SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zwaluwhoeve (ervaringen/meningen/opmerkingen e.d.)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 54, 55, 56  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Geef je mening over de Zwaluwhoeve
Prima sauna, ik ga er zeker nog een keer heen
22%
 22%  [ 22 ]
TE grote sauna, doe mij maar een kleinere sauna
9%
 9%  [ 9 ]
Veel te druk, het bezoekersaantal moet omlaag
40%
 40%  [ 40 ]
Ik trek me niets aan van de drukte en ga toch
8%
 8%  [ 8 ]
Ik erger me het meest aan het geklets in de sauna's
19%
 19%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 98

Auteur Bericht
Anna
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 10:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DJ schreef:
mignon schreef:
(ff OT, wist niet dat jij site admin was, was jij dat al die tijd al?)

Nee, dat ben ik eigenlijk sinds kort Smile Grappig dat het je opviel. Nog niet alles werkt zoals het zou moeten maar Marie is druk bezig Smile

Het was mij ook al opgevallen, maar toen wist ik niet zeker meer of je het al eerder was.
Jouw avatar komt trouwens over als streng maar rechtvaardig, klopt dat?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

En nu weer even helemaal 'on-topic', ik keek toevallig naar het tv programma "Man Bijt Hond", en wat zie ik een item over, jawel, de Zwaluwhoeve. Het ging over het zgn. watjes-imago van beauty-centra onder mannen. En er werd dus iemand gevolgd bij zijn bezoekje aan de Zwaluwhoeve. Aangezien het publieke tv is (NCRV-Ned1), bleef de zwembroek aan, alsof dat vanzelfsprekend is in een sauna/beauty-bedrijf en ook mede hierdoor was het korte stukje doorspekt met sluikreclame, officiŽel mag natuurlijk niet zomaar.
Dus mensen:
Binnenkort bij Talpa: "Zwaluwhoeve-tv"
Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit mezelf net ff te googelen (ja, je mot wat) en tot mijn grote verbazing (misschien zelfs verbijstering) heb ik op iemands weblog een reactie geplaatst mbt m'n mening over een sauna... het ging erom dat zij erg genoten had in Putten en ik had gemeld dat ik daar geweest was en het vond tegenvallen... en: dat ik meer "fan" van de sauna in Hierden was... *thehorror* Very Happy

leest en huivert:
http://ingewal.punt.nl/index.php?r=1&id=109066&tbl_archief=1 (eerste reactie bovenaan); dat was dus in november 2004; ik denk dat ik heel kort daarna al tot de conclusie ben gekomen dat ik daar niet meer heen wilde ook...
Naar boven
DJ
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jan Kroes schreef:
Ik heb ook niets tegen jongeren, laat dat duidelijk zijn. Onze kinderen gaan/gingen mee sinds hun 8ste. Wat mij stoort is het feit dat je korting krijgt als je met tenminste 6 tegelijk komt. Geef gewoon jongeren korting, al komen ze alleen.
Groetjes, Jan

Ik had helemaal over dat van minimaal 6 personen heen gelezen! Dat is inderdaad vreemd! Nog nooit zoiets meegemaakt Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jan Kroes schreef:
Ik heb ook niets tegen jongeren, laat dat duidelijk zijn. Onze kinderen gaan/gingen mee sinds hun 8ste. Wat mij stoort is het feit dat je korting krijgt als je met tenminste 6 tegelijk komt. Geef gewoon jongeren korting, al komen ze alleen.
Groetjes, Jan

Mee eens. Dat is zeker raar.
Het gaat de Zwaluwhoeve blijkbaar om de kwantiteit, hoe meer hoe beter? Wink
De groep jongeren moet dan vast actief op zoek gaan om zoveel mensen bij elkaar te krijgen. Nodig je hele klas uit of sportvereniging?
Ik denk niet dat deze actie een succes zal worden.

Doe maar liever een actie "2 voor de prijs van 1".
Daar heeft iedereen iets aan.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Weer even On Topic: Ik zag bij toeval in de tijdschriftenwinkel dat de Zwaluwhoeve nu ook al groots adverteert in de Nederlandse editie van het tijdschrift "Sports Illustrated", het ging dacht ik om een of ander duo-arrangement.
Naar boven
Mintje
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Apr 19, 2006 3:14 pm    Onderwerp: damesdag Zwaluwhoeve Reageer met quote

Ik was gister voor het eerst bij de Zwaluwhoeve.
Wat mij direct opviel was dat er op damesdag een stuk of 10 mannen aan het werk waren in met name de tuin! Binnen kwam je ze ook tegen.
Het raarste moment was nog toen er iets van 12 vrouwen in het zwembad lagen en precies ernaast was een jonge jongen met een graafmachine bezig!
En toen ik er tegen de gastvrouw wat van zei, nam ze me totaal niet serieus. Ze begreep niet dat ik dat raar vond en begon erover dat ze wel zoveel mogelijk vrouwelijke masseurs hebben op die dag en dat ze die jongens moeilijk vrij konden geven enz.
Echt belachelijk! Als je zo als bedrijf zo met klachten van klanten omgaat, heb je nog veel te leren...
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Apr 19, 2006 5:11 pm    Onderwerp: Re: damesdag Zwaluwhoeve Reageer met quote

Mintje schreef:
Ik was gister voor het eerst bij de Zwaluwhoeve.
Wat mij direct opviel was dat er op damesdag een stuk of 10 mannen aan het werk waren in met name de tuin! Binnen kwam je ze ook tegen.
Het raarste moment was nog toen er iets van 12 vrouwen in het zwembad lagen en precies ernaast was een jonge jongen met een graafmachine bezig!
En toen ik er tegen de gastvrouw wat van zei, nam ze me totaal niet serieus. Ze begreep niet dat ik dat raar vond en begon erover dat ze wel zoveel mogelijk vrouwelijke masseurs hebben op die dag en dat ze die jongens moeilijk vrij konden geven enz.
Echt belachelijk! Als je zo als bedrijf zo met klachten van klanten omgaat, heb je nog veel te leren...

Ik kan me die reactie van de gastvrouw voorstellen.
Je kunt toch niet verwachten dat men al het mannelijk personeel op dinsdag vrij moet geven?
En stel dat men dat wel doet? Dan klaag je weer dat er niet genoeg personeel is.... Ja, zo ken ik er nog wel eentje.
Moeten er soms tuinvrouwen ipv tuinmannen aangenomen worden om het tuinonderhoud te doen?
Dan wel alleen op dinsdag omdat er anders op de overige dagen teveel vrouwelijk personeel rondloopt waardoor
de mannelijke gasten afgeleid worden en zich bekeken voelen. Razz
Naar boven
Stefan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Apr 19, 2006 6:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad te begrijpen die reaktie van die gastvrouw.
Je kan moeilijk tegen je personeel zeggen dat de een wel op een bepaalde dag mag werken en die andere nooit. Vooral niet als dat op sexe gebaseerd is. Dit is namelijk discriminatie. Maar goed dat is eigenlijk al heel dat vrouwendagkul...
Naar boven
Mintje
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 7:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Han en Stephan,

Uiteraard kun je van damesdagen vinden wat je wilt. En voor de duidelijkheid: ik doel alleen op de tuinmannen. De mannen achter de bar zien de vrouwen niet naakt.
Waar het me om gaat is dat een damesdag impliceert dat vrouwen in het sauna-gedeelte naakt rond kunnen lopen zonder dat ze door mannen gezien worden. Dat is voor veel vrouwen de reden om naar zo'n damesdag te komen.
Als je bij de bakker een appeltaart hebt besteld en je krijgt een perentaart, is dat toch ook raar? Dan wil je toch ook niet van die bakker horen dat hij niet snapt dat je dat raar vindt en wat voor goede redenen er voor hem waren om een perentaart te maken?
Misschien is het voor jullie lastig voor te stellen omdat jullie geen vrouw zijn, maar in iedere sauna-cabine was dit de hele dag onderwerp van gesprek en er was geen vrouw die het wel normaal vond.
Naar boven
Anna
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 9:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mintje schreef:

Uiteraard kun je van damesdagen vinden wat je wilt. En voor de duidelijkheid: ik doel alleen op de tuinmannen. De mannen achter de bar zien de vrouwen niet naakt.
Waar het me om gaat is dat een damesdag impliceert dat vrouwen in het sauna-gedeelte naakt rond kunnen lopen zonder dat ze door mannen gezien worden. Dat is voor veel vrouwen de reden om naar zo'n damesdag te komen.
Als je bij de bakker een appeltaart hebt besteld en je krijgt een perentaart, is dat toch ook raar? Dan wil je toch ook niet van die bakker horen dat hij niet snapt dat je dat raar vindt en wat voor goede redenen er voor hem waren om een perentaart te maken?
Misschien is het voor jullie lastig voor te stellen omdat jullie geen vrouw zijn, maar in iedere sauna-cabine was dit de hele dag onderwerp van gesprek en er was geen vrouw die het wel normaal vond.

Ik ben het met je eens hoor, Mintje. Ik ben nog nooit op een damesdag geweest, maar de bedoeling van zo'n damesdag is toch duidelijk voor vrouwen die niet samen met mannen in een sauna willen. En dan vind ik het eerlijk gezegd nog genanter als er geklťde mannen rondlopen.
Wij hebben dat zelf meegemaakt in Barendrecht, gewoon bij de gemengde sauna. Ineens kloste daar een monteur in overall en op grote werkschoenen rond. En hij kwam niet een keer voorbij, maar 5 of 6 keer. Wij zeiden al tegen elkaar dat hij het er om deed, telkens terug lopen omdat hij zogenaamd iets vergeten was, zodat hij alles lekker kon bekijken. Als saunagast voel je je dan echt ongemakkelijk.
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 12:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben het ook met Mintje eens. Ik ga toch niet voor niets naar een damesdag? Dan wil ik ook niet begluurd worden door een paar tuinmannen....
Die tuin kun je ook op andere dagen doen dan dinsdag.

Wel typisch dat de mannen het eens zijn met de gastvrouw en de vrouwen Mintje wel kunnen begrijpen.
Naar boven
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 2:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sluiten wij ons aan bij de dames op onze site, de tuinmannen kunnen best ergens anders aan het werk op dit grote complex.
Naar boven
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 5:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zat me nog te bedenken, Han en Stefan, waarom denk je dat die dames naar een damesdag gaan? JUIST! Omdat ze niet willen dat mannen hun bloot zien!!
En wat gebeurde er op die dag? Mannen zagen hen bloot! En het waren nog wel mannen die zelf in hun kleren zaten ook nog, dus nog bedreigender ook.
Nou, lekker dan, denk je lekker relaxed naar de sauna te kunnen, niet dus!
Mintje, ik zou net zo gereageerd hebben!
Naar boven
prinses43
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vrouwendag, damesdag, wat een onzin zeg. Iedereen loopt daar bloot, so what? Een man mag mij niet bloot zien.... waarom niet??? Shocked
Waar ben je bang voor??
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 54, 55, 56  Volgende
Pagina 2 van 56

Ga naar: