SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Thermen Holiday zaterdag
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 23, 2007 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
Marion maar 1 punt??? Question Dè Marion??
Very Happy

Ja ik schaam me er eigelijk ook wel een beetje voor Embarassed ... maar het is wel 1 hele punt hé ... en er werken veel TH medewerkers op de zaterdag .. dus het is ook niet zo slecht.
En verder is het gewoon een bikkelharde strijd dus tja....
Maar we hebben nog één zaterdag te gaan, in januari. Wink

Adios Iwan
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 12:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Löyly-gek schreef:
kevin8 schreef:
Marion maar 1 punt??? Question Dè Marion??
Very Happy

Ja ik schaam me er eigelijk ook wel een beetje voor Embarassed ... maar het is wel 1 hele punt hé ... en er werken veel TH medewerkers op de zaterdag .. dus het is ook niet zo slecht.
En verder is het gewoon een bikkelharde strijd dus tja....
Maar we hebben nog één zaterdag te gaan, in januari. Wink

Adios Iwan

Ja weet je...ik doe niet mee met de strijd..hihi..zou echt niet weten wat voor lolligs ik nu nog kan verzinnen....ze zijn al zo aan mij gewend...tis gewoon gewoon...ze rekenen er gewoon op...Ik denk dat ik eerder minpuntjes verdien als ik een dag niet in vorm ben...hahahhahaha..Ik doe ergens iets niet goed he?
Je moet ze hongerig houden en nieuwsgierig...ik denk dat ik maar eens ff in retraite ga..me even bezinnen wat ik zou moeten en kunnen doen om een puntje te verzamelen..
Maarja...weet je..Ik krijg altijd de caramellletjes van GJ en de vriendschap van een hele ploeg...sjah wat wil een vrouw nou eigenlijk nog meer???
Nee joh bij nader inzien...ik vind die punt genoeg...en de volgende punt die ik krijg...DAT MOET EEN APPELPUNT ZIJN..>>>>>>>> MET SLAGROOM !!!!!!!!
Das de enige punt waar ik nog voor ga !!!
Mzzl, Blondy

Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 10:15 pm    Onderwerp: vreemdgaan Reageer met quote

Jaaaaaaaaaa ik heb besloten om gewoon ff te zondigen en mijn werk ff lekker te laten rusten en donderdag (25 jan.) lekker naar TH te gaan ... ik weet het .... het heeft alle schijn van vreemdgaan ... maar het is gewoon sterker dan mij en het overkomt me gewoon.
Maar zaterdag ben ik er natuurlijk ook, want er gaat niets boven de zaterdag ... ik zie de donderdag maar als de warming-up voor de zaterdag.

Adios Iwan ps. zal aan jullie denken. Wink
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jan 26, 2007 9:39 pm    Onderwerp: kinderliedjes löyly Reageer met quote

Afgelopen donderdag heb ik ff gesmokkeld door doordeweeks naar TH te gaan. Was erg leuk met Blondy en de rest.
Maar wat er tijdens de honing-löyly om 14.00 uur van Bam Bam gebeurd was ongekend. Tijdens het 2e rondje zette ze in voor een liedje .. en wel het kinderliedje In de maneschijn Het was erg grappig en het zijn zeker punten voor creativiteit .. jammer voor Bam Bam dat het geen zaterdag was Wink

Adios en tot morgen (zaterdag 27 jan.) voor degene die naar TH gaan.

Iwan
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jan 28, 2007 9:32 pm    Onderwerp: zaterdag 27 januari Reageer met quote

André en Jolanda hadden lekkere smeerseltjes bij zich van Ives Rocher (spreek uit als: ief roger) voor in de löyly’s .. erg lekker … vooral de olië … toch Sophie Question

Korfu.nl en Mister Pernod gaan van de zomer als de zon weer schijnt (niet dat hij dat nu niet doet) en het weer een stuk warmer is een wedstrijd / test houden wie er het snelste bruin wordt / wie er het snelste verbrand. Ze gaan zich insmeren met zonnebloem olië gemengd met een vleugje citroensap. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen .. wordt vervolgd.

Eerst een brandende Berkentakken löyly in de Banja en een uurtje daarna nog een kei harde Die-Hard löyly in de Kelo, kortom ik heb weer genoten van je Blondy.

Sophie wordt van de geur Jasmijn een beetje misselijk. Ik vind het daarin tegen een erg lekkere geur, maar ik ben ook een zoet jongetje.

Is het dat Thaise restaurant niet restaurant Bangkok bij het rembrandtsplein waar je goed Thais kunt eten?

Maar nu heb ik het … de dinsdag heeft wel degelijk nut Mister pernod ... het is dan namelijk vrouwendag .. bij TH en daar buiten .. Sauna Babe .. je weet wat je te doen staat hé? Wink

Wie op de zaterdagen naar TH gaat kan aan de receptie een Hamam aanvragen die wordt gegeven door Mister Pernod … op=op

Adios & een goede week Iwan

Laatst aangepast door Löyly-gek op Zo Jan 28, 2007 10:48 pm, in totaal 5 keer bewerkt
Naar boven
Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jan 28, 2007 9:57 pm    Onderwerp: eind uitslag TH zaterdag medewerker januari Reageer met quote

Dit is de uitslag van zaterdag 27 januari

1. Natascha A. en Nel
2. Marion

en dan volgt hier de lang verwachte eind uitslag voor januari:

Natascha A. 7 punten
Natascha G. 3 punten
Marion 3 punten
Nel 3 punten
Jaap 3 punten
Laurance 2 punten
Marijke 2 punten
Melissa 2 punten
Asian Bite 2 punten
Alberto 2 punten

Het is duidelijk dat Natascha A. heeft gewonnen, ze is ook meteen gehuldigd en aansluitend vond de prijsuitreiking plaats.

Adios Iwan

Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 9:21 pm    Onderwerp: olë Reageer met quote

Löyly-gek schreef:
André en Jolanda hadden lekkere smeerseltjes bij zich van Ives Rocher (spreek uit als: ief roger) voor in de löyly’s .. erg lekker … vooral de olië … toch Sophie Question

Ik heb nog wat amandel olië met sandelhout gevonden ... is helemaal super .. als ik het niet vergeet neem ik het zaterdag mee.

Voor de nieuwsgierige onder ons ..
http://www.webcosmetics.nl/massageolien.htm .... ook met Anijs (Pernod)

Adios Iwan
..............
Sophie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jan 31, 2007 8:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt als muziek in mijn oren, weer een reden om zaterdag te komen
daantje
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er zaterdag ook, dus wel allemaal stil zijn in de sauna, want ik kom voor mijn rust Twisted Evil Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

daantje schreef:
Ik ben er zaterdag ook, dus wel allemaal stil zijn in de sauna, want ik kom voor mijn rust Twisted Evil Wink

Wel even melden bij Blondy, dan krijg je een extra wapper!!! Very Happy Wink
Naar boven
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 11:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou sorry guys,,ik ben er zaterdag niet. Doe mee aan een drie uur durende spinning marathon voor een goed doel.
www.sportenvoorsophia.nl

Jammer daantje...Volgende keer dus !!
Veel plezier
Mzzl, Blondy
prinses43
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tis stil bij TH, jullie zijn toch nog wel geweest??
Naar boven
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 12:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Yoho prinses...
Tuuuuurlijk ben ik geweest...
Moest werken vanaf 15.00 tot 24.00 dusse...
Maar voor het werken ff een gezellige start in de Kelo met all friends,,,en weet je....
het hele spul was weer compleet..
Sophie, kabouter Plop, Kwil, kwek en kwak,Saunababe en mr pernod,Maxi en vrouw plus nog een neef en zn vriendin ( die ik btw met de loyly van de derde naar de tweede bank heb verjaagd volgens zeggen) Jokos werd ook gesignaleerd maar die heb ik ff gemist..en de KB -tjes. Kortom iedereen was weer present..en gezellig dat het was !!
Moest helaas flink aanpoten want mn collega die tot 24.00 meezou werken was ziek thuis..dus iets minder tijd om een praatje te maken tiussendoor..maarja.Thats life!!
Verder laat ik het verslag aan de anderen over..ik lees het net als jullie met veel plezier en als het niet komt dan mis ik het ook...dus jongens ...zet hem op !!!
Mzzl, Blondy

Löyly-gek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 11:16 pm    Onderwerp: zaterdag 10 februari Reageer met quote

Ik heb ff een weekje overgeslagen .. maar hier is ie op veler verzoek weer … het verslag van de Thermen Holiday zaterdag 10 februari:

Mister Pernod, ik help je nog ff herinneren, het is papadum

Nou Archangel ik werd zondagochtend niet om 09.30 wakker maar om 10.30 .. je zult je wel vergist hebben met de winter en zomertijd. Wink

Sophie wil een tattoo .. maar dan wel met chinese karakters .. hier heb je alvast je chinese horoscoop

Zit je helemaal in trance in de löyly en wordt je opeens wreed gestoord .. sorry maar het moest van Nico Wink

Afgelopen zaterdag is er een Smoothie Queen in TH geboren … het gaat om de final touch hé!!

Denk je ff lekker te gaan stomen in het stoombad .. wordt je er weer uitgestuurd omdat ze zo nodig willen kleien in het stoombad

Cursus gebarentaal zou geloof ik helemaal geen kwaad kunnen … is zeker gemakkelijk in de paalsauna.

Zaterdagavond heb ik hem gehoord .. de Pernod song ... hilarisch maar niet vals.

Sauna babe wacht op de nieuwe menu kaart die (als het goed is) 1 maart van start gaat .. tot die tijd blijft het warme choco hahaha Wink doe het rustig aan hé

vol = vol en tijd = tijd … en dan zal je zien .. dan mis je net het verhaaltje voor het slapen gaan.

En last but not least .. a.s. woensdag is het valentijn … niet vergeten hé !!!

Adios en een goede romantische week toegwenst!!
BLONDY
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 12:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oh heeerlijk lieve schat...heb weer genoten van je verslag......hihii...ookal begrijp ik niet alles ...Maar ik heb dan ook weer het een en ander gemist he?
Maar ik krijg nog vast een persoonlijke update???
Mzzl, Blondy

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 2 van 13

Ga naar: