SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

privesauna
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 01, 2006 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het wel grappig dat er plotseling een heleboel mensen met dezelfde soort vragen komen en allemaal als gast reageren... volgens mij zitten er een boel hier de kluit te belazeren...

enne: een prive sauna, die huur je prive af en daar zijn dan geen andere mensen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DJ
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 01, 2006 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Of het ene trekt het andere aan. Zoekmachines kunnen je op een hoop plaatsen brengen op het inet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Rene1010
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 01, 2006 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ach ja gasten met sexueel beladen vragen gaaaap, alles waar een sauna niet voor staat. Body en Mind in balans waarschijnlijk onbegrijpelijk voor velen. Misschien een idee om slechts geregistreerde forumgebruikers te laten posten. Waarom wordt alles wat mooi is zo lelijk gemaakt. . . . . . . .
Naar boven
DJ
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2006 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ach je hoeft het onderwerp niet te openen, laat staan reageren. Als er behoeft aan is zal het wel zo zijn.

Ik vind ook niet alles interessant en wat ik niet wil lezen, dat lees ik niet.
Beste oplossing denk ik? Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
roddy
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Mrt 25, 2006 11:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Om terug te komen op de Belgen; de Belgen (niet allemaal gelukkig) zijn doorgaans toch nog preutser dan d' Ollanders Crying or Very sad ; daarom zijn er volgens mij veel meer privťS in B dan in N. Mad .... de sfeer vind ik ook altijd helemaal "anders" in een B sauna t.o.v. een N. Shocked
Naar boven
Anna
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 26, 2006 12:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

roddy schreef:
Om terug te komen op de Belgen; de Belgen (niet allemaal gelukkig) zijn doorgaans toch nog preutser dan d' Ollanders Crying or Very sad ; daarom zijn er volgens mij veel meer privťS in B dan in N. Mad .... de sfeer vind ik ook altijd helemaal "anders" in een B sauna t.o.v. een N. Shocked

Is dat zo Roddy? Ik ben nog nooit in een Belgisch sauna/thermencomplex geweest, wat is er dan zo anders aan de sfeer?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 2:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb volgens mij ook eens een website van een saunacomplex gezien, weet niet meer welke, waar men 2 aan elkaar gekoppelde complexen had, een voor met badkleding en een zonder, en volgnes mij kom je in BelgiŽ ook nog aparte dames- en heren- sauna's danwel cabines tegen.
Typisch Belgisch, net zoals er nog nauwlijks naturistenstranden zijn.
Laughing
Naar boven
hopelozepuber
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 8:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ga gewoon met Peter Langhout reizen naar Spanje Razz Razz Razz , al inclusive.
Dus ook de sauna, en het kost bijna niets.

Naar een gewone durf ik nog steeds niet Embarassed Embarassed Embarassed
prinses43
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 1:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thermen Rosmalen heeft in zijn complex ook een privesauna-gedeelte, 2 uur voor 60 euro *shock*
Naar boven
guy.cras
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je met een groepje vrienden een privť sauna afhuurt dan is het
1 veel goedkoper dan een publieke
2 kom je geen freaks tegen die al die dingen doen waar hier op het forum over geklaagd wordt.

Buiten een beperkter infrastruktuur zie ik geen andere nadelen (nvdr dit is geen sluikreclame Razz )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 11:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

guy.cras schreef:
Als je met een groepje vrienden een privť sauna afhuurt dan is het
1 veel goedkoper dan een publieke
2 kom je geen freaks tegen die al die dingen doen waar hier op het forum over geklaagd wordt.

Buiten een beperkter infrastruktuur zie ik geen andere nadelen (nvdr dit is geen sluikreclame Razz )

FREAKS ????? Hallo verklaar je nader..Ons saunacomplex kan zo rond de 700 gasten behappen. Je wil toch niet beweren dat er 696 freaks lopen buiten die 4 die in een prive sauna zitten..hahhahah. Zou wat zijn zeg !!
Nou deze getallen zijn natuurlijk ff een beetje overdreven (dat snap je natuurlijk wel) maar hoe dan ook...ik kan ook niet zeggen dat er allemaal freaks lopen in de sauna.
Maar sommige mensen hebben waarschijnlijk gewoon behoefte aan een prive sauna..om wat voor reden dan ook,.,,,maar FREAKS ????? Nou nee hoor, gewoon normale mensen bij ons in de sauna..
Mzzl Blondy

guy.cras
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Jul 06, 2006 5:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Blondy,

ik bedoelde mensen met praktijke waar we hier allemaal over klagen (en terecht)
gasten die zweten op de banken
in het water zonder douche
se x hebben in de whirlpool
luidop praten in de cabine
water opgieten tot je "verdrinkt"

en noem maar op !

De privť sauna kan je delen met vrienden en daar kan je heel wat meer van verdragen en desnoods volgende week niet meer uitnodigen ( Confused )

Ik heb nooit bedoeld dat sauna-baders freaks zijn of de mensen die naar Elyseum gaan of what ever
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
martin72
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Sep 07, 2008 10:45 pm    Onderwerp: Nieuwe prive sauna beek en donk Reageer met quote

Kan het niet nalaten even te reageren. Ik zie veel reacties maar weinig antwoord op de de vraag van de zoektocht naar een prive sauna. Wij exploiteren zelf een prive sauna in Beek en Donk (ligt bij helmond in de buurt, voor de mensen die het niet kennen ) . Wij richten ons op mensen die het om wat voor reden dan ook niet prettig vinden om naar een openbare sauna te gaan of het gewoon leuk vinden om in klein gezelschap van de saunafaciliteiten gebruik te maken. De ruimte beschikt ondermeer over een finse sauna, whirlpool, zwembad en buitenplaats en is ingericht voor gebruik door max 4 personen. Wil je meer weten kijk dan op onze site www.saunazenter.nl . We ontvangen jullie graag!
Naar boven
oeroek
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 1:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een online campagne gestart, hehe. Ik zag jullie link al op meerdere sites voorbij komen.

Wat ik me altijd afvraag, wat voor publiek krijg je nou in je prive sauna. Gaat dit om mensen die met vrienden willen gaan en beschaamd zijn om bloot te lopen of zit jullie publiek meer in bijvoorbeeld de sexuele hoek?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
martin72
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Sep 13, 2008 8:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Oeroek, Klopt ben inderdaad een online campagne gestart. Publiek dat in onze sauna komt is erg divers. Varieert van stellen waarvan beiden, of de man of vrouw niet graag naar een openbare sauna gaan, vriendinnen die samen komen of wat we ook veel zien zijn mensen die vanwege hun geloofsovertuiging niet naar een gemengde sauna kunnen gaan. Kortom een normaal saunapubliek zonder allerlei bijbedoelingen. We zijn een sauna als alle anderen maar dan met meer privacy.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5

Ga naar: