SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

HELP Sauna Drôme te blijven bestaan!!!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sebastiaan62
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2010 9:38 pm    Onderwerp: HELP Sauna Drôme te blijven bestaan!!! Reageer met quote

http://www.destentor.nl/regio/veluwewest/7819654/Buurman-Sauna-Drome-haalt-in-publicatie-de-Stentor-fors-uit.ece#pl

U vindt het stemformulier in de rechter kolom; helemaal naar beneden scrollen. Stem met "Ja", Je hoeft je naam niet eens te noemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2010 10:16 pm    Onderwerp: Re: HELP Sauna Drôme te blijven bestaan!!! Reageer met quote

sebastiaan62 schreef:
http://www.destentor.nl/regio/veluwewest/7819654/Buurman-Sauna-Drome-haalt-in-publicatie-de-Stentor-fors-uit.ece#pl

U vindt het stemformulier in de rechter kolom; helemaal naar beneden scrollen. Stem met "Ja", Je hoeft je naam niet eens te noemen.

Ik weet niet waarom je dit artikel twee keer plaatst, maar vooruit.
Ik wil me niet in een heel politiek steekspel mengen want ik ken de in/outs van deze zaak niet.

Ik ken uiteraard wel de Sauna Drome, (vroeger met een andere naam), deze sauna bestaat al heel lang, uiteraard met steun van de Gemeente Putten.
Er zijn in het verleden illegale bouwwerken uitgevoerd wat niet juist is. Niemand mag illegaal bouwen dus Sauna Drome ook niet.
Aan de andere kant heeft de eigenaar steun ontvangen van zowel de Gemeente Putten als de provincie Gelderland om toch uitbreidingsplannen officieel te regelen. Dat een buurman dan weer roet in het eten gooit is vreemd.
Je mag aannemen dat de eigenaar van goede wil is en ook met de juiste vergunningen wil werken. Dat er in het verleden fouten zijn gemaakt zal wel waar zijn maar op een gegeven moment moet je wel verder. Zet dus een punt achter de vergunningen en zorg dat e.e.a. goed geregeld wordt.
Dat lijkt me een taak voor de Gemeente en de provincie en niet voor de buurman. Die heeft daar niets mee te maken zolang hij geen overlast ondervindt.

Aangezien de sauna daar al 25 jaar of meer zit zal het de buurman niet ontgaan zijn dat hij naast dit bedrijf woont. Daar zul je mee moeten leven.

Wat wel raar is dat de Gemeente Putten opeens geheimzinnig gaat doen en achter gesloten deuren gaat vergaderen. Dat willen we in Nederland niet.
Achterkamertjes politiek zitten we niet op te wachten. Vandaar denk ik alle commotie. Het gaan niet alleen om een vergunning voor uitbreiding maar waarschijnlijk om veel meer.

Lees ook:
http://www.deputtenaer.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Crisisberaad-over-sauna.638460.news
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
sebastiaan62
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2010 1:04 am    Onderwerp: Re: HELP Sauna Drôme te blijven bestaan!!! Reageer met quote

Han, de reden dat ik het twee keer heb geplaatst is dat ik moeilijk kon kiezen tussen sauna's in het Noorden of Zuiden. Putten ligt in het Midden en wordt bezocht door mensen die zowel uit Noordelijke als Zuidelijke richting komen.
Vandaar de dubbele aandacht (zeker omdat het al heel snel 20 december is!)
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2010 11:41 am    Onderwerp: Re: HELP Sauna Drôme te blijven bestaan!!! Reageer met quote

sebastiaan62 schreef:
Han, de reden dat ik het twee keer heb geplaatst is dat ik moeilijk kon kiezen tussen sauna's in het Noorden of Zuiden. Putten ligt in het Midden en wordt bezocht door mensen die zowel uit Noordelijke als Zuidelijke richting komen.
Vandaar de dubbele aandacht (zeker omdat het al heel snel 20 december is!)

Ja, dat begrijp ik wel.
Dit forum heeft helaas geen onderscheid gemaakt tussen Noord, Midden en Zuid Nederland dus moet je voor Putten, Hierden, Voorst e.d. zelf maar bepalen of dit Noord of Zuid is.
Naar boven
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2010 10:33 pm    Onderwerp: Re: HELP Sauna Drôme te blijven bestaan!!! Reageer met quote

Han schreef:
Aangezien de sauna daar al 25 jaar of meer zit zal het de buurman niet ontgaan zijn dat hij naast dit bedrijf woont. Daar zul je mee moeten leven.

Tja, zo gaat dat in Nederland. Ik kan me nog herinneren dat een groep bewoners van een nieuwbouwflat naast het circuit van Zandvoort met redelijk succes ging protesteren tegen het lawaai van de raceauto's.
Dat weet je toch als je daar gaat wonen? Wat lopen ze dan achteraf te zeiken? Maar nee hoor, de politici gaan daar gewoon in mee, afhankelijk van het aantal stemmen dat dat oplevert en de populariteit van het onderwerp.
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vanavond (nu) is de vergadering.
Ik ben benieuwd of de media ook het zwijgen wordt opgelegd.
Morgen misschien meer nieuws hierover.

http://www.putten.nl/Bestuursinformatie/Gemeenteraad/2010/Raadsvergadering_van_20_12_2010/Agenda
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Dec 21, 2010 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lees hier alles over wat gisteren in Putten is gebeurd:

http://www.deputtenaer.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Crisisberaad-over-sauna.639702.news

(toch maar even in beide onderwerpen gezet, Sauna Noord/Zuid)

En over de eigenaar Hans Lebbink en buurman Evert van der Linde
http://www.deputtenaer.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Hans-Lebbink-en-Evert-van-der-Linde-over.639701.news
Naar boven
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Dec 26, 2010 1:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

De Puttenaer schreef:
Alle raadsleden hebben een envelop met raadsstukken ontvangen. Op de envelop staat in rode letters ‘persoonlijk’ en ‘vertrouwelijk.’ Belangrijker is echter nog dat er op elke pagina van het document zelf met rode letters staat ‘geheim.’
...
De vergadering begint openbaar, wordt geopend, het gebed zal worden uitgesproken en publiek en pers kunnen dan weer vertrekken. En zo gebeurde het ook.

Als je dit leest zou je denken dat het over ontucht in een kinderdagverblijf gaat of zo, maar nee: het gaat over Saunadrome, het Sodom en Gomorra van Putten!
Ik zou zeggen: laten die zwartkousen voortaan hun gebed achter gesloten deuren houden en de rest gewoon in het openbaar.
francisca
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2012 7:31 am    Onderwerp: Bijbelbelt Hierden en Putten Reageer met quote

tja zo gaat dat in de zwaluwhoeven en putten. maar ssuna drome is fantastisch. vooral de grot vind ik te gek.
wel een zwartekousen toestyand daar bij de zwarte kousen. niet in Drome, wel in zwaluwhoeve. als je elkaar daar aanraakt dreigen ze gelijk met politie, je wordt als misdadiger behandeld.je moet daar mensen aangeven(ja, echt) als je ziet dat je ziet dat mensen elkaar aanraken. in elysium krijg je gewoon een waarschuwing. ze zijn niet veel gewend dara in de bijbelbelt. nooit problemen gehad in Drome. hoop dat ze blijven bestaan.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2012 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op het forum Francisca!

Ik vind wel dat je je reactie mag nuanceren.
Zomaar iets roepen vanuit het niets levert weinig op, bovendien reageer je op een oud topic...

Zoals vaker gezegd hier op het forum heeft de Bible Belt weinig of niets te maken met de sauna's die toevallig in dit gebied liggen.
Zoals je wellicht wel weet zijn de genoemde sauna's ook gewoon geopend op zondag en daar heeft de lokale bevolking geen enkel probleem mee.
Als er al problemen mochten zijn is dit te wijten aan de gasten zelf die zich niet aan de huisregels houden.
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2012 7:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom zeer regelmatig in de Zwaluwhoeve en ben vroeger ook vaste gast geweest bij de Saunadrome en ik zie weinig verschil in beleid bij beide sauna's omtrent intimiteiten. In beide gevallen is lichamelijk contact in de zwembaden bijv. verboden. Alleen gebeurt het bij de Zwaluwhoeve veel vaker dat stelletjes over de grens gaan, en daar wordt dan wat van gezegd. Maar dreigen met politie heb ik nog nooit meegemaakt. Meestal wordt er gezegd dat het niet mag en als je dan gewoon stopt hoor je er niks meer van.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: