Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jan W Jaarkaart

|
Geplaatst: Do Sep 09, 2010 9:51 pm Onderwerp: |
|
|
[quote="kevin8"]@Driekus, ik neem aan dat je op Whulsbergen doelt? Wielrenners, en zeker de professionals en fanatieke amateurs scheren zich met het oogmerk van de aerodynamica. Dus ik neem aan in ieder geval zover dat de wielerbroek overgaat op gladde benen. En ook de armen zouden nog best wel eens geschoren kunnen worden. Het meeste verschil, lijkt mij, wordt dan gemaakt in de sprint of in een tijdrit vooral met wind tegen. Maar ja, iedere tiende of honderste van seconde kan nu eenmaal tellen. Ik neem aan dat met een klim bergop, zoals de Alpe d'Huez het veel minder zal uitmaken of je geschoren bent of niet.
[/quote]
De echte wielrenners scheren zich niet voor de aërodynamica maar om te voorkomen dar ze ontstekingen krijgen nadat ze een valpartij hebben meegemaakt.
Als de haartjes in de schaafplekken komen/groeien zit daar vuil van de straat op en ze blijven in de schaafplekken zitten met alle gevolgen van dien zoals ontstekingen en infecties |
|
Naar boven |
|
 |
Driekus 10 Badenkaart
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2010 11:46 am Onderwerp: |
|
|
Nou nee,
Eigenlijk aan Newbie en [email protected]
Met een tondeuse kan je de standen verzetten zodat je "een overgang" krijgt.
Maar als je kaal doet waar stop je dan ergens.
Ziet vlg's mij toch vreemd uit dan. |
|
Naar boven |
|
 |
Bigfoot Site Admin
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2010 11:52 am Onderwerp: |
|
|
Dan scheer je toch alleen je ballen?  |
|
Naar boven |
|
 |
[email protected] Jaarkaart
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2010 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
Ballen en iets erboven. Hij is ook niet zo heel erg behaard verder. Vind het er zelf niet gek uitzien, juist wel netjes. |
|
Naar boven |
|
 |
kevin8 Master of Sauna
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2010 5:24 pm Onderwerp: |
|
|
@Jan W: Ik had inderdaad het aspect van de ontstekingen bij een valpartij vergeten ook mee te nemen op het moment dat ik mijn reactie schreef.
En of het er vreemd uitziet? Dat valt wel mee, en er zullen er genoeg zijn die zich dan maar helemaal scheren.
 |
|
Naar boven |
|
 |
Meier 10 Badenkaart
|
Geplaatst: Di Sep 14, 2010 6:50 am Onderwerp: |
|
|
moet iedereen zelf weten.
Laatst aangepast door Meier op Zo Mei 28, 2017 1:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Ducky Los entree
|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2012 1:05 pm Onderwerp: schaamhaar |
|
|
Als je het lekker vindt moet je dat zeker doen en het ziet er mooier uit als zo'n hele bos schaamhaar. |
|
Naar boven |
|
 |
Bigfoot Site Admin
|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2012 10:22 pm Onderwerp: Re: schaamhaar |
|
|
Ducky schreef: | Als je het lekker vindt moet je dat zeker doen en het ziet er mooier uit als zo'n hele bos schaamhaar. |
Welkom op het forum! Hopelijk heb je ook andere sauna interesses behalve schaamhaar  |
|
Naar boven |
|
 |
|