Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
SaunaGids Jaarkaart
|
Geplaatst: Do Dec 20, 2012 11:10 am Onderwerp: Sauna Review; Thermen Houten |
|
|
Sauna Review; Thermen Houten
Betekent een verbouwing per definitie verbetering?
Naar aanleiding van de verbouwing bij Thermen Houten,
hebben wij onze kersverse reviewer Peter de Vries
op pad gestuurd. Lees hier zijn bevindingen.
Sauna Review; Thermen Houten |
|
Naar boven |
|
 |
Han Site Admin
|
Geplaatst: Do Dec 20, 2012 4:49 pm Onderwerp: |
|
|
Goede review waardoor de lezer een goed beeld krijgt van deze sauna.
Nog beter zou zijn als Peter als "mystery" guest nog een aantal sauna's in het land gast bezoeken en hierover een verslag schrijft.
Over het algemeen schrijven mensen wel iets op over het bezoek aan een sauna maar dan wel in de negatieve sfeer.
Positieve recensies zie je minder dan negatieve.
Dit gezegd hebbende zal ik zelf een verhaaltje schrijven over ons recente bezoek aan Lucaya Oss. Hier waren we vele jaren geleden eens geweest (voor de brand...). _________________ Saunacultuur: maak Nederland badkledingvrij! |
|
Naar boven |
|
 |
PoppeSchuitema Jaarkaart

|
|
Naar boven |
|
 |
SaunaGids Jaarkaart
|
Geplaatst: Vr Dec 21, 2012 8:09 am Onderwerp: |
|
|
Graag Han! Wellicht dat we het kunnen plaatsen tegen die tijd. En Poppe bedankt, ik zal het doorgeven aan Peter. |
|
Naar boven |
|
 |
simspaan 10 Badenkaart
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2013 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
Wat sneu, nou is daar brand geweest. Daarom gesloten tot 11 januari. |
|
Naar boven |
|
 |
whulsbergen Jaarkaart
|
|
Naar boven |
|
 |
kevin8 Master of Sauna
|
Geplaatst: Di Jan 08, 2013 11:58 am Onderwerp: |
|
|
Quote: | RTV Utrecht:"Twee maanden geleden kreeg Thermen ook al te maken met een brand. Toen woedde er een grote brand in de sauna Bussloo bij Apeldoorn." |
RTV Utrecht is wel heel erg slecht geïnformeerd. Thermen Houten was als zelfstandig Sauna & Thermen bedrijf aangesloten bij de Thermen en Beauty Group en is enige tijd geleden overgenomen door International Wellness Resorts (IWR) waartoe ook Thermen Tilburg, De Veluwse Bron en Elysium behoren. Thermen Bussloo in Voorst bij Apeldoorn is, voor zover ik geïnformeerd ben, geheel onafhankelijk èn niet aangesloten bij de Thermen en Beauty Group èn niet overgenomen of in eigendom van de IWR!!!
Dit staat wel heel erg slordig. Bij sommige mensen zou nu de indruk kunnen ontstaan dat 'Thermen', zelfs ten opzichte van niet 'Thermen' saunabedrijven, een extra hoog risico op brand hebben.

Laatst aangepast door kevin8 op Wo Jan 09, 2013 11:29 am, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
whulsbergen Jaarkaart
|
Geplaatst: Wo Jan 09, 2013 8:35 am Onderwerp: |
|
|
kevin8 schreef: | Quote: | RTV Utrecht:"Twee maanden geleden kreeg Thermen ook al te maken met een brand. Toen woedde er een grote brand in de sauna Bussloo bij Apeldoorn." |
RTV Utrecht is wel heel erg slecht geïnformeerd. Thermen Houten was als zelfstandig Sauna & Thermen bedrijf aangesloten bij de Thermen en Beauty Group enis enige tijd geleden overgenomen door International Wellness Resorts (IWR) waartoe ook Thermen Tilburg, De Veluwse Bron en Elysium behoren. Thermen Bussloo in Voorst bij Apeldoorn is, voor zover ik geïnformeerd ben, geheel onafhankelijk èn niet aangesloten bij de Thermen en Beauty Group èn niet overgenomen of in eigendom van de IWR!!!
Dit staat wel heel erg slordig. Bij sommige mensen zou nu de indruk kunnen ontstaan dat 'Thermen', zelfs ten opzichte van niet 'Thermen' saunabedrijven, een extra hoog risico op brand hebben.
 |
Volgens mij is het nieuws dat er (weer eens) een sauna forse brandschade oploopt. Wanneer je als krant dan ook elke keer de actuele bedrijfsprofielen moet gaan uitspitten, kun je jezelf wel opheffen. |
|
Naar boven |
|
 |
kevin8 Master of Sauna
|
Geplaatst: Wo Jan 09, 2013 11:34 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben het opzich wel met je eens, maar hier staat het net zo alsof alle 'Thermen' met elkaar te maken hebben, terwijl tegenwoordig zowat ieder zichzelf respecterend saunabedrijf zichzelf Thermen noemt. En dit feit had RTV Utrecht toch wel heel gemakkelijk kunnen weten.
 |
|
Naar boven |
|
 |
|