Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ricardo Jaarkaart

|
Geplaatst: Za Mrt 06, 2010 7:05 pm Onderwerp: |
|
|
Frankie schreef: | ricardo: boerensauna? waar was je geweest dan? bij brabantsauna soms? |
Yep  _________________ Beschaving vraagt geen kleding,
Ongekleed gaan vraagt beschaving! |
|
Naar boven |
|
 |
Frankie Jaarkaart

|
Geplaatst: Za Mrt 06, 2010 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
goh, ik wist niet dat die nog bestond. is dat de moeite waard? je hoort of leest er nooit iets over. wat is er zoal? |
|
Naar boven |
|
 |
Ricardo Jaarkaart

|
Geplaatst: Zo Mrt 07, 2010 12:24 pm Onderwerp: |
|
|
Het is een kleine sauna maar beregezellig. Niet duur maar geen overdreven luxe. Ze zijn aan het verbouwen en dat gaat tussen alles door.
Ze hebben een buitensauna, een binnensauna, en stoomcabine en een infraroodsauna. De douches en voetenbaden dompelbad zijn drastisch aangepakt. Binnenkort gaat het bargedeelte eraan en dan is het even behelpen met een tent in de tuin. _________________ Beschaving vraagt geen kleding,
|
Naar boven |
|
 |
Frankie Jaarkaart

|
Geplaatst: Zo Mrt 07, 2010 8:33 pm Onderwerp: |
|
|
toch eens een keer gaan kijken dan, is maar een kleine 10 min. hier vandaan. de maas over haha
hoe gaat het nu met je naar omstandigheden? |
|
Naar boven |
|
 |
Ricardo Jaarkaart

|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 4:42 am Onderwerp: |
|
|
Ups and Downs maar het gaat de goeie kant op _________________ Beschaving vraagt geen kleding,
|
Naar boven |
|
 |
kim89 50 Badenkaart
|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 8:38 am Onderwerp: |
|
|
als ik de foto's zie die op hun website staat, vind ik het niet de moeite waard om daar naartoe te gaan. maar wie weet ziet het er beter uit als ze klaar zijn met verbouwen.. dan misschien een keer daar kijken  |
|
Naar boven |
|
 |
Ricardo Jaarkaart

|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 3:26 pm Onderwerp: |
|
|
kim89 schreef: | als ik de foto's zie die op hun website staat, vind ik het niet de moeite waard om daar naartoe te gaan. maar wie weet ziet het er beter uit als ze klaar zijn met verbouwen.. dan misschien een keer daar kijken  |
Het is niet zo dat je er een hele dag terecht kan - hij is ook alleen maar 's avonds open, maar het is om er even uit te zijn heel erg goed voor weinig geld. _________________ Beschaving vraagt geen kleding,
|
Naar boven |
|
 |
robbie Löylymeester

|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ricardo schreef: | kim89 schreef: | als ik de foto's zie die op hun website staat, vind ik het niet de moeite waard om daar naartoe te gaan. maar wie weet ziet het er beter uit als ze klaar zijn met verbouwen.. dan misschien een keer daar kijken  |
Het is niet zo dat je er een hele dag terecht kan - hij is ook alleen maar 's avonds open, maar het is om er even uit te zijn heel erg goed voor weinig geld. |
Ik heb ook op de foto's gekeken en denk: dat kan veel beter in Brabant! Ben in Lucaya in Oss geweest en in Eindhoven. _________________ http://www.sauna-wellness-winterswijk.nl
genieters leven langer en gelukkiger. |
|
Naar boven |
|
 |
Ricardo Jaarkaart

|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 3:39 pm Onderwerp: |
|
|
robbie schreef: | Ricardo schreef: | kim89 schreef: | als ik de foto's zie die op hun website staat, vind ik het niet de moeite waard om daar naartoe te gaan. maar wie weet ziet het er beter uit als ze klaar zijn met verbouwen.. dan misschien een keer daar kijken  |
Het is niet zo dat je er een hele dag terecht kan - hij is ook alleen maar 's avonds open, maar het is om er even uit te zijn heel erg goed voor weinig geld. |
Ik heb ook op de foto's gekeken en denk: dat kan veel beter in Brabant! Ben in Lucaya in Oss geweest en in Eindhoven. |
Oss vind ik nu 3 keer niks daar kan ik ook geen hele dag zijn en het is duurder en minder gezellig. _________________ Beschaving vraagt geen kleding,
|
Naar boven |
|
 |
kim89 50 Badenkaart
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 8:08 am Onderwerp: |
|
|
Ricardo schreef: | Oss vind ik nu 3 keer niks daar kan ik ook geen hele dag zijn en het is duurder en minder gezellig. |
ik ben dus nog nooit in oss geweest, maar ik hoor echt hele verschillende reacties...
maarja ieder zun ding toch? ik bedoel de ene houdt van groot en de ander van klein  |
|
Naar boven |
|
 |
jort Löylymeester
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 8:53 am Onderwerp: |
|
|
kim89 schreef: |
ik bedoel de ene houdt van groot en de ander van klein  |
 |
|
Naar boven |
|
 |
Bigfoot Site Admin
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 9:10 am Onderwerp: |
|
|
kim89 schreef: | ik bedoel de ene houdt van groot en de ander van klein  |
Volgens mij zijn er weinig vrouwen die liever klein hebben |
|
Naar boven |
|
 |
kim89 50 Badenkaart
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 1:44 pm Onderwerp: |
|
|
Bigfoot schreef: | kim89 schreef: | ik bedoel de ene houdt van groot en de ander van klein  |
ow ik was vergeten dat ik hier met (volwassen) mannen te maken heb... ik had het over een sauna centrum haha  |
|
Naar boven |
|
 |
jort Löylymeester
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 3:01 pm Onderwerp: |
|
|
kim89 schreef: | Bigfoot schreef: | kim89 schreef: | ik bedoel de ene houdt van groot en de ander van klein  |
ow ik was vergeten dat ik hier met (volwassen) mannen te maken heb... ik had het over een sauna centrum haha  |
haha je hebt je bericht maar snel aangepast...shit ben ik te laat met reageren  |
|
Naar boven |
|
 |
kim89 50 Badenkaart
|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 8:04 am Onderwerp: |
|
|
goed he
het gaat hier alleen niet meer over leeftijden van mensen van het forum  |
|