SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

De Thermen Rosmalen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2012 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik weet het niet , ik reed er dinsdagmiddag langs en er stonden maar erg weinig auto,s op de parkeerplaats , terwijl het er normaal zo volstond dat zelfs de naast gelegen parkeerplaats vrij vol stond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2012 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gister weer eens geweest. entree is verplaatst en geheel nieuw. daar kun je de keus maken in gekleed of naakt. alles is vanaf daar gescheiden, zelfs het restaurant. in de naaktsauna heb je nu de keuze uit een aantal binnensauna's en de kelosauna buiten. verder een stoomcabine, buiten zwembad, binnen zwembad, relaxbad en bubbelbad. beetje vergelijkbaar met de mogelijkheden van voor de brand, zij het in een nieuw modern jasje gestoken. binnen is een nieuwe koude hoek ingericht met heerlijke regendouches. dezelfde regendouches vind je ook in de warme douches. wat ik mis is het dompelbad binnen, dit was altijd net iets minder koud dan het buitendompelbad. nu is het een warm zgn verrassingsbad (enkele jetstreams).

voor het volle pond entree vind ik het wat beperkt wat je krijgt vergeleken met andere sauna's maar voor een actie-entree is het zeer zeker de moeite waard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2012 9:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Deze gehele zomer betaalde je toch slechts 15 euro voor een entree?
Question
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2012 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

yep! maar met 3 kids is het alsnog een aanslag op je portemonnee.
vergeten te melden dat we gister een super saunameester hadden. maakte van elke loyly iets moois en kon ook goed met de kids omgaan
Naar boven
Genieter2
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2012 11:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wel toevallig dat ze een actie hebben van 15 euro entree t/m oktober.
Het liep natuurlijk gewoon voor geen meter meer...

Hoorde in wandelgangen dat de eigenaar pas geleden vader is geworden, maar z'n vrouw alweer verlaten heeft voor een andere vrouw, die, als ik het goed begrepen heb, nu ook zwanger van hem is.

Deze ondernemer houdt van nature dus erg van verandering, dus we kunnen het hem misschien niet kwalijk nemen, dat deze sauna zo vaak verandert van beleid, personeel etc. Aard van het beestje...

Dus zou me niet verbazen als die kledingsauna weer even snel verdwijnt, als dat ie gekomen is....
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2012 12:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Genieter2 schreef:

Hoorde in wandelgangen dat de eigenaar pas geleden vader is geworden, maar z'n vrouw alweer verlaten heeft voor een andere vrouw, die, als ik het goed begrepen heb, nu ook zwanger van hem is.

Deze ondernemer houdt van nature dus erg van verandering, dus we kunnen het hem misschien niet kwalijk nemen, dat deze sauna zo vaak verandert van beleid, personeel etc. Aard van het beestje...

Dus zou me niet verbazen als die kledingsauna weer even snel verdwijnt, als dat ie gekomen is....

Dan schiet op dat vlak wel raak dus!
Naar boven
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2012 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oe, dat zou wel heel sneu zijn voor haar. was/ is echt een leuke meid met hart voor de zaak.
vorige week was het overigens druk zat. kelo zat telkens vol met de opgietingen. geklede deel schijnt redelijk bezocht te worden
Naar boven
Genieter2
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2012 6:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben benieuwd of en hoeveel mensen van het geklede gedeelte de overstap maken naar het naakte gedeelte...

Kan me niet voorstellen, dat er mensen overstappen van het naakte gedeelte naar het geklede gedeelte.
Naar boven
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2012 1:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zijn vorige week geweest in het naakt gedeelte en het moet gezegd je merkt er helemaal niets van dat er nog een ander gedeelte is , verder is alles aanwezig een goede stoomcabine een infra rood cabine een kelosauna en verder nog 3 verschillende sauna,s binnen , kritiek puntje is alleen dat de aangegeven temperaturen niet kloppen en dat er binnen geen dompelbad is , het eten was goed we hebben een leuke middag gehad voor een reeel bedrag , je kunt er met z,n tweeen voor 25 euro verblijven als je gebruik maakt van optimel kortings bon .
voor dat geld word er voldoende geboden
Naar boven
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2012 7:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

idd, maar de reguliere 25 euro per persoon vind ik veel te hoog gegrepen.
Naar boven
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2013 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik kreeg gisteren een mailtje van sauna de thermen dat ze nu eindelijk na alle negatieve zaken weer eens iets positiefs konden melden en dat ze per 22 juni een doorstart gemaakt hadden , ik wist niet eens dat ze gesloten waren
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2013 8:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wl.t schreef:
ik kreeg gisteren een mailtje van sauna de thermen dat ze nu eindelijk na alle negatieve zaken weer eens iets positiefs konden melden en dat ze per 22 juni een doorstart gemaakt hadden , ik wist niet eens dat ze gesloten waren

Volgens mij zijn ze niet of nagenoeg niet gesloten geweest. Ik zal meteen maar een nieuwe topic openen onder nieuws. Wink
Met enige regelmaat check ik via Google op nieuws uit de saunabranche. Dit nieuws is er doorheengeglipt, waarschijnlijk omdast ze niet gesloten zijn geweest.
Het gebeurt wel vaker dat ondanks een faillissement een bedrijf gewoon geopend is en personeel doorwerkt. Een nog geopend, werkend bedrijf is nogal vaak makkelijker te doorstarten. Van al die keren dat ik er geweest ben en dan zeker ook de laatste keren, had ik de indruk dat ze zeer loyaal en betrokken personeel hebben.
Het vreemde vond ik ook dat er op de website van de Thermen waar ik onlangs nog op gekeken heb niets vermeld werd.
Naar boven
tio
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Jul 07, 2013 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

klopt, we zijn niet gesloten geweest. we hebben redelijk snel de doorstart kunnen maken. dus gelukkig heb ik mn baan nog:)
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Jul 08, 2013 8:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

tio schreef:
klopt, we zijn niet gesloten geweest. we hebben redelijk snel de doorstart kunnen maken. dus gelukkig heb ik mn baan nog:)

En als jij nog regelmatig ook opgietingen verzorgt, dan blijven de mensen gewoon komen. En ik ook weer eens een keer, maar dan moet ik wel weten wat je (vaste) dag/dagen is/zijn dat jij opgiet. Very Happy
Naar boven
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 09, 2013 10:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik kreeg net een mailtje met een geweldige aanbieding namelijk entree en een behandeling van 25 minuten voor maar 35 euro en dan kun je een gezichtsbehandeling een hamam- of een massage krijgen , dat is nog eens een echt goede aanbieding en ik durf dan wel te voorspellen dat het druk gaat worden
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

Ga naar: