SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Badpakkendagen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dutchie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 22, 2007 7:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

saunafreak schreef:
Ongehoord!! ik kan haar voeten, handen en gezicht toch nog zien. Daar schijnen sommigen mannen opgewonden van te raken....? Dus op zoek naar een sauna-burka voor de speciale sauna-burka-dagen.

Maar dan wel een saaie burka.... Je hebt ook hele spannende burka's. Ik weet niet of ik me kan beheersen als ik dat zou zien.....
macoky
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 11:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

hier dan mijn verhaal: Bloot in de sauna ... het idee alleen liet mijn niet echt goddelijk lichaam al zweten. Je hoort van zoveel mensen dat de sauna zo ontspannend is.. dus een keer de knoop doorgehakt. En met mijn vriend ( die ook niet durfde ) een arrangement geboek bij de zwaluwhoeve. Gelijk om 10 uur een massage in je blootje. Alle respect voor het meisje die me masseerde. Ik zou het niet kunnen om aan de lopende band naakte mensen te masseren. Het was erg fijn. Toen naar de sauna. Je kon precies zien wie zich naakt op z'n gemak voelde en wie het handoek niet strak en hoog genoeg om kon binden. Ik zag dus dat er een hoop gewoon lekker naakt rondliepen.... en ik was het al gauw zat om elke keer badjas in badjas uit, handoek om handoek weg.... ik dacht bij me zelf laat de spullen maar lekker hangen... Ik ging dus ook naakt in het voetenbadje zitten... mijn vriend vond het niet gepast en ik zag dat er anderen dat ook niet deden en sommige wel... dus ik bleef het maar gewoon doen omdat het zo prettig voeld. Alleen buiten op de ligstoel heb ik nog de neiging om een handdoek om te doen als de bediening vraag of ik nog wat wil drinken.... ik ben bang dat de hete koffie wat kan verbranden Very Happy De schaamte heb ik nu wel overwonnen en ik kan alleen zeggen dat iedereen die engergie stopt in het verhullen van zijn lichaam niet echt kan ontspannen. Iedere keer de zorg: zien ze ook niets ? Door al die mensen zie je niet eens meer dat ze naakt zijn - je ziet door de bomen het bos niet meer. Ik zelf heb ook twee lelijke littekens aan mijn heupen ... ik heb er nog geen minuut aan gedacht dat iemand daarna zat te kijken - en zo ja ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik N.
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 6:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren ben ik bij Thermen Vitalizee onverwacht op een badkledingdag gekomen.
Ik had er nl. helemaal niet bij stilgestaan dat ze daar ook al badkledingdagen hadden.
Dus ik eerst weer naar het winkelcentrum (gelukkig vlakbij) om een zwembroek te kopen (ik was ook wel weer aan een nieuwe erbij toe).
Wel vreemd om daar iedereen 'gekleed' te zien lopen.
Naar boven
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 7:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat je terug bent gegaan zeg, met zwembroek. ik zou liever een stukje doorrijden.
Erik N.
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 9:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, ik was met openbaar vervoer en bovendien had ik een kortingsbon.
Het was gelukkig niet zo druk, opvallend veel jonge stellen en meidengroepen.
Die stonden vaak zich moeilijk onder de badjas of handdoek om te kleden.
In de kleine zwembroek die ik had gekocht kun je nog goed zweten, in tegenstelling tot sommige badpakken en mega bikini's.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7

Ga naar: