SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Ongesteld...ga je naar de sauna of niet?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

ongesteld..ga je dan naar de sauna of niet..
reacties van vrouwen- ja is normaal
20%
 20%  [ 16 ]
reacties van vrouwen- nee gewoon thuisblijven
27%
 27%  [ 22 ]
reacties van mannen -ja is normaal
30%
 30%  [ 24 ]
reacties van mannen- nee gewoon thuisblijven
22%
 22%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 80

Auteur Bericht
Laura
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2009 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nooit maar dan ook nooit zal ik gaan als ik ongesteld ben, bah ik vind dat echt heel smerig. Zojuist weer een dagje gepland in november, maar eerst de agenda erbij gepakt, lekker tussen de menstruatie in gaan zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter w
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Okt 15, 2009 7:26 pm    Onderwerp: ongesteld en naar de sauna Reageer met quote

Dat heb je goed gezegd Laura.
Naar boven
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 18, 2009 3:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een spiraal dus ik wordt bijna niet ongesteld op een paar druppels na. Ik probeer het echter wel zo plannen dat ik niet ga als ik ongesteld ben. Er zijn tenslotte zat andere dagen die ook kunnen.
Naar boven
Charlotte1975
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laura schreef:
Nooit maar dan ook nooit zal ik gaan als ik ongesteld ben, bah ik vind dat echt heel smerig. Zojuist weer een dagje gepland in november, maar eerst de agenda erbij gepakt, lekker tussen de menstruatie in gaan zitten.

Wat is er smerig aan? Sorry hoor, maar met tampon in verlies je echt niks.
Zonder tampon buiten je menstruatie verlies je altijd een beetje afscheiding, dat is pas smerig in een sauna (en al helemaal in een stoombad waar je met je blote doos op een bankje zit)
Dus eigenlijk kun je concluderen dat het dragen van een tampon hygiŽnischer is. (ongesteld of niet)
Naar boven
Laura
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2010 2:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Charlotte1975 schreef:
Laura schreef:

Wat is er smerig aan? Sorry hoor, maar met tampon in verlies je echt niks.
Zonder tampon buiten je menstruatie verlies je altijd een beetje afscheiding, dat is pas smerig in een sauna (en al helemaal in een stoombad waar je met je blote doos op een bankje zit)
Dus eigenlijk kun je concluderen dat het dragen van een tampon hygiŽnischer is. (ongesteld of niet)

Beste Charlotte, ik weet niet hoe jouw menstruaties verlopen, daarin ben ik ook niet echt geinteresseerd Wink maar die van mij zijn vrij heftig. Dus doorlekken is zo gek nog niet.

Daarbuiten vind ik zo'n idioot touwtje tussen je benen echt geen gezicht. En lichaamsvocht en -sappen scheidt iedereen wel uit, daar doe je niks aan. Kwestie van zelf zo hygienisch mogelijk zijn.
Naar boven
prinses43
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Za Jan 09, 2010 10:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik knip t touwtje af, zie je er niks van.
Naar boven
Charlotte1975
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 19, 2010 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laura schreef:

Beste Charlotte, ik weet niet hoe jouw menstruaties verlopen, daarin ben ik ook niet echt geinteresseerd Wink maar die van mij zijn vrij heftig. Dus doorlekken is zo gek nog niet.

Daarbuiten vind ik zo'n idioot touwtje tussen je benen echt geen gezicht. En lichaamsvocht en -sappen scheidt iedereen wel uit, daar doe je niks aan. Kwestie van zelf zo hygienisch mogelijk zijn.

Die van mij waren (heb nu een spiraal) vrij heftig, dat duurde twee dagen en daarna werd het minder. In de mindere dagen ging ik gewoon naar de sauna.
Het touwtje duw ik naar binnen Wink en dan zie je er niks van.

Ik weet dat iedereen lichaamsvocht afscheid, vind ik totaal geen probleem. Ik reageerde alleen op de opmerking van Laura, dat ze het zo vies vind om tijdens de menstruatie naar de sauna te gaan. Ik maakte toen de vergelijking dat met tampon hygiŽnischer is dan zonder, alleen om iets duidelijk te maken.
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2010 1:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als jullie die touwtjes er maar af knippen, dat ziet er echt 'lullig' uit
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Mrt 04, 2010 11:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bigfoot schreef:
Als jullie die touwtjes er maar af knippen, dat ziet er echt 'lullig' uit

Dat hoeft nu niet meer: http://www.saunagids.nl/nieuws-sauna/nieuw-product-wellness-tampon.php

Wink
Naar boven
kim89
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Mrt 04, 2010 12:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wahha wat een probleem wordt er hier veroorzaakt...
als degene zich goed voelt en weet dat zij niks zal verliezen, dan is het probleem toch niet groot? het is niet zo hygienisch als er dan toch iets langs gaat, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt ook niet buiten de sauna...

ik ga zelf ook liever de sauna niet in hoor als ik ongesteld ben, ik heb dan altijd het idee dat iedereen het weet Razz en als ik dan toch ga dan gebruik ik idd tampon en heb ik nergens last van, ook neit van het touwtje, want die duw ik ook dusdanig weg dat je die dus echt niet kan zien, zelfs niet als je tegenover mij zou zitten zeg maar Razz

die nieuwe tampon 'wellness tampon' vind ik dus echt niks.. en dat heb ik daar ook bij gezet Razz
Naar boven
Linda 72
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Apr 30, 2010 7:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kim89 schreef:
wahha wat een probleem wordt er hier veroorzaakt...
als degene zich goed voelt en weet dat zij niks zal verliezen, dan is het probleem toch niet groot? het is niet zo hygienisch als er dan toch iets langs gaat, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt ook niet buiten de sauna...

ik ga zelf ook liever de sauna niet in hoor als ik ongesteld ben, ik heb dan altijd het idee dat iedereen het weet Razz en als ik dan toch ga dan gebruik ik idd tampon en heb ik nergens last van, ook neit van het touwtje, want die duw ik ook dusdanig weg dat je die dus echt niet kan zien, zelfs niet als je tegenover mij zou zitten zeg maar Razz

die nieuwe tampon 'wellness tampon' vind ik dus echt niks.. en dat heb ik daar ook bij gezet Razz

Nee die wellness tampon is inderdaad niks, ik gebruik een gewone tampon en knip het touwtje af zo zie je er niets van. En voor bloedverlies ben ik ook niet bang, dit is me ook nooit gebeurt
groetjes
Linda
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: