SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Sauna en naaktstrand en naturistencamping?
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ik ga graag naar:
Alleen de sauna
25%
 25%  [ 24 ]
Zowel naar de sauna als het naakstrand
50%
 50%  [ 47 ]
Zowel naar de sauna als het naakstrand als een naturistencamping
24%
 24%  [ 23 ]
Totaal aantal stemmen : 94

Auteur Bericht
Jeroen
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Apr 06, 2005 11:23 pm    Onderwerp: Sauna en naaktstrand en naturistencamping? Reageer met quote

Hallo allemaal,

ik kijk regelmatig even op het forum, maar tot nu toe had ik zelf nog geen aanleiding om wat te posten. Zelf ga ik graag naar de sauna met mijn vriendin, maar naar het naaktstrand of een naturistencamping zijn we (nog) nooit geweest. Wellicht dat dit ooit in de toekomst er nog van komt.

Maar nu vroeg ik me af hoe andere sauna-gangers hier over denken? Gaan jullie weleens naar het naaktstrand of naar een naturistencamping? En waarom wel/niet?

Groetjes,

Jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Julie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 6:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna en naaktstrand!
Naturistencamping gaat mij iets te ver. Ik hoef niet zo nodig de hele vakantie naakt door te brengen...!

>>>Was ik nu maar te saunaŽn, instead of talking about...<<<
Naar boven
Boulie
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 6:55 am    Onderwerp: lekker bloot! Reageer met quote

Naar een naturistencamping ben ik nog nooit geweest... in mijn blootje badmintonnen lijkt me niet lekker... Strand en sauna is heerlijk! Niet dat gepluk aan je bikini om m op z'n plek te houden, lekker egaal bruin worden!
HEERLIJK Laughing

Ciao![/quote]
Naar boven
Frammetje
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 7:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Naar de sauna maar veel vaker nog naar het naaktstrand mits het natuurlijk warm genoeg is daarvoor.
Naturisten camping nog nooit gedaan, ook niet direkt behoefte aan moet ik zeggen.
Maar wie weet, komt dat nog.
mark
Gast

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 2:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga altijd naar de sauna, nudisten strand nog nooit gedaan.
maar wat is hier het verband tussen ??

mark
Naar boven
oswald
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga regelmatig naar de sauna, maar niet naar een naaktstrand of naar een nudistencamping, als ik naakt wil zonnen doe ik dat in het saunacomplex buiten of thuis in de tuin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Jopie
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Apr 09, 2005 9:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga regelmatig naar de sauna en met mooi warm weer ook naar het naturistenterrein van de naturistenvereniging waarvan ik lid ben, maar overnachten doe ik daar nooit hoewel dat wel kan (overigens noemt niemand het de camping, maar altijd het terrein). Naar het strand ga ik niet graag, met al dat hete zand en een koude zee. Ik ben vroeger als kind al vaak genoeg op het strand geweest omdat ik in een kustplaats woonde.
Ook op vakantie in het buitenland ga ik graag naar naturistische, kleinschalige terreintjes maar liever niet naar grote commerciŽle nudistencampings, zoals die veel in Frankrijk en de Kroatische kust bestaan.
Redenen o.a: ik wil me graag zonder poespas uitkleden, geen witte vlekken bij het bruin worden, geen natte kledder aanhouden na het zwemmen, zonder gedoe naakt uit m'n slaapzak en tentje kruipen, rust, een schoon en veilig terrein waar je meestal zonder problemen je spullen kunt laten liggen als je even gaat zwemmen zonder dat er iets gejat wordt.
Voor meer naturistsiche informatie: kijk eens op de website van de algemene Nederlandse Naturisten Federatie: www.NFN.nl
Naar boven
Eelco
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 4:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja heel leuk jopie die reclame van de nfn..... Confused

Ik heb ooit eens een mailtje gestuurd met vragen en dat is denk ik meer dan een jaar geleden, ik wacht nu nog steeds op antwoord Evil or Very Mad

Dus dan heb ik het al een beetje gehad met zo'n vereniging..... ik heb trouwens gehoord dat je zo'n vereniging niet eens nodig bent om op een camping ofzo te genieten Rolling Eyes

Eelco
Naar boven
Wiljan
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Apr 22, 2005 12:02 pm    Onderwerp: Sauna en naaktstrand Reageer met quote

Sinds kort zijn we bezoekers van de sauna. Als vrij snel vind je het normaal dat je naakt rondloopt. Een naaktstrand zie ik niet zitten, maar ik kan me wel indenken dat je in de zomer wel vaker naakt gaat zonnen
Naar boven
saunadier
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2005 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga al jaren naar de sauna maar pas sinds vorig jaar bezoek ik ook het naaktstrand. Je moet er wel wat voor over hebben want het is vaak een eind lopen, maar ik vind het heerlijk om naakt te zonnen en geen gezeur te hebben of m'n broekje nog wel goed zit of m'n topje niet toevallig door die golf is weggerukt..... Embarassed
Ik ben laatst naar Fuerteventura op vakantie geweest; daar is naakt zonnen en wandelen heel geaccepteerd. Ik wil niet meer anders!
Ik ga niet naar de camping, omdat ik niet van kamperen houd.
Naar boven
Shorty_68
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2005 3:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna en Naaktstrand
Naturistencamping nog niet geweest, maar ook daar willen we nog een keer naar toe.
thrustmaster
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Jun 11, 2005 9:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik loop graag in mijn blootje, en vindt het heerlijk om naakt te zonnen.
Sinds kort hebben we buren met twee ramen op onze tuin, i hate that.
Ik ga nu regelmatig naar de sauna, waar ik ongestoort lekker aan het zwembad kan liggen. Naakt zijn tussen andere vindt ik eigelijk nog leuker. Ik had dat al veel eerder moeten doen. Niks hoeft daar stiekem, ik kan ongegeneerd rondlopen, zwemmen enz... Het naaktstrand is zeker de volgende stap, ik ga nooit meer naar het Belgische strand waar iedereen raar kijkt als je vrouw monokini zont. Raar, want als diezelfde vrouwen naar het buitenland gaan liggen ze allemaal mono. Geef mij maar dat vrije gevoel in een omgeving waar dat als normaal wordt ervaren. Ik heb ook een hekel aan ongebruinde lichaamsdelen, het is mooier als je volledig bruin bent. De borsten van mijn vrouwtje geven nu geen licht meer in het donker, lol.

Groetjes
Naar boven
w
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2005 7:09 pm    Onderwerp: sauna en naakt zonnen Reageer met quote

Na ons laatste bzoek bij zeer mooi weer waar we lekker konden zonnen, hebben we gemerkt dat we ook thuis bij mooi weer sneller uit de kleren gaan.
Naar boven
Pingu
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2005 11:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna en naakstrand. Naturistencamping nog niet, maar misschien komt dat omdat ik niet van kamperen hou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peter
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2005 8:17 pm    Onderwerp: naaktstrand - sauna Reageer met quote

Moet zegen dat ik er jaren terug niet aan moest denken maar nu wel! Toen ik pas bij zeer zomersweer in de sauna was betrapte ik me er op dat ik nauwelijks in een sauna geweest was maar lekker in de tuin gelegen te hebben. Door vaak naar de sauna te zijn geweest zou ik niet anders willen, alleen zie mijn vrouw het niet zitten ....... Misschien moet ze eerst vaker naar de sauna.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: