SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zeeland

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 1:14 pm    Onderwerp: Zeeland Reageer met quote

Deel hier je ervaring met de andere forumleden over de verschillende sauna complexen in de provincie Zeeland!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
samaka
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 8:35 pm    Onderwerp: sauna in Zeeuws-Vlaanderen Reageer met quote

Ook Zeeland heeft leuke sauna's, ťťn daarvan is sauna en beautycentrum Najade vlak bij de grens met BelgiŽ bij het stadje Hulst.
Is een leuke sauna met goede voorzieningenen je kan er lekker eten.
Wij gaan er regelmatig heen en er hangt een goede sfeer en leuk personeel.
Neem maar eens een kijkje op de site.www.saunanajade.nl.
Wie weet zien we elkaar daar eens.
Naar boven
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 7:50 am    Onderwerp: Re: sauna in Zeeuws-Vlaanderen Reageer met quote

samaka schreef:
Ook Zeeland heeft leuke sauna's, ťťn daarvan is sauna en beautycentrum Najade vlak bij de grens met BelgiŽ bij het stadje Hulst.

volgens mij is dit topic bedoeld om ervaringen met bepaalde sauna's uit te wisselen en niet om reclame te maken voor je bedrijf....
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 2:35 pm    Onderwerp: Re: sauna in Zeeuws-Vlaanderen Reageer met quote

jort schreef:
samaka schreef:

volgens mij is dit topic bedoeld om ervaringen met bepaalde sauna's uit te wisselen en niet om reclame te maken voor je bedrijf....

Wie zegt dat Samaka geen bezoekster is van sauna Najade maar eigenaresse of personeelslid? Ik maak dat hieruit niet op. Het is hooguit een veronderstelling gezien de aard van de posting. En het is helemaal niet verkeerd volgens mij om een linkje te plaatsen. Aan andere mensen vervolgens de taak als ze daar eens geweest zijn om hun recensie te geven, ook als het een kritische is. Wink
Naar boven
samaka
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn gewoon bezoekers van deze sauna en zeker geen belanghebbenden. Dit is onze ervaring met deze sauna en die hebben we hier verwoord.
Naar boven
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2010 8:44 am    Onderwerp: Re: sauna in Zeeuws-Vlaanderen Reageer met quote

samaka schreef:

Nou mijn excuus dan, denk dat het kwam doordat het een eerste post was, ik het niet echt een recensie vond en door de laatste zin (zie hierboven). Maar gelukiig heb ik het helemaal verkeerd.
Naar boven
samaka
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2010 7:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is absoluut niet verkeerd bedoeld, maar we komen er regelmatig dus is er altijd kans dat we lezers die daarheen willen daar ontmoeten.( Moeten we natuurlijk wel weten dat het bezoekers van dit forum zijn en dat zal moeilijk worden) haha
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: