SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

je hond mee naar de sauna
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 6:49 am    Onderwerp: je hond mee naar de sauna Reageer met quote

Wat ze al niet verzinnen... Het is dat het geen 1 april is; wat een idioterie Very Happy

Leest en huivert:

AMSTERDAM (ANP) - Visagist en hondenliefhebber Leco Zadelhoff opende zondagmiddag samen met zijn Mr. Nilsson in het Hilton Hotel in Amsterdam het eerste Wellness Centre voor honden. Het centrum is er om zowel baasje als hondje samen te laten genieten van een dagje vol spa-behandelingen, zoals massage, manicure en haarverzorging.
Ongeveer veertig baasjes en hun hondjes, vaak de kleinste onder de viervoeters, genoten met veel vertoon van wat een hondenvoedingsmerk, de initiatiefnemer van het centrum, te bieden had. Tijdens een high tea - ook voor de hondjes, maar dan wat lager bij de grond - werd alles uit de kast gehaald op het gebied van hondenverwennerij. Daartussen liepen wat BN'ers, zoals Bavo Galema, Hanny Veerkamp, Marijke Helwegen, Kristina Bozlovic en Edwin en Anouk Smulders , als 'evenement-accessoire' tussen de behandelingen door.

en dan nog een volgend bericht:

AMSTERDAM (ANP) - ,,Het is dus toch een grap'', zegt een vrouw tegen Leco Zadelhoff die op het punt staat het eerste Wellness Centre voor honden te openen. Ze kon maar niet geloven dat je straks iedere dag met je hondje naar een wellness centrum kan.
,,Nee'', zegt Leco, ,,het zijn bepaalde dagen waarop dit iedere keer wordt georganiseerd.'' Hoe dan ook, Leco is er erg gelukkig mee: ,,Als het om verzorgen gaat is dit een erg leuk initiatief. Kijk, als ze met nagellak gaan werken enzo, dan pas ik daarvoor, maar dit is leuk omdat je als baasje lekker samen met je hondje kan genieten van een spa-treatment. En een hond geeft heus wel aan wat hij wel of niet lekker vindt. Het zijn toch beestjes met een eigen karakter.''
De initiatiefnemer, een hondenvoedingsmerk ziet het als een aanvulling op wat het al doet voor de viervoeter. ,,Uit onderzoek blijkt dat intimiteit, activiteit en voeding de drie belangrijkste elementen zijn in een relatie tussen baas en hun hond. Daar willen wij op deze manier verder invulling aan geven'', licht de woordvoerster van het hondenvoedingsmerk CESAR toe. Op de vraag of het allemaal niet wat te ver gaat, zegt ze dat de een het wel wil en de ander niet.
Even later als Mr. Nilsson van Leco het doek opentrekt via een koord met natuurlijk een bot er aan, kan het niet op. Het verwennen kan beginnen. Dus laat een vrouw zich masseren, tegelijkertijd met haar hondje.
In de hoek is de accessoirewinkel Dogs Department dat naast hondenriemen ook jasjes en t-shirts heeft en ,,het is allemaal booming'', zegt Raul de Groot Escoda. ,,Natuurlijk nemen veel stadsmensen tegenwoordig een klein hondjes als een soort accessoire, maar dit hier zijn de echte hondenliefhebbers.''
Volgens De Groot Escoda zijn de windjackjes en winterjasjes helemaal hot. ,,Er zijn honden die in de regen niet meer zonder hun jasje naar buiten willen.''
Een tikkeltje over the top lijkt ook het hydrobad waarin honden fysiotherapie krijgen. Ze lopen in een waterbak op een loopband om van hun aandoening af te komen. Hondenfysiotherapeut Janneke Hendriks vertelt dat het ook handig kan zijn om honden op deze manier te leren met open water om te gaan, ,,want dat durft niet iedere hond.''
Het feitelijke wellness centrum is een paar keer per jaar geopend in HotelZonne in Noordwijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 10:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tsjaaaa Sarjenka,
Wij hebben dit gelezen en dachten aan de idioten Sad (hondenhaters) Embarassed Embarassed die hier naar toe gaan, best een beetje(?) erg zielige mensen en hebben medelijden met de honden die bij deze zielige mensen horen( niet naar buiten willen zonder regenjasje pffffffff wie is dan het baasje??)
Maar ja, het brengt (veel??) geld op en dan is men toch nergens te gek voor, wel dan?
Naar boven
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 10:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ach, in Amerika is dit toch allang gaande? Verbaasd me niks dat het in NL ook gaat gebeuren nu.
Alleen vraag ik me af of het daadwerkelijk gaat lopen.
Naar boven
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 10:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziek Shocked
Chrisje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 1:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gestoord en zeer onhygienisch Mad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zat vanavond even op tv te zappen en kwam bij Shownieuws op SBS6 terecht... Daar ging het dus ook over het bericht wat ik vanmorgen plaatste... Natuurlijk veel van die overdreven types enzo Very Happy (ook wel "bekende Nederlanders" genoemd).

Voor de geÔnteresseerde: morgenavond (dinsdag) een uitgebreide reportage bij Shownieuws op SBS6 over het spa-gebeuren met honden... Hoe laat? Moet je maar even in je tvgids kijken...

'tis natuurlijk gewoon een publiciteitsstunt...
Naar boven
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 11:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zou de hond ook een badjasje aan moeten in het restaurant ?
En moeten ze ook op een handdoek zitten met voeten en billen? Hahahaha

Ik denk..een gat in de markt..een internetbedrijfje dat hondenbadjasjes verkoopt.

Mzzl, Blondy

jvdn
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 11:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het bestaat al Wink

http://www.hippehond.nl/catalog/product_info.php?cPath=21_30&products_id=414

Quote:
100% katoenen badjas met schattige oortjes eraan.
Van het merk Puppy Angel.
Naar boven
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 11:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jvdn schreef:
het bestaat al Wink

http://www.hippehond.nl/catalog/product_info.php?cPath=21_30&products_id=414

Quote:
100% katoenen badjas met schattige oortjes eraan.
Van het merk Puppy Angel.

Mijn hemel....ut moet niet veel gekker worden..Hahahahha. Zo laat op de avond. Ik lieg hier plat van het lachen.
Mzzl, Blondy

jvdn
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 11:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb ik toch nog iemand kunnen laten lachen vandaag Wink
Naar boven
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 11:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jvdn schreef:
heb ik toch nog iemand kunnen laten lachen vandaag Wink

Ja lekker he?...Ik had het ff nodig vlak voor ik ga slapen. Heb me de hele dag en avond heerlijk vermaakt in Thermen, Vreselijk veel lol gehad...dus mn lachspieren stonden nog in de goede stand. Nu ga ik tevreden slapen.
Sweet dreams
Mzzl, Blondy
Denk dat ik ga dromen over honden met badjasjes springend over een hek...lijkt dat toch net schaapjes tellen...bij hoeveel val ik in slaap ?Of moet ik alleen maar vreselijk lachen...dan val ik natuurlijk weer niet in slaap. Je hoort het nog wel. hahaha

Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2006 1:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo was er een tijdje terug bij " Man bij hond " een echtpaar die 2 chiwawa's hadden... Da's op zich natuurlijk prima, maar deze mensen behandelden de hondjes letterlijk als hun eigen kinderen.

De vrouw des huizes (geen ordinair type trouwens wat je bij zulke hondjes wellicht verwacht, maar juist zo'n "moeke") had een hobbykamertje waar ze een hele garderobe voor haar hondjes op de naaimachine maakte. Heel knap, maar heel idioot ook natuurlijk... Ook aten de hondjes aan tafel, samen met hun baasjes... Volgens mij werden ze zelfs met een lepel gevoerd.

Wandelen met de hondjes gebeurde in een kinderwagen...

Kan je je afvragen of zulke mensen wel goed bij hun hoofd zijn, maar goed... Verder doen ze er waarschijnlijk niemand kwaad mee.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Die aflevering heb ik ook gezien. Er zijn trouwens ook genoeg mensen die de hond mee naar bed nemen. Of weduwnaren die op de plaats waar vroeger de echtgenoot lag nu een hondje hebben liggen. Ook wel eens gezien/gehoord dat zo'n hondje dan meer doet dan alleen braaf ernaast liggen.
Zo weet ik me nog een oudere man, type zwerver, te herinneren die altijd met een oude witte Mercedesbus vol met zo'n 10 honden naar het water kwam en dan doorliep richting de Waal. Iemand die toen een wandelingetje aan het maken was heeft toen gezien dat hij met die honden zat te votsen. Dan ben je echt ziek in de kop volgens mij.
Naar boven
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

votsen????
Naar boven
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En het schijnt dat seks met dieren niet strafbaar is... Ziek is het wel!

Bovendien is het verder ook erg ongezond om huisdieren in je slaapvertrek te houden...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: