SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

uitgave aan en in sauna's?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Informatie gezocht?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Hoe vaak gaat u per jaar naar een groot saunacomplex?
1 x per jaar
7%
 7%  [ 6 ]
1 x per kwartaal
32%
 32%  [ 25 ]
1 x per maand
42%
 42%  [ 33 ]
1 x per week
7%
 7%  [ 6 ]
meerdere keren per week
9%
 9%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 77

Auteur Bericht
prinses43
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Nov 09, 2006 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, ik denk dat t een auto al gauw 30 cent per km kost??
K heb geen idee hoor, maar ik ben toch al gauw 200 euro per maand kwijt aan wegenbelasting, verzekering, onderhoud en benzine.

Tegenwoordig geven we wat minder uit in de sauna, we vertrekken dan voor t avondeten of gaan alleen s avonds, want sommige saunacomplexen zijn wel errug duur met hun menu's Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DennisR
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga vanavond naar Sauna Suomi in Hoorn.
De entree is 21 euri p.p.
een aantal drankjes erbij, dan zit ik zů op 50 Š 60 E voor 2 personen Confused

Normaal ga ik3maal p.w. naar de sportschool waar het saunabezoek gratis is.
Dit is echter gescheiden "afval", dus als ik met mijn vriendin wil kost het meteen een klap geld.
prinses43
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een sauna in een sportschool is wel aardig, maar een hele dag naar een saunacomplex vind ik echt genieten hoor.
Naar boven
MissM
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Dec 19, 2006 8:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Ik ga ongeveer iedere maand naar de sauna, maar vaak naar het Centre du Lac en dat is een kleintje. Entree daar is 15 euro in de avond en dan nog 1 of 2 drankjes aansluitend.

Ik ben verder nog niet zo onwijs bekend in de wereld van de "grotere sauna's" maar ben nu 1x naar het Elysium geweest en 1x naar de Zwaluwhoeve. Binnenkort ook Thermen Holiday eens bezoeken en me netjes voorstellen aan Blondy Wink Laughing Dat lijkt hier op het forum een leuke traditie te worden!!

Maar goed.. als ik ga dan wel met een arrangement. Ik kies dan voor een arrangement met diner erbij. Massages laat ik achterwege, ik ben zelf masseuse en redelijk kieskeurig met de massage die ik zelf graag wil krijgen.. (bijdeze excuses aan iedereen die masseert bij een saunacomplex)!! Gemiddelde uitgave rond de 50 euro!
Naar boven
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 10:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga denk ik 1 keer per 2 maanden. daarnaast ga ik min 2 keer per week bij de sportschool, dat is gratis.
omdat mijn vrouw niet meegaat, ga ik alleen en dan geef ik meestal maar ongeveer Ä30 euro uit, omdat ik voornamelijk water drink. Laughing
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 5:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

voor 30 euro bijna alleen maar water drinken? das zo'n 13 m3.....
of is de entree erbij geteld?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 9:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de laatste keer was in Oss, avondentree, heelijke soep met brood, koffie. voor de rest ben ik met de sauna's bezig en drink ik alleen water. Totaal volgens mij Ä 29 Laughing
Anna
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2007 11:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben een zwerfboekje, dus de entree hebben we ooit al betaald. Da's omgerekend zo'n Ä 8,- p.p., dus best wel aardig als je het vergelijkt met de normale toegangsprijzen.
Wij zijn gemiddeld op een hele dag voor 2 personen zo'n Ä 60,- a Ä 65,- kwijt. Dat is met lunch en de drankjes tussendoor. Aan het eind van de middag/begin van de avond nemen we nog een borrelhap/tapas, dineren doen we dan laat thuis met een lekkere maaltijdsalade o.i.d.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
dutchie
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2007 2:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga meestal naar kastelenplein in eindhoven op maandag.

redelijk rustig zo overdags.

entree 22,50
dan een paar drankjes (tussen elke ronde een drankje) en meestal een niet te zware lunch

ff denken.... eurootje of 35-40 totaal? geen idee eigenlijk. ik heb een slecht geheugen wat dat betreft.
Kees22
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Mei 30, 2008 9:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al weer lang geleden dat hier iemand reageerde! Leeft dit forum nog wel?

Ik ga pakweg 1 keer per twee maanden, tenminste, daar loopt het op uit. Ik heb een saunamaatje, met wie ik regelmatig afspreek, maar zij gaat ook wel met haar moeder en zij maakt gebruik van de sauna bij haar sportschool. Dus dan heeft ze minder tijd en geld en zin om met mij naar de sauna te gaan. En hoewel ik sauna lekker vind, is de prikkel voor mij om een ander maatje te zoeken of alleen te gaan, klein.
We zoeken goedkope aanbiedingen uit. Onze gewoonte begon met een aanbieding van Sauna Houten: zij mocht gratis omdat ze jarig was en ik mocht mee.
We hebben geen sauna bij ons beiden in de buurt die we ook erg aantrekkelijk vinden. Dus we zwerven rond en hebben al verschillende sauna's bezocht.
Omdat we geen van beiden een auto hebben, gaan we meestal met openbaar vervoer of we lenen een auto.
In totaal zijn we meestal rond de Ä 40 per persoon kwijt. Zelfs die keer dat we het saunabezoek gratis kregen van een vriendin. Dat is totaal: reisgeld, entree en eten. Aan behandelingen hebben we (nog) niet gedaan. Ja, een keer een zonnebank, maar dat vonden we beiden niks: veel te veel herrie.
Dus wat we aan entree besparen, zijn we extra kwijt aan eten of reizen.

Sinds we de tweede keer een stelletje hoorden twisten over de gezelligste manier van bitterballen eten, doen we steevast de bitterballentest: wat krijg je voor welk bedrag?
Johanna
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Sep 13, 2008 11:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik betaal alleen de entree.

Ik heb een OV kaart (jammer dat veel sauna's slecht te bereiken zijn per ov) en heb niet de behoefte om tussendoor te eten of drinken. Dat vind ik weggegooid geld.
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 12:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zowel regelmatig eten als regelmatig drinken is heel belangrijk.
Drinken hoeft niet duur te zijn, bij de meeste sauna's zijn kraantjes waaruit je kunt drinken.
Aangezien je geen eigen etenswaren mag meenemen moet je toch wat eten als je naar de sauna gaat, tenminst als je de gehele dag en avond gaat zoals ik.

Vaak zijn er wel kortingsbonnen te vinden voor arrangementen, dat scheelt veel geld.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jan 23, 2009 11:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga de laatste tijd weer vaker naar de sauna om gezondheids redenen. Ik heb namelijk last van een heel erg droge huid in de winter (in de zomer heb ik nergens last van) de vreselijk jeukt. Als ik echter een aantal uur zweet in een sauna is de jeuk weg en heb ik nergens meer last van. Ik hou dan ook in de agenda bij waneer ik ben geweest en hoe lang het effect heeft.

Ik ben vandaag geweest in velp (naast het station) en ik ben denk ik iets van 2 of 3 uurtjes geweest. Ik was intotaal ongeveer 25 euro kwijt. Dit was 1 drankje (halve liter spa rood) en het entree. (twee weken effect - de diepvriestemperaturen van -16 waren niet goed voor mijn huid)

De keer daarvoor was 9 january in lunteren (Naast het station) samen met mijn moeder 2 voor de prijs van 1 actie. Dus 11 euro entree en een half uur massage met olie voor een droge huid. en nog het een en ander gegeten en gedronken. De prijs weet ik niet precies meer maar rond de 60 euro. De tijdsduur van s'ochtens 11.00 tot in de avond geloof 20.00 ofzo maar dat weet ik niet meer precies.

De keer daarvoor was op 4 december en toen ben ik naar oss gegaan (ook naast het station) met een vriendin en heb ik ook een half uur massage erbij gehad. Wij hadden beiden studentenkorting 17.50 en veel gegeten en gedronken (zoete zonde ijs is erg lekker) totale prijs weet ik echt niet meer.

De keer daarvoor was 9 oktober in oss. geen masage. ook gegeten en gedronken. studentenkorting. De totaal prijs weet ik niet meer en en de duur van het verblijf ook niet.

Daarvoor niet in de zomer heb ik nergens last van.
Naar boven
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2009 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er soms een beetje aan verslaafd, heb dan ook meestal een jaarkaart bij een sauna dicht in de buurt, is een behoorlijk bedrag per jaar (Ä 800,00), maar kan dan ook zo vaak komen als ik wil, en hoef geen entree meer te betalen. Vindt het heerlijk om na een dag hard werken tot rust te komen in de sauna. Heb een sauna dicht bij mij in de buurt, 5 minuten rijden, alleen is het daar altijd heel erg smerig, ik probeerde me daar zo weinig mogelijk aan te storen, maar de laatste keer dat ik er was, was het er wel zo erg goor, dat ik er gewoon vies van werd, mij jaarkaart loopt daar begin juni af en ik heb dan ook voorlopig besloten daar geen nieuwe jaarkaart meer te nemen, ben er ook de laatste drie weken niet meer geweest, ik wil eerst wel eens zien dat er wat schoonmaken betreft daar iets gaat veranderen, al geloof ik daar niet meer in. Moet dan nu helaas verder gaan rijden, maar heb gelukkig nog wel zoveel zelfrespect dat ik niet in een sauna ga rondlopen waar haast nooit wordt schoongemaakt, gelukkig komt er een nieuwe sauna in Bergen op Zoom, hoop dat het daar beter is. Voorlopig maar iets minder vaak en iets verder rijden.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2009 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Saunaverslaafd schreef:
Ik ben er soms een beetje aan verslaafd, heb dan ook meestal een jaarkaart bij een sauna dicht in de buurt, is een behoorlijk bedrag per jaar (Ä 800,00), maar kan dan ook zo vaak komen als ik wil, en hoef geen entree meer te betalen. Vindt het heerlijk om na een dag hard werken tot rust te komen in de sauna. Heb een sauna dicht bij mij in de buurt, 5 minuten rijden, alleen is het daar altijd heel erg smerig, ik probeerde me daar zo weinig mogelijk aan te storen, maar de laatste keer dat ik er was, was het er wel zo erg goor, dat ik er gewoon vies van werd, mij jaarkaart loopt daar begin juni af en ik heb dan ook voorlopig besloten daar geen nieuwe jaarkaart meer te nemen, ben er ook de laatste drie weken niet meer geweest, ik wil eerst wel eens zien dat er wat schoonmaken betreft daar iets gaat veranderen, al geloof ik daar niet meer in. Moet dan nu helaas verder gaan rijden, maar heb gelukkig nog wel zoveel zelfrespect dat ik niet in een sauna ga rondlopen waar haast nooit wordt schoongemaakt, gelukkig komt er een nieuwe sauna in Bergen op Zoom, hoop dat het daar beter is. Voorlopig maar iets minder vaak en iets verder rijden.

Nu worden we, of ik in ieder geval wel nieuwsgierig naar welke sauna zo 'smerig' is?
Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Informatie gezocht? Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: