SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

seks na de sauna
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Een sauna eindigt vaak in een te gekke sexpartij thuis?
ben blij als ik mijn bed zie
34%
 34%  [ 16 ]
ik kan niet wachten totdat we thuis zijn
38%
 38%  [ 18 ]
thuis seks? daarvoor heb je toch de sauna?
19%
 19%  [ 9 ]
ik heb meestal eerst een date in de sauna. Wat er later van komt zie ik wel.
8%
 8%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 47

Auteur Bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fly schreef:
jort schreef:
Marieke_1986 schreef:
Jullie mogen denken wat jullie willen, ik hou mijn mond verder wel hier. Kennelijk is een vrouw die zelf ook initiatief neemt en ook (op een forum dan weliswaar) vertelt waar ze over fantaseert al snel te veel.

Voor de anderen (jullie weten wel wie): bedankt voor de leuke contacten en ervaringen!

jammer dat sommigen zo reageren en een trouwe schrijfster op het forum weg jagen. Marieke, ik zou me niet laten wegjagen hier als ik jou zou zijn.

Jort...........trouwe schrijfster? geregistreerd op 7 januari 2010, op een handjevol berichten in andere topics na, alleen maar geschreven in dit topic, Confused en de geiligheid druipt er vanaf. Ik sluit me dan ook compleet aan bij de mening van Petra. We jagen niets weg, is compleet haar eigen keuze. Ik vermoed dan ook dat het een schaduw- account is en iemand zich nu werkelijk helemaal dubbel lacht om de ophef die het hier veroorzaakt en ervaart hoe enkele heren als vliegen op de stroperige berichtjes van Marieke afkomen, Wink .
Ik ga weer verder lezen in normale en serieuze topics, Razz .

Fly, ik ben het met je eens.
Ik was eerst niet van plan om in dit (naar mijn mening onzinnige) topic te reageren maar doe het nu toch.

Waarom?
Dit topic gaat over een poll en daarop kan gereageerd worden.
Wat "Marieke_1986" vooral doet is zelf een draai aan dit onderwerp geven en haar eigen ervaringen hier ventileren.
Nu mag iedereen zeggen wat ze willen maar dit lijkt toch echt een Marieke-only topic te worden.

Verder is het natuurlijk zeer twijfelachtig of Marieke ook wel een Marieke is. Ik denk van niet.
Volgens mij (en Fly) is dit account gewoon zo gemaakt om ons allen om de tuin te leiden, en dat is tot op zekere hoogte gelukt.
Veel forumgasten (ook vaste ...) zijn er ingetrapt.

Wat mij betreft kan dit topic op slot en kan de discussie gesloten worden, zoals ik al zei, is de poll in feite al ruim aan de orde geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
peter w
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 9:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is ook net Sinterklaas, die is ook nep Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whulsbergen
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 24, 2010 7:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moest ineens aan dit filmpje denken http://www.youtube.com/watch?v=d0M7bFVa8a0 (de ongecensureerde versie is vast ook nog wel ergens te vinden) Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9

Ga naar: