SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Nieuwe vrienden gemaakt door sauna?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 10:39 am    Onderwerp: Nieuwe vrienden gemaakt door sauna? Reageer met quote

Ik vraag mij af of er mensen zijn die door naar de sauna te gaan nieuwe vrienden hebben gemaakt? Zelf heb ik daar geen ervaring mee omdat ik nogal veel wissel van sauna.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ooit een tijdje een hele goede (harts)vriendin gehad die in de sauna heb leren kennen. Is helaas verwaterd sinds zij verhuisd en getrouwd is.
Verder ben ik een aantal jaren terug wel eens iemand van het forum in de sauna tegen gekomen. En in mijn stamsauna (en vroeger ook nog wel eens in Rosmalen) kom ik nog wel eens bekenden (meestal van daar) waar ik wat mee drink aan de bar/in de rustruimte. Maar echt vrienden, ook van buiten de sauna, heb ik nog niet gemaakt.
Deels denk ik ook omdat ik ook nogal eens wissel van sauna.
Verder trouwens ook nog wel eens met forumleden afgesproken in de sauna (forummeeting), maar dat is niet direkt om vrienden te maken.
Ik denk wel dat het heel goed mogelijk zou moeten zijn om vrienden te maken door saunabezoek.
Vanwaar eigenlijk de vraag? Denk jij ook dat je vienden zou kunnen maken/vinden in de sauna?
Wink
Naar boven
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 4:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat het wel zou kunnen vooral als ergens elke week komt en je de stamgasten begint te kennen. Ik kan echter niet elke week in de sauna komen door mijn werk. Ik werk in de zorg en heb onregelmatige diensten soms ook in het weekend. Daarnaast ben ik leering en studeer ik dus ook nog, waardoor huiswerk het soms erg lastig maakt. Ik probeer als ik naar de sauna ga wel op een door de weekse dag te gaan omdat het dan veel rustiger is.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 4:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

femke schreef:
Denk dat het wel zou kunnen vooral als ergens elke week komt en je de stamgasten begint te kennen. Ik kan echter niet elke week in de sauna komen door mijn werk. Ik werk in de zorg en heb onregelmatige diensten soms ook in het weekend. Daarnaast ben ik leering en studeer ik dus ook nog, waardoor huiswerk het soms erg lastig maakt. Ik probeer als ik naar de sauna ga wel op een door de weekse dag te gaan omdat het dan veel rustiger is.

Ik probeer ook meestal niet op zaterdag of zondag te gaan.
Lijkt me wel heerlijk om na een paar drukke werkdagen en onregelmatige diensten heerlijk te ontspannen in de sauna.
Wink
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb trouwens ook veel bewondering voor mensen die in ploegendiensten of met onregelmatige diensten werken vooral in de zorg. (zouden beter beloond/gewaardeerd moeten worden)
Zou niet direkt iets voor mij zijn, alhoewel, ik sta nu ook iedere ochtend om half zelf op de werkvloer terwijl ik eigenlijk geen ochtendmens was. Wink
Naar boven
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Za Feb 07, 2009 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga ook onregelmatig en naar verschillende sauna's, soms na mijn werk, bv Lucaya of Bussloo. Zit nogal op verschillende plaatsen. Je kan eens een oproepje zetten met, wanneer en waar je naar toegaat.
sunmaster
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 11, 2009 8:41 pm    Onderwerp: Re: Nieuwe vrienden gemaakt door sauna? Reageer met quote

femke schreef:
Ik vraag mij af of er mensen zijn die door naar de sauna te gaan nieuwe vrienden hebben gemaakt? Zelf heb ik daar geen ervaring mee omdat ik nogal veel wissel van sauna.

Hoi Femke

Ik ga zelf ook regelmatig na wisselend sauna's meetstal alleen Cool
En ben ook opzoek na een sauna-maatje die af en toch met mij een optimel dag wil pakken.
2 voor de prijs van 1 Exclamation
Dit weekend ga in na het noorden. Smile
De waterlelie in zevenhuizen. Rolling Eyes
Maar ik ga ook na sauna in het zuiden, oosten,noord holland of het westen
Maar mij voorkeur gaat uit na de zaterdag of zondag.
Ik wil ook wel een keertje s'avonds maar dat is tot heden er nooit van gekomen.
Dus als je zin heb om een keertje in het westen na de sauna te gaan. Arrow
Ik hou me beschikbaar voor de zaterdagen.
Heb verleden maand ook een oproep geplaats en uiteindelijk toch maar weer alleen gegaan.
En ik ga dus ook om nieuwe vrienden te maken.

Met vriendelijke groet,
Sunmaster

kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Feb 12, 2009 5:39 pm    Onderwerp: Re: Nieuwe vrienden gemaakt door sauna? Reageer met quote

sunmaster schreef:
femke schreef:

Hoi Femke

En ben ook opzoek na een sauna-maatje die af en toch met mij een optimel dag wil pakken.
Heb verleden maand ook een oproep geplaats en uiteindelijk toch maar weer alleen gegaan.

Met vriendelijke groet,
Sunmaster

Ik geloof niet dat Femke hier nu een oproep deed voor een saunamaatje, daar hebben we een andere sectie voor op dit forum. Wink
Naar boven
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 12, 2009 10:12 pm    Onderwerp: Re: Nieuwe vrienden gemaakt door sauna? Reageer met quote

kevin8 schreef:
sunmaster schreef:
femke schreef:

Hoi Femke

Met vriendelijke groet,
Sunmaster

Ik geloof niet dat Femke hier nu een oproep deed voor een saunamaatje, daar hebben we een andere sectie voor op dit forum. Wink
Dat zie je goed.Ik ga trouwens bijna nooit in het weekend naar de sauna omdat ik ook vaak door de week vrij heb. Ik werk namelijk in ploegendiensten en ook in het weekend (werk in de zorg). Ik ga graag naar de sauna als het daar rustig is.
Naar boven
ervel
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2009 9:43 am    Onderwerp: Re: Nieuwe vrienden gemaakt door sauna? Reageer met quote

femke schreef:

Hallo Femke,

Ik ga regelmatig alleen (vrienden en familie zien de sauna niet zitten). Ik ga dan de hele dag meestal op een rustige doordeweekse dag. Wat vrienden maken betreft is het volgens mij een moeilijk verhaal. Bij de ene sauna volgens mij maak je makkelijker contact (plattelandssauna) en bij de stedelijke sauna's juist niet terwijl juist daar wel personen zijn die alleen zijn. Is jammer maar je moet volgens mij eerst de vrienden buiten de sauna maken, die ook nog eens de sauna indurven terwijl we in een gejaagde maatschappij leven waar tijd een gevoelig issue is.
Valt niet mee.

Groetjes,
Ervel
Naar boven
Harold
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jan 11, 2010 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan het heel goed vinden met enkele mensen van het personeel van de sauna waar ik vaker kom. Telt dat ook?? Daar zit ik op het eind van een avondje sauna vaak een dik uur mee te kletsen. Echt gezellig. En op die manier leer ik dan weer saunagangers kennen die ook aan de bar van het restaurant zitten.

Met de opmerking van Ervel over moeilijk contact leggen kan ik het wel eens zijn. Toch leg ik daar de schuld ook van bij mezelf neer, omdat ik niet altijd weet waar over te beginnen en ik niet altijd door heb of mensen idd zin hebben in een gesprek of liever voor hun rust komen. Blijft lastig als je alleen naar de sauna gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: