SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
1. Klantonvriendelijkheid: Receptie/thermenmedewerkers/horecamedewerkers
11%
 11%  [ 16 ]
2. Publiek (bv. kletsen in de sauna of deur open laten staan van cabine, groeperingen)
38%
 38%  [ 52 ]
3. Onverzorgdheid of slecht onderhouden sauna
33%
 33%  [ 45 ]
4. Betaalbaarheid (bv. duur entree, eten/drinken of behandelingen)
12%
 12%  [ 17 ]
5. Cabines die het niet (goed) doen
2%
 2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Auteur Bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Dec 16, 2008 2:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nu meen ik hier eens gelezen te hebben dat Nicky er niet meer werkt, ik hoop niet dat dat ermee te maken heeft. Confused
De keren dat ik er geweest ben werd mij wel altijd vriendelijk gevraagd of alles naar wen is geweest en bij de bar werd ik altijd vriendelijk geholpen en ook als ik opmerkingen had. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
femke
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jan 27, 2009 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn grootste ergenis is als het vies is of als mensen onvriendelijk zijn. Praten in een sauna vind ik helemaal niet erg daar doe ik graag aan mee.
Naar boven
prinses43
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Jan 27, 2009 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als er duidelijk Stiltesauna op de deur staat en ze gaan toch zitten kleppen, dan zeg ik er wat van!
Zondag ging een man zonder handdoek op de bank zitten, en toen kon ik ook mn mond niet houden Smile
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 29, 2009 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

prinses43 schreef:
Als er duidelijk Stiltesauna op de deur staat en ze gaan toch zitten kleppen, dan zeg ik er wat van!
Zondag ging een man zonder handdoek op de bank zitten, en toen kon ik ook mn mond niet houden Smile

Er hoeft niet eens uitdrukkelijk een bordje met "stilte" te staan. Vaak staat in de huisregels al dat stilte/rust gewenst is. Dat spreekt voor zichzelf.
Absolute stilte is misschien wat al te veel gevraagd maar als er irritant gekletst wordt zodat anderen daar last van hebben mag daar best wat van gezegd worden.

Zonder handdoek op de bank zitten? Geen probleem zolang de man dit maar in een sauna doet die minimaal 90C is. Eens kijken hoelang hij dan met zijn billen op het hete hout blijft zitten. Ik denk minder dan 1 seconde!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Jan 30, 2009 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
prinses43 schreef:

Er hoeft niet eens uitdrukkelijk een bordje met "stilte" te staan. Vaak staat in de huisregels al dat stilte/rust gewenst is. Dat spreekt voor zichzelf.
Absolute stilte is misschien wat al te veel gevraagd maar als er irritant gekletst wordt zodat anderen daar last van hebben mag daar best wat van gezegd worden.

Zonder handdoek op de bank zitten? Geen probleem zolang de man dit maar in een sauna doet die minimaal 90C is. Eens kijken hoelang hij dan met zijn billen op het hete hout blijft zitten. Ik denk minder dan 1 seconde!!!

Minimaal 90'C ? Minstens 100 - 110 'C zul je bedoelen, want dat verdient zo iemand!!
Soms hebben ze wel een handdoek, maar is die zo klein dat nog de heflt van het lichaam direkt op het hout zit/ligt.
Je kan trouwens vaak aan de (eigen) handdoeken zien of iemand vaak/vaker of weinig/nooit in de sauna komt. In het laatste geval heeft men nog wel eens te kleine handdoeken bij zich. Wink
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jan 30, 2009 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
Han schreef:
prinses43 schreef:

Minimaal 90'C ? Minstens 100 - 110 'C zul je bedoelen, want dat verdient zo iemand!!
Soms hebben ze wel een handdoek, maar is die zo klein dat nog de heflt van het lichaam direkt op het hout zit/ligt.
Je kan trouwens vaak aan de (eigen) handdoeken zien of iemand vaak/vaker of weinig/nooit in de sauna komt. In het laatste geval heeft men nog wel eens te kleine handdoeken bij zich. Wink

Tjsa, 100 graden mag ook. Heb je nog eerder verbrande billen!

Inderdaad, te kleine handdoeken zie je wel vaker.
Saunagangers die niet vaak komen huren ook wel handdoeken. In dat geval hebben ze wel een grote handdoek. Je hebt overigens meer dan ťťn handdoek nodig, want er op zitten (+zweten) en lekker afdrogen is niet echt fijn met ťťn handdoek....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Jan 30, 2009 6:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Over huren gesproken:
Waar ik me dus ook aan erger zijn saunabedrijven die geen fatsoenlijke grotere handdoeken/saunabadlakens in de verhuur hebben en desgewenst ook nog de hoofdprijs vragen voor het huren.
Tegenwoordig neem ik dus bijna altijd mijn eigen badjas en handdoeken mee.
Wink
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jan 30, 2009 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij nemen altijd onze eigen handdoeken en badjassen mee, wel zo hygiŽnisch.
Wanneer je handdoeken en badjas huurt bij de sauna heb je grote kans dat een ander die van jou (perongeluk) meeneemt, of jij van een ander. Sad

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Jan60
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2009 5:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In Zevenhuizen hebben ze nu een "babbel" sauna.
Leuk idee. Kun je kletsers in de andere sauna's daarnaar verwijzen. Niets is zo irritant als hard praten in de sauna (en aanstaren natuurlijk). Andere zaken zoals slechte schoonmaak ofzo: ga je gewoon naar een ander centrum. Publiek kun je maar beperkt uitkiezen; behalve natuurlijk als je naar de Zwaluwhoeve of Thermae2000 gaat, dan weet je het ook wel.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Nov 26, 2009 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waar ik me aan stoor in de sauna....???
Het bubbelbad of de opgieting is overvol en men probeert
zich er toch nog tussen te "wringen"
Brrrrrrr............. Evil or Very Mad
Naar boven
MartijnBrabant
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Nov 27, 2009 6:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erg natte vloeren, te druk, vervelende gasten, slecht eten, te lang wachten op bediening, slecht weer.
Kattenhuis
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Nov 27, 2009 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat me blijft storen zijn mensen die in de sauna zitten te kletsen. Sommigen blijven maar doorkleppen. Rolling Eyes Twisted Evil Sad
Naar boven
whulsbergen
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Nov 27, 2009 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kattenhuis schreef:
Wat me blijft storen zijn mensen die in de sauna zitten te kletsen. Sommigen blijven maar doorkleppen. Rolling Eyes Twisted Evil Sad
Ja, dat had ik laatst in Elysium. Stelletje in de stilte sauna. Hij tegen haar "Dit is de stiltesauna, toch vreemd dat er een dompelbad naast is" (je hoorde idd heel vaag plonzen), om vervolgens vrolijk door te gaan kletsen.

Op een gegeven moment zei ik "pardon, maar nou WEET je dat het een stiltesauna is, en dan ga je nog zitten kletsen." Natuurlijk waren ze direct stil, maar er viel wel een ongemakkelijke stilte.

Ik ben normaal nooit zo'n zeur, en van mij hoeft het ook niet doodstil te zijn in de stiltesauna. Maar dit werd me toch echt te gortig.

Overigens ging ik later zelf in de fout Embarassed Door na afloop van een stiltesauna-sessie buiten te gaan praten. De mensen die na ons naar buiten kwamen, zeiden dat de deur toch niet echt geluiddicht was en ze ons gesprek letterlijk konden volgen. Oops, dat hadden we ons niet gerealiseerd.
Naar boven
Driekus
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 30, 2009 11:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen vrijdag.
Luid gapende, boerende Shocked en kreunende "gast"
Iedereen die geirriteerd achterom keek, en waar hij zich niets van aantrok, en na 5 min gewoon mee doorging. Rolling Eyes
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Nov 30, 2009 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Driekus schreef:
Afgelopen vrijdag.
Luid gapende, boerende Shocked en kreunende "gast"
Iedereen die geirriteerd achterom keek, en waar hij zich niets van aantrok, en na 5 min gewoon mee doorging. Rolling Eyes

Bij zo iemand past maar een methode: de kachel een stuk hoger zetten, een extra emmertje water op de kachel, zelf (eventueel met de andere geÔrriteerde gasten) de cabine verlaten en de boosdoener minstens 15 minuten in de cabine laten zweten. Kan die meteen zijn zonden overdenken. Twisted Evil
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Pagina 12 van 13

Ga naar: