SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Sauna erotisch?
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 10:30 pm    Onderwerp: Sauna erotisch? Reageer met quote

Misschien een wat controversiele vraag, maar vind je dat naar een sauna gaan ook erotisch kan zijn. En dan bedoel ik niet dat je daar in je eentje naar toe gaat om iemand "te scoren". Want dat lijkt me echt ranzig.
Maar dat je met je partner naar de sauna gaat en elkaar "stiekum" betast, of vinden jullie dit echt niet kunnen?
Naar boven
ton1957
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry doe ik het weer Confused een bericht plaatsen zonder in te loggen.

Maar de vraag komt dus van mij. Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Pieter
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 11:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In de sauna's waar ik geweest ben is het niet toegestaan, wat overigens niet wegneemt dat het wel gebeurd. Als het rustig is doe je er meestal niemand kwaad mee, maar als er mensen omheen zitten kan het storend/kwetsend zijn voor anderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
guy.cras
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 7:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erotiek hoeft niet per se te betekenen : stiekem betasten en zo.
Een dagje samen, ontspannen, en ook waarom niet naakt zijn kan erotiserend werken, natuurlijk.
Waarom hoeft dat te betekenen, direct seks en misschien zelfs met een vreemde ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
prinses43
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 11:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna is voor mij ontspanning, erotiek beoefen ik wel elders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nita
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 8:04 pm    Onderwerp: zeker Reageer met quote

Zeker kan sauna bezoek ook erotisch zijn, voor mij tenminste wel. Stiekem een beetje voelen, juist omdat het eigenlijk niet mag, is het extra spannend! Vind wel dat het wel zo moet dat je er geen anderen mee stoort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
ton1957
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Met erotisch bedoelde ik zeker niet seks, kgeloof ook dat erotiek niet gelijk iets met seks te maken heeft.

En ja we lopen daar toch allemaal bloot, en van steen of ijs zijn we ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Wil
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind de sauna wel iets erotisch hebben. De hele dag naakte mensen om je heen doet me wel iets. Je daar inhouden en dan een lekkere avond.
Naar boven
Will
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 1:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het wel erotisch. Lekker de hele dag naakt rondlopen. Genieten en toch ook naar andere mensen kijken. Zeker het zonnen vind ik lekker, en voor mij het lastigste om geen erectie te krijgen.
Maar dat maak ik savonds weer goed.
Naar boven
Frammetje
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het van wel.
Ik ga altijd met mijn vriendin, allebei geschoren en allebei altijd zin in elkaar.
Dus als we naakt in de sauna zijn dan vinden we dat aan de ene kant heerlijk ontspannend en aan de andere kant heerlijk spannend.
Soms 'plaagt' ze mij een beetje. Even aanraken, even per ongeluk haar been langs me heen schuiven. Even te langzaam haar benen bij elkaar doen als ze t.o. mij gaat zitten. etc. Tuurlijk is dat erotisch en tuurlijk blijft mijn 'reactie' niet uit. Meestal blijft het bij plagen en hebben we een heerlijke vrijpartij thuis.
Hoort dit? Eh nee, dat niet maar ja spannend en lekker is het wel.
Soms betrapt iemand ons, maar dat is dan altijd iemand die daarop uit was en daarop zijn hoop had gevestigd. We geven geen overlast en storen niemand met ons 'ongewenst' gedrag.
Nou niet allemaal over mij heen vallen a.u.b. Wink Very Happy
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Frammetje, misschien kan dat wel Question zolang er maar niemand het ziet of er last van heeft Evil or Very Mad
Is dat wel zo dan kan dat natuurlijk niet Embarassed
Dus al met al blijf je fatsoen houden en wees niemand tot last Cool
Naar boven
ton1957
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Dec 11, 2005 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou ik heb dit weekend in het zwembad van het saunacomplex heerlijk staan te kroelen met mijn vriendin. Ach gekleed zou je dat toch ook doen, dus waarom niet. Elkaar aanraken is blijkbaar toch zo'n taboe, terwijl door deskundigen is uitgezocht dat lichamelijk contact juist goed is voor de communicatie.

Dus met je benen langs elkaar schuiven zie ik niet echt iets erotisch in, maar mogelijk wel bij de gedachten die er achter zitten. Denk dus dan ook niet dat je er iemand mee stoort of aanstoot geeft.
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Dec 11, 2005 9:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eerlijk gezegd, vindt ik niet dat het in een sauna thuishoort.
Ook niet lekker kroelen in het zwembad.
In de sauna waar wij van het weekeind waren, was ook een stel heel erg bezig met elkaar. En niet zo maar even, iets vriendschappelijks, nee heel langdurig en heel intens. Eerst voor iedereen zichtbaar, en later (bleek toen wij er toevallig waren) in het buitenbad.
Prima dat mensen zulke dingen doen, we doen het zelf ook met zeer grote regelmaat, maar doe het prive en niet in een zwembad waar iedereen dat ziet.
Ook ik (en misschien wel heel erg ten onrechte) had er toch niet zulke frisse gedachten bij. Shocked
Verder wel een heel leuke saunamiddag gehad hoor Laughing
Naar boven
Rene1010
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Dec 11, 2005 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het klinkt wel leuk de sauna erotisch noemen maar het leidt uiteindelijk naar lust. Waar het op neerkomt is dat het naakt zijn aanleiding geeft tot sexuele verlangens. Dit is volgens mij niet echt de bedoeling van het sauna idee. Het is meer de naakte vrijheid en het schoon worden van binnen en van buiten. Als je daarbij de genegenheid voelt t.o.v. elkaar zonder dat er daarbij lichamelijk kontakt hoeft te zijn is het een mooi gevoel. Schoonheid zit immers niet alleen van buiten. Wanneer je dan samen lekker naar sauna gaat en herboren naar huis keert dan is het moment daar om elkaar lief te hebben en je te laten gaan in je eigen vertrouwde omgeving in een trance die de sauna heeft achtergelaten. Hiermee komt de sauna dichter in de buurt bij liefde dan bij erotiek het is trouwens niet voor niets dat wanneer je "betrapt" wordt tijdens de handtastelijkheden je verzocht wordt te stoppen en in het ergste geval de sauna te verlaten
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Dec 12, 2005 1:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga meestal alleen en dan speelt het probleem niet. Maar als wij beide de tijd vinden samen een dagje naar de sauna te gaan dan genieten we ook van elkaar. Heb je eindelijk een dag vrij, ben je samen en lekker relaxed...

Als je een ander uitje plant zoen/knuffel je mekaar toch ook wel eens! Echt intieme contacten worden trouwens nergens op prijs gesteld. Kortom in de sauna gedraag ik me niet veel anders dan in andere uitgaansgelegenheden.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9

Ga naar: