SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Vitae Wellnessresort Helmond

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DaniŽl
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Apr 13, 2019 9:00 am    Onderwerp: Vitae Wellnessresort Helmond Reageer met quote

Goede dag iedereen.

Mijn positieve en negatieve ervaring met Vitae Wellnessresort Helmond in het kort: Ik bezocht ongeveer 14 keer de sauna daar en ook maakte ik gebruik van de behandeling (massage). Het ging altijd goed. Daarna kreeg ik plotseling te horen dat ik niet welkom ben voor de behandelingen. Toen ik voor de zoveelste keer afspraak maakte voor een massage, was ik ten zeerste verbaasd dat het niet door kon gaan. Toen ik met een medewerkster achter de balie sprak, verzon ze allerlei smoesjes: de afspraak was verdwenen uit de computer, de masseuses hebben het te druk, "afterwork beauty" bestaat niet... etc. Even later belde ik, maar mijn oproep werd (voor de eerste keer) opzettelijk verbroken. Ik heb daarna een eerlijke antwoord van de leiding geŽist via de email. En dat kreeg ik - voor massage ben ik niet welkom, voor de sauna wel. De reden is mij niet bekend gemaakt; waarschijnlijk had het te maken met het feit dat ik erectie kreeg en een keer was klaargekomen (zaadlozing gehad) op de massagebank. Heel pijnlijk had ik het toen ze mij verstoten hadden. Maar daar kan ik toch niks meer aan doen. Ik wil ze ook niet beklagen, want ik wil me niet opdringen bij de personeel van die wellnessresort. Ik ben juist dankbaar voor al het goede dat ze voor mij gedaan hebben vroeger. Wel wordt als enige gediscrimineerd bij Vitae Wellnessresort Helmond, omdat ze weigeren mij te masseren. Daarom wil ik ook niet naar de sauna komen, want ik wil me niet vernederd voelen als een soort "second-class citizen" en gezichtsverlies lijden. In ieder geval als je daar komt, mag je hartelijke groeten brengen aan de masseuses Romana en Afke van de verstoten, maar dankbare klant DaniŽl Khosseini.

Lees meer over mijn positieve en negatieve ervaring met Vitae Wellnessresort Helmond op Consumentenbond hier: https://community.consumentenbond.nl/overige-consumentenzaken-13/voorbeeld-van-niet-strafbare-discriminatie-jegens-mij-als-klant-op-vitae-wellnessresort-helmond-18420
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DaniŽl
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Apr 15, 2019 2:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

O sorry, ik had meer over massage gesproken dan over sauna. Nu komt het. Vitae Wellnessresort Helmond heeft in totaal 4 sauna's. Op de eerste verdieping:
- sauna met lichten waar regelmatig opgietingen plaats vinden. Als je niet weet wat opgieting is, kijk dan bijvoorbeeld hier https://thermennijmegen.nl/saunafaciliteiten/opgieting/
- sauna met de geur van de kelo hout, als ik het goed schrijf. Beide sauna zijn heet genoeg.
Op de tweede verdieping heb je:
- sauna met 90-95 graden C. Het is de heetste sauna die daar is.
- Panorama sauna met een citroengeur. Die sauna biedt een mooi uitzicht op Helmond vanaf de hoogte.
Verder is er een ondiepe zwembad, waarin je kan afkoelen. De zwembad is zowel buiten als binnen;
een ruimte met infrarood lichten, wat naar men zegt goed is voor de boten;
een hamam (Turkse sauna) met veel stoom erin met warme lucht. In tegenstelling tot andere sauna's kunt je in hamam langer dan 15 minuten zitten, want zo heet is het niet daar;
een bubbelbad;
twee stilteruimtes. De een heeft een oosterse (Aziatische) interieur en in de andere kun je lekker ontspannend liggen en naar muziek (van de radio) luisteren via de koptelefoon;
verder zijn er voetbaden, voldoende douches, zitplaatsen, ligplaatsen om te zonnen, zonnebanken en misschien ook andere faciliteiten die ik vergeten heb om op te noemen.

Er zijn ook verschillende soorten behandelingen: allerlei massages, gezichtsbehandelingen, klanksessies. Je kunt er jezelf ook insmeren met allerlei huidvoedende cremes, oliŽn en nog iets.

Ik heb een heel positieve ervaring wat betreft faciliteiten, diensten en behandelingen van Vitae Wellnessresort Helmond. Heel vaak werd ik gemasseerd door Romana en Aafke. Dat zijn fantastische masseuses. Als je geluk hebt worden ze ook aan jou toegewezen voor een massage. Soms op mijn verzoek masseerden ze ook mijn hoofd en mijn oren, op andere keren zeiden ze dat het niet toegestaan is volgens de regels. Ook buik en borst masseren ze niet, ook al dacht ik dat Romana dat wel deed bij mij. Maar ja, dat zijn de regels en die respecteer je. Wees niet verontrust als je erectie krijgt en per ongeluk klaarkomt: Daar hebben ze begrip voor en vinden dat geen probleem. Ik had een hele positive ervaring met de massage van met name Afke. Toen ze mijn nek masseerde aan de voorkant, voelde ik me heel fijn als een kleine baby.

Als je Vitae Wellnessresort Helmond bezoekt, dan kunt het beste "Afterwork beauty arrangement" aanvragen. Je betaalt dan Ä.36.75 voor een bezoek vanaf 17:00. En daarbij mag je gebruik maken van alle faciliteiten + 25 minuten ontspanningsmassage. Meer info daarover hier: https://vitaewellnessresorts.xplanonline.com/helmond/15-overige-arrangementen/c230-after-work-arrangement--beauty-

Moge de Heer Jezus Christus al mijn weldoeners rijkelijk zegenen. Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: