SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

uitgave aan en in sauna's?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Informatie gezocht?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Hoe vaak gaat u per jaar naar een groot saunacomplex?
1 x per jaar
7%
 7%  [ 6 ]
1 x per kwartaal
32%
 32%  [ 25 ]
1 x per maand
42%
 42%  [ 33 ]
1 x per week
7%
 7%  [ 6 ]
meerdere keren per week
9%
 9%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 77

Auteur Bericht
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 5:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
Saunaverslaafd schreef:
Ik ben er soms een beetje aan verslaafd, heb dan ook meestal een jaarkaart bij een sauna dicht in de buurt, is een behoorlijk bedrag per jaar (Ä 800,00), maar kan dan ook zo vaak komen als ik wil, en hoef geen entree meer te betalen. Vindt het heerlijk om na een dag hard werken tot rust te komen in de sauna. Heb een sauna dicht bij mij in de buurt, 5 minuten rijden, alleen is het daar altijd heel erg smerig, ik probeerde me daar zo weinig mogelijk aan te storen, maar de laatste keer dat ik er was, was het er wel zo erg goor, dat ik er gewoon vies van werd, mij jaarkaart loopt daar begin juni af en ik heb dan ook voorlopig besloten daar geen nieuwe jaarkaart meer te nemen, ben er ook de laatste drie weken niet meer geweest, ik wil eerst wel eens zien dat er wat schoonmaken betreft daar iets gaat veranderen, al geloof ik daar niet meer in. Moet dan nu helaas verder gaan rijden, maar heb gelukkig nog wel zoveel zelfrespect dat ik niet in een sauna ga rondlopen waar haast nooit wordt schoongemaakt, gelukkig komt er een nieuwe sauna in Bergen op Zoom, hoop dat het daar beter is. Voorlopig maar iets minder vaak en iets verder rijden.

Nu worden we, of ik in ieder geval wel nieuwsgierig naar welke sauna zo 'smerig' is?
Wink

Thermen Roosendaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 2:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thermen Roosendaal, daar heb ik wel meer over gehoord en gelezen, ook op dit forum meen ik. Dus dit verbaast me niet. Wel jammer voor zo'n saunabedrijf. Ooit nog een hele goede naam en gelieerd aan Thermen Tilburg en Keizersthermen Veghel, maar dat is alweer jaren terug.
Wink
Naar boven
prinses43
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veghel........ zou me niet verbazen als dat t volgende bedrijf is dat gesloten word, tenzij ze grondig gaan opknappen, renoveren en moderniseren.
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 5:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

prinses43 schreef:
Veghel........ zou me niet verbazen als dat t volgende bedrijf is dat gesloten word, tenzij ze grondig gaan opknappen, renoveren en moderniseren.

Dat denk ik ook al jaren van Thermen Swoll, het is er een oude bende vind ik.
Toch lijkt het aardig te lopen als ik er langs rijdt staan er redelijk wat auto's op de parkeerplaats.
Ik zou er nog niet eens gratis naar binnen willen.
Van de week sprak ik iemand op de sportschool die er elke week heen gaat, maar hij kende dan ook Thermen Bussloo en andere sauna's in de omgeving niet.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 9:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

prinses43 schreef:

Gaat inderdaad iets veranderen, bedrijf wordt bij op bod verkocht

http://www.klikbedrijvig.nl:80/nieuws/81545/sauna-keizersthermen-staat-te-koop

Ik dacht eigenlijk dat het nog steeds van dezelfde eigenaar was als Tilburg
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Saunaverslaafd schreef:
prinses43 schreef:

Gaat inderdaad iets veranderen, bedrijf wordt bij op bod verkocht

http://www.klikbedrijvig.nl:80/nieuws/81545/sauna-keizersthermen-staat-te-koop

Ik dacht eigenlijk dat het nog steeds van dezelfde eigenaar was als Tilburg

In dat geval is die verkoop dan weer wel logisch, want dan lijkt het erop dat de eigenaar alles op Tilburg zet. Waarschijnlijk ook omdat er daar een betere markt is.
Maar Keizersthermen Veghel zou al de nodige keren van eigenaar zijn gewisseld en dat is ook nooit goed voor de klandizie en de staat van het complex. Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Informatie gezocht? Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: