SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

flauw
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Whulsbergen: Dat van die knipoog begrijpen ik en jij, maar blijkbaar niet iedereen hier.
Gezien de diverse berichten zowel hier als via pb/pm had/heb ik toch de indruk dat er geen man of faker achter zit.
In ieder geval een uniek (niet ook onder een andere naam hier actief) persoon die die zaterdag naar Putten is geweest. En als ik toch regelmatig naar de sauna ga, dan wil ik best wel eens een keertje naar een andere sauna gaan, zeker als die toch nog op mijn lijstje staat.
Bovendien laat ik me nooit zomaar gek maken. Ik heb zelf ook meer dan genoeg (levens/sauna)ervaring. Maar het is wel eens leuk om met een topic mee te gaan, alleen jammer als anderen er een verkeerde wending aan geven.
Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
@Whulsbergen: Dat van die knipoog begrijpen ik en jij, maar blijkbaar niet iedereen hier.
Gezien de diverse berichten zowel hier als via pb/pm had/heb ik toch de indruk dat er geen man of faker achter zit.
In ieder geval een uniek (niet ook onder een andere naam hier actief) persoon die die zaterdag naar Putten is geweest. En als ik toch regelmatig naar de sauna ga, dan wil ik best wel eens een keertje naar een andere sauna gaan, zeker als die toch nog op mijn lijstje staat.
Bovendien laat ik me nooit zomaar gek maken. Ik heb zelf ook meer dan genoeg (levens/sauna)ervaring. Maar het is wel eens leuk om met een topic mee te gaan, alleen jammer als anderen er een verkeerde wending aan geven.
Wink

Ja ja Laughing
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

whulsbergen schreef:
@

Van mij had het topic niet dicht gehoeven, ik vind het juist wel vermakelijk om af en toe te kijken. Maar dan wel graag op een dating-gedeelte ofzo dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is.

Hoezo de titel van deze topic gaf toch al aan dat het over "seks ervaringen" ging.
Ok, in eerste instantie NA de sauna gebeuren maar denk dat je op je vingers na kan/kon tellen dat de gespreksstof omslaat in TIJDENS.
En nieuwsgierig als we zijn gaan we toch kijken/lezen.. Very HappyWink .. dus waarom een dating gedeelte?? Daar zijn er al zat van toch, denk dat dit forum niet bedoeld is om een leuke date op te snorren.
Naar boven
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

whulsbergen schreef:
@Kevin Ik heb op dat andere topic geschreven "Het zou me niets verbazen dat Marieke_1986 eigenlijk Mark_1968 is"

Een beetje met een knipoog, maar enige forumervaring heb ik wel en in 80% van de gevallen is dit gewoon hardstikke nep. Botergeile berichtjes, op de afgesproken dag elkaar ineens niet kunnen vinden. Die arme Jort en Kevin werden helemaal gek gemaakt.

Dat anderen daar gretig op insprongen gaf ook aan dat meer mensen dat idee hadden.

Ik vind het vrij normaal om zo'n vermoeden te uiten, en zeker als je merkt dat een topic een erotische/dating wending krijgt mag je daar toch wel wat van zeggen?

Van mij had het topic niet dicht gehoeven, ik vind het juist wel vermakelijk om af en toe te kijken. Maar dan wel graag op een dating-gedeelte ofzo dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is.

nou dat valt best mee in mijn geval dan Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: