haar op de banken in diverse sauna's, mensen met slippers op de banken, een wc helemaal poepspetters beneden bij het binnen zwembad. En weer heb ik geen mensen zien schoonmaken.

Natuurlijk gemeld bij een medewerkster die mij eigenlijk helemaal niet aardig te woord stond.
Van mij krijgt dit complex een dikke cijfer 4, ver onder de maat en heel erg jammer dat het zo vreselijk slecht wordt bijgehouden.
Naar boven
oeroek
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 7:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is een van de ergste dingen om te treffen in een sauna. Als de hygiene en de netheid verdwijnen dan gaat het mis.

Dat kan wel een teken zijn dat ze tijdelijk proberen zo min mogelijk te investeren om al het geld in die tent in hoofddorp te kunnen investeren.

Hartstikke zonden in elk geval. Hebben meer mensen deze ervaring of is het een slechte dag van de schoonmakers geweest.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oeroek schreef:
Dat is een van de ergste dingen om te treffen in een sauna. Als de hygiene en de netheid verdwijnen dan gaat het mis.

Dat kan wel een teken zijn dat ze tijdelijk proberen zo min mogelijk te investeren om al het geld in die tent in hoofddorp te kunnen investeren.

Hartstikke zonden in elk geval. Hebben meer mensen deze ervaring of is het een slechte dag van de schoonmakers geweest.

Als het een slechte dag van de schoonmakers was geweest hadden ze zeker een dagje vrij? Crying or Very sad

Ik weet wel dat je regelmatig schoonmakers moet zien rondlopen die met een trekker de doucheruimtes schoonmaken en ook de WC's een paar keer per dag schoonmaken. Dat is minimaal nodig met een vrij groot saunacomplex waar veel mensen komen.

Zoals je weet houden bacterien van warmte en vocht en kunnen ze snel vermeerderen met alle vervelende gevolgen van dien.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 10:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik mag dan aannemen dat Blondy (a.k.a Marion) die dag vrij was? Want anders kan ik me niet voorstellen dat het er niet zo schoon was. Question
Wink
Naar boven
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 11:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nou Kevin, ik wilde eigenlijk eerst niet eens reageren omdat ik van mening ben dat er soms mensen zijn die rare berichten op de site zetten om gewoon weer reactie uit te lokken.
Maar goed hier komt ie dan..
Beauty kamers zijn niet vergeeld....hebben geel behang.
De badlakens is idd een drama op het ogenblik maar de bestelling laat op zich wachten..komen eraan!!
Over de schoonmaak wil ik het niet eens hebben...als je niemand ziet schoonmaken dan ben je waarschijnlijk op het moment dat 1 van ons ergens bezig is op een andere plek. Je kunt tenslotte niet op alle plekken tegelijk zijn.
Er wordt een aantal keer per dienst ( die bijv loopt in mijn geval van 4 uur tot 12 uur in de avond) een ronde gedaan. eerst alle toiletten beneden, schoon en vullen, de raampjes zemen overal, scrubzout vullen ,kleedkamers swifferen en de gangen, De vloer wordt een flink aantal malen met de boenmachine gedaan. Haren in de puten die worden constant weg gehaald. Maar soms draai je je om , douchen er 6 dames met een flinke bos lang haar en hups het ligt er al weer. Dat is echt een moment opname , maarja ...wie dat niet kan begrijpen...
Daarna gaan we naar boven en gebeurd hetzelfde weer. Hoe drukker het is hoe vaker we moeten vullen en schoonmaken..dat mag duidelijk zijn.Maar als je niemand ziet lopen op zo'n dag dan heb je echt een vuiltje in je oog hoor.
Het grappige is dat we juist bijzonder vaak als compliment krijgen dat het bij ons zo schoon is....dus als men dat soms anders ervaart zal het een uitzondering zijn.

Ik moet ook wel even kwijt dat ik niet altijd de gasten zelf begrijp...terwijl wij het zo schoon houden dat men soms zelf in een paar minuten tijd de fohnruimte of het toilet om kan toveren in een varkenstal...papier, haren, sinasappelschillen, lege potjes op de grond gooien ipv in de bak. Het water druipt soms van de spiegels af. Vraag me dan wel eens af of men dat thuis ook doet of dat er gewoon gedacht wordt dat wij daar voor zijn.
Maar goed , wij klagen niet en ruimen het gewoon weer op.
En dit soort reacties....ach...we weten wel beter.

Groetjes Blondy

Laatst aangepast door BLONDY op Zo Jun 29, 2008 11:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
funnyskate
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 11:47 am    Onderwerp: Thermen Holiday Reageer met quote

...ik heb helaas helemaal niemand zien schoonmaken, ook geen schoonmaakmachines gezien. Jammer want dit complex heeft best potentieel en een groot afzetgebied...maar mij zien ze er nu definitief niet terug. Vooral in die vieze spetterpoep wc vieren de bacteriŽn feest!! Overigens waren er ook een aantal Marokaanse mannen elkaar aan het schrobben op de hamamsteen...volgens mij is daar personeel voor en moet je daarvoor betalen. Dus ook dat leek mij ongepast. In de stoomsauna die aan de hammamruimte grenst kwamen ze steeds water halen...niet prettig als je daar inzit.

En ik was niet de enige bezoeker die zich daaraan stoorde en de vuiligheid zag. In de kleedkamer hebben meerdere mensen gezegd niet terug te komen. Zonde hoor.
Naar boven
funnyskate
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 11:55 am    Onderwerp: Thermen Holiday Reageer met quote

...wat ik vergeet te zeggen: ik ben er van half 3 tot 10 uur geweest...heb dus tijd genoeg gehad om te zien of er opgeruimd c.q. schoongemaakt werd. Misschien is het verstandig kritiek ter harte te nemen ipv aan de kant te schuiven door te zeggen 'we weten wel beter met dit soort reacties'. Ga eens kijken controleren of de kritiek klopt en wees blij dat mensen het melden. Ik ben zeker niet negatief over de faciliteiten - zie mijn eerdere bericht.
Naar boven
oeroek
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je aangevallen voelt aangezien iemand iets schrijft over jouw werk/collega's.

Dit lijkt me echter ook een signaal om eens door te spelen aan het management. Je wilt als sauna niet het beeld in de wereld hebben dat je vies bent. Of het nu terecht is of niet is minder belangrijk. Dit gaat ook over marketing en reclame.

Thermen Holiday zou eens kunnen nagaan of hier sprake is van een uitzondering of dat er echt bezoekers zijn die een perceptie hebben dat het vies is.

Vervolgens kan actie ondernomen worden. Drie scenarios die ik me kan voorstellen zijn:
1) Er is niets aan de hand en funnyskate is echt de enige die ooit over de schoonheid en hygiene iets negatiefs heeft gezegd. Tsja, misschien een ongelukkige samenlopp van omstandigheden. Dat is pech.
2) Er is niets aan de hand maar bij een aantal bezoekers leeft blijkbaar een perceptie van viezigheid. Dan moet er wellicht beter voorgelicht worden of meer zichtbaarheid aan de schoonmakers gegeven worden.
3) Er is wel iets aan de hand. Dan is het wellicht tijd het rooster aan te passen en meer mensen de vloer op te sturen.

Als de muren een kleur papier hebben die bezoekers doet denken dat het oud en achterhaald is dan is het tijd voor een ander kleurtje zou ik zeggen.
Naar boven
funnyskate
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 12:25 pm    Onderwerp: Thermen Holiday Reageer met quote

Oeroek, jij geeft constructieve opties waar Thermen Holiday is mee zou moeten doen. Prima!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Pagina 12 van 13

Ga naar: