SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

elysium

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Nov 29, 2010 10:16 am    Onderwerp: elysium Reageer met quote

Afgelopen week bij elysium in bleiswijk geweest, blijft een prettig complex !

Minpunten:
Douches, werken niet allemaal even goed, soms even helemaal geen water, niet verstelbaar, slappe straal
Kluisjes, als je met 2 personen komt kan het zijn dat je beide aan de ander kant van de kleedkamer een kluisje krijg, verder zijn de kluisjes vrij krap.
Horeca,soms traag, meerdere keren meegemaakt dat de lunch eerder klaar is dan het drankje, koffie niet warm genoeg (meer) maar goede porties eten en ruim belegde broodjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Meier
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 9:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen weekend geweest.
Mooi complex, maar wat een drukte.
Vond het later op de middag echt te druk worden.
Op elkaar gepakt in de gangetjes.

De kluisjes vond ik geen probleem.
Gewoon met z'n 2tjes bij een bankje omkleden en spullen
verdelen over de 2 kluisjes.

De polsbandjes waren wel goed vergeleken met Devarana.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2010 9:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Meier schreef:
Afgelopen weekend geweest.
Mooi complex, maar wat een drukte.
Vond het later op de middag echt te druk worden.
Op elkaar gepakt in de gangetjes.

De kluisjes vond ik geen probleem.
Gewoon met z'n 2tjes bij een bankje omkleden en spullen
verdelen over de 2 kluisjes.

De polsbandjes waren wel goed vergeleken met Devarana.

Elysium moet je eigenlijk ook bij voorkeur niet in het weekend bezoeken. Vooral de zondag kan het er erg druk zijn. Wink
Naar boven
Meier
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 9:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Snap het Kevin. Maar goed, als je doordeweeks niet altijd kunt moet je maar in het weekend. De winterdag wil ik toch wel een wat groter complex met meer faciliteiten.
Devarana bijvoorbeeld was ook erg druk, maar het lijkt of de mensen daar opgaan in het complex. Elysium is erg mooi, maar ik denk dat ik de volgende keer niet weer in het weekend ga. De veluwse bron maar eens proberen Wink
Naar boven
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2010 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Meier schreef:
Elysium is erg mooi, maar ik denk dat ik de volgende keer niet weer in het weekend ga.

Ga er maar niet van uit dat het op vrijdag of maandag veel rustiger is dan in het weekend.
Ik heb trouwens de ervaring dat het zondag avonds juist heel rustig kan zijn; de meeste mensen moeten de volgende ochtend weer vroeg op en veel mannen willen het voetbal ook niet missen.
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Dec 16, 2010 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pragel schreef:
Meier schreef:
Elysium is erg mooi, maar ik denk dat ik de volgende keer niet weer in het weekend ga.

Ga er maar niet van uit dat het op vrijdag of maandag veel rustiger is dan in het weekend.
Ik heb trouwens de ervaring dat het zondag avonds juist heel rustig kan zijn; de meeste mensen moeten de volgende ochtend weer vroeg op en veel mannen willen het voetbal ook niet missen.

Ik zou het knap vinden als jij ervaringen hebt op maandagen. Verder is mijn ervaring dat het zondag overdag stervensdruk is en alleen 's avonds tegen achten begint het wat rustiger te worden. De dinsdagen en vaak ook woensdagen en soms ook donderdagen vind ik best meevallen. Zeker in vergelijking met bijv. de Zwaluwhoeve.
Wink
Naar boven
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2010 10:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
Ik zou het knap vinden als jij ervaringen hebt op maandagen. Wink

Ha ha Kevin, scherp opgemerkt, je hebt gelijk: op damesdagen mag ik er niet in Crying or Very sad en op badkledingdagen wil ik er niet in Evil or Very Mad!
De drukke maandag heb ik bij andere sauna's ervaren.
velour100
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Dec 29, 2010 6:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren voor het eerst naar Elysium geweest. Wat een groot complex zeg.. poehee.. Het was natuurlijk in de Kerst vakantie, dus īs middags was het heel druk. Gelukkig had ik de sauna toegang gereserveerd.

Eenmaal binnen, viel het me best mee met de drukte. Ook in de sauna, waar het op dat moment best druk was, was het stil. En dat terwijl het niet eens een stilte sauna was. Hoe dan ook, ik vond dat positief.

Rond 17.00 merkte ik dat er veel mensen weg gingen. Het werd aanmerkelijk rustiger. En dat kwam voor mij alleen maar beter uit. Want op die manier, kon ik nog meer genieten Wink.

Het enige wat mij wel verbaasde, was dat er veel stelletjes in het zwembad wel erg close waren. Dit was mij in andere sauna bedrijven nog niet opgevallen. Daar wordt ook duidelijk aangegeven dat ongewenst, maar ook gewenste intimiteiten niettoegestaan zijn.

Hier heb ik die spelregels nergens zien hangen, en werd er ook zeker niet op gelet.

Verder, een prima complex. Lekker ruim opgezet. Ik ga zeker nog een keer terug!
velour100
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2011 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag weer naar Elysium geweest. Het was weer heerlijk. Ik had van tevoren een AH Wellness kaartje gekocht. En gereserveerd voor de Rasul behandeling.

Moet eerlijk zeggen dat dat niet echt heel erg bijzonder was. Maar goed, heb het in ieder geval een keertje mee gemaakt.

Wat ik wel vreemd vond, dat de sauna handdoek die bij het arrangement zat, niet echt groot was. Ik vermoed iets van 140 bij 70. Dus, met ander woorden, ik lag dus nog met een stuk benen op de bank, zonder handdoek.

Dus ik was nog ff terug geweest naar de receptie, om te vragen of er misschien nog een grotere versie was, maar nee, die waren er niet.

Heel apart, dat een sauna bedrijf, van deze omvang, geen 'echte' sauna handdoeken hebben.

Maar goed, het zat bij het voornoemde arrangement.

Verder heb ik wel heerlijk van alle sauna faciliteiten kunnen geniete.
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2011 9:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was afgelopen vrijdag naar Elysium. Het was heerlijk weer en behoorlijk druk, dat zal ook wel met de najaarsvakantie te maken hebben.

Ik ben daar in een bad aan de praat ben geraakt met een aardige dame die het ook minder prettig vind om alleen naar de sauna te gaan. Het werd voor ons beide een extra leuke middag en avond en we hebben al een afspraak staan voor het volgend bezoek. Wat me hier op het forum niet lukte (het vinden van een nieuw sauna maatje) lijkt nu 'op de ouderwetse manier' dus toch te zijn gelukt. Smile
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2011 6:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

@Pragel Leuk voor je!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: